Hoi Inge,
Nee, ik heb niet bij Mc Donalds gewerkt, dus ben inderdaad een andere Alice.
Ik woon nu bijna 7 jaar in Kerkebosch en heb wel gewerkt in de buurt waar jij nu woont tot mijn 21ste bij de Blokker in de Clomp, dus ken zeist wel een beetje. Harmonielaan ken ik niet, maar ik verwacht dat die in de buurt van de Bach en Strausslaan en zo zit, Mooi Zeist heet die wijk toch?? Of zit ik nu verkeerd??
Moet je nagaan heb ik mijn hele leven in Zeist gewoond, weet ik nog niet alle straten, hahaha.
Ik ben nog maar net 33 hoor, sinds 25 september jongstleden.
Als ik het goed heb gelezen ben jij ook ongeveer de zelfde leeftijd??
Als je het gezellig lijkt kan je mij ook gerust mailen hoor, alicedevries@wanadoo.nl. Dit is trouwens mijn meisjesnaam, ben inmiddels getrouwd.
Las trouwens ook dat je IUI toch mislukt is, wat sh*t voor je, maar ik zou je graag wat positiviteit willen geven, in ieder geval . En ik hoop dat deze je wat opbeuren, je bent al veel langer bezig dan ik, en ik heb daar veel respect voor, voor alle meiden hier trouwens die al zolang bezig zijn, het vraagt heel veel denk ik aan tijd en energie. Ik voel mij echt nog een broekie hier, heb nog geen behandelingen gehad, krijg wel volgende week de eerste uitslagen van de eerste onderzoeken te horen. Twee bloedonderzoeken van mij en het onderzoek van mijn man's sperma. Ben benieuwd of daar iets (al) uitkomt.
Als je gezellig wil kletsen, kletsen is een hobby van mij, ben ook altijd wel iemand die een ander die (een beetje) in de put zit weer kan opbeuren.
Alice