elles/alice

Heee Inge,

Alleen al van het kijken naar die plaatsje zou je al moe worden, hahaha.
Ga vandaag weer even oefenen op mijn manier, dus weer even naar mijn moeder lopen en kijken hoe lang ik kan hardlopen.

Ja, nog geen rode duivels hier, maar de dag is nog jong, dus ze zullen nog wel gaan komen, heb best wel wat hoofdpijn nu. Verder nog steeds niet echt veel last niet van ongiverschijnselen als van zwangerschapsverschijnselen. Maar goed, zit mijzelf weer bijna aan het twijfelen te maken.

Vanmorgen weer vroeg op voor jou, weer wezen prikken, de derde dag en dan maar hopen dat het morgen de piek aangeeft.
Zat nog even te denken als wij dat moeten gaan doen, hoe ik dat dan ooit moet combineren met mijn werk, moet ik toch een keer gaan vertellen dat wij al langer bezig zijn met zwanger proberen te worden. Dat weten ze nog niet.

Maar dat is voor later zorg, eerst maar eens alles afwachten.

Duim je nog een beetje vandaag voor mij, dat het misschien toch nog anders is dan ik eigenlijk verwacht???
Ik zou het wel een giller vinden als ik na ruim een jaar elke ronde heel veel verschijnselen elke keer dacht ja nou is het zover, dat nu ik eigenlijk dat nu niet heb zwanger zou zijn.

Maar goed, eigenlijk vind ik dat jij het verdient om mij voor te gaan, je bent al zolang bezig, ik neem daar echt mijn petje voor af. Ik heb ook dat filmpje gekeken op jou site, zo mooi, krijg je daar nog reacties op van mensen??

Nou tot de volgende keer, ga weer even een bakkie doen met mijn man.
We genieten van onze week vrij.

Gr. Alice

Ben ik weer.
De rode duivels hebben zich inmiddels gemeld, dus op naar ronde 19 voor mij.
Dus geen verrassing hier en dus geen giller, hahaha.
Wel weer een beetje teleurgesteld, maar goed, ik wist eigenlijk wel dat het er niet in zat deze ronde.

Hoe vergaat het jou, vandaag al gebeld of nog niet???

Gr. Alice

Het getsie!
Ok je had al niet het idee dat het raak zou zijn maar toch is het weer ff balen.
Ronde 19 dus. Ik zou niet eens weten in welke ronde wij zitten effe tellen hoor......ronde 32 alweer. Ok dat ga ik niet te vaak herhalen! hahaha!
Ik ben vandaag weer niet gebeld dus geen IUI morgen maar wel weer prikken.
lfs inge

quote: Inge Flausmaus reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-10-2005 15:53:59'));

Het getsie!
Ok je had al niet het idee dat het raak zou zijn maar toch is het weer ff balen.
Ronde 19 dus. Ik zou niet eens weten in welke ronde wij zitten effe tellen hoor......ronde 32 alweer. Ok dat ga ik niet te vaak herhalen! hahaha!
Ik ben vandaag weer niet gebeld dus geen IUI morgen maar wel weer prikken.
lfs inge

Hoi Inge,

Nou ik snap er helemaal niets meer van, de ongi wil niet echt goed doorbreken en een pijn in mijn buik dat ik met vlagen heb,  nomaal neem ik eigenlijk nooit pijnstillers voor ongi pijn, maar nu echt wel. Maar er komt dus bijna niets, kan het zo weg vegen met papier en zelfs mijn plas blijft vaak blank. Dit heb ik dus nog nooit meegemaakt, ben het altijd zeer veel vloeiend ( sorry voor het vieze praatje).
Wat moet ik hier weer mee, moet ik als het zo blijft, de HA over bellen??
Ik hou de rondes nog wel voor mijzelf een beetje bij, maar heb mij van de lijst op het zwanger worden forum af laten halen, voel mij daar steeds minder op mijn plek. Meiden die maar heel kort bezig zijn, die al helemaal gefocust zijn op de NOD en helemaal in een dip als het dan toch weer niet zo is, dan zijn ze bijv. net 2 rondes of zelfs maar 1 bezig. Iedereen zijn eigen ding, maar dat is niet iets voor mij.

Maar heb jij een tip voor mij wat ik met deze ongi moet doen, of kan dit zomaar er een keer tussen zitten.??

Hoe is het met jou, weer wezen prikken en als het goed is vandaag lekker vrij.
Jameer dat je gisteren niet gebeld bent en dat je vandaag dan dus niet terecht kan.
Hopelijk bellen ze je vandaag, was het vorige keer twee dagen eerder, nu minsschien later.

Ik lees wel weer van je,

Doei alice

Hee!

Ik heb dat zo af en toe ook wel eens. Dan wil het niet echt goed doorkomen. Ik heb dan elke keer een klein beetje prut maar echt ongesteld worden ho maar.
Doordat het er even goed door moet komen kun je inderdaad veel buikpijn hebben. Meestal barst de hel dan toch binnen een dag of 2 wel los bij mij.
Wat is ons lichaam toch ook raar he!
Het kan ook zijn dat er een bevruchting heeft plaatsgevonden maar dat het niet is blijven plakken. Dit gebeurt in 60% van de gevallen en meestal heb je het niet eens door. Het is heel natuurlijk. Je hebt in zo'n geval alleen wel wat meer last van pijn en meer bloed en het kan zijn dat je ongi wat later is dan normaal.

gr.inge

quote: Inge Flausmaus reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-10-2005 14:46:14'));

Hee!

Ik heb dat zo af en toe ook wel eens. Dan wil het niet echt goed doorkomen. Ik heb dan elke keer een klein beetje prut maar echt ongesteld worden ho maar.
Doordat het er even goed door moet komen kun je inderdaad veel buikpijn hebben. Meestal barst de hel dan toch binnen een dag of 2 wel los bij mij.
Wat is ons lichaam toch ook raar he!
Het kan ook zijn dat er een bevruchting heeft plaatsgevonden maar dat het niet is blijven plakken. Dit gebeurt in 60% van de gevallen en meestal heb je het niet eens door. Het is heel natuurlijk. Je hebt in zo'n geval alleen wel wat meer last van pijn en meer bloed en het kan zijn dat je ongi wat later is dan normaal.

gr.inge

Hoi Inge,

Nou het neemt al wat normale proporties aan, dus het zal wel goed zijn. Ik heb dit echt nooit eerder gehad, maar goed voor alles moet een eerste keer zijn.
De buikpijn vind ik echt het ergste. Heb nu inderdaad ook een ibuprofen genomen, die werken net even wat beter als paracetamol. En dat scheelt weer iets.

Las dat je nog steeds niet gebeld ben, hopelijk zien ze morgen toch echt een piek bij jou, zodat je vrijdag er heen kan.
Moet je voor het prikken elke keer op dezelfde tijd dat doen, dat je het weekend ook zo vroeg er moest zijn?? Of kies jij daar zelf voor??

Ik barst van de koppijn, ga mijn mandje in, doei.

Alice

Hoi Inge,

Nou het neemt al wat normale proporties aan, dus het zal wel goed zijn. Ik heb dit echt nooit eerder gehad, maar goed voor alles moet een eerste keer zijn.
De buikpijn vind ik echt het ergste. Heb nu inderdaad ook een ibuprofen genomen, die werken net even wat beter als paracetamol. En dat scheelt weer iets.

Las dat je nog steeds niet gebeld ben, hopelijk zien ze morgen toch echt een piek bij jou, zodat je vrijdag er heen kan.
Moet je voor het prikken elke keer op dezelfde tijd dat doen, dat je het weekend ook zo vroeg er moest zijn?? Of kies jij daar zelf voor??

Ik barst van de koppijn, ga mijn mandje in, doei.

Alice

Hee Alice,

We blijven wel lekker heen en weer kletsen zo he! hahahaha! Ik vind het ook mega gezellig dat je steeds op mijn log schrijft hoor. Ik kijk iedere dag effe naar de berichtjes.
Ik hoop dat je die rotongi alweer helemaal kwijt bent. Op voor de volgende ronde!!

lfs inge

Ja lekker he, dat schrijven, ik vind het zeker gezellig.

Wat betreft mijn ongi, die heeft precies 1 dag echt geduurd en toen weer alleen af en toe een druppel, blijf het raar vinden, zeker omdat ik nog steeds hoofdpijn heb, nog steeds steekjes in mijn borsten en ik hou vocht in mijn voeten vast. trol vanmiddag toen ik thuis kwam van mijn werk mijn werkschoenen uit en het leek of ik ze nog aan het, mijn voet had in ieder geval langdurig nog die vorm.
Maar goed, ik ga mijn geen ideeen in mijn hoofd halen, dus het zal wel gewoon een rare ronde zijn. Heb jij dit ook wel eens gehad, dinsdag begon mijn ongi dus een beetje, woensdag was hij gewoon, donderdag al weer minder en vrijdag zo goed als weg op een beetje op het wc papier na.

Ik heb dit soort dingen vanaf dat ik gestopt ben met de pil nog nooit gehad.

Maar goed, ben je weer een beetje opgeknapt van je slechte dag?? Echt ik had ze vroeger ook, ik heb alle videobanden van de serie North en South, die ging ik in zo een weekend dus helemaal zitten kijken, je hebt het dan over 18 uur film. Lekker mee snotteren enzo, je even helemaal zielig vinden, niemand die daar toen last van had, dat wel.
Ik doe het nu nog wel eens als ik ziek thuis ben, dat gebeurt alleen niet vaak, vorig jaar december voor het laatst, dus dat schiet niet op, hahaha.

De eerste van de wachtweken die gaat altijd wel vind ik, maar die tweede week, verschrikkelijk. Je gaat dan toch onbewust of bewust opletten of je lichaam al mogelijk iets laat zien van een zwangerschap enzo.

Dit weekend zijn de vruchtbare dagen weer van Richard en mij, donderdagochtend moet hij dus voor de tweede keer zijn sperma in gaan leveren en dan 17 november hebben we weer een afspraak bij de gyn.
Ben benieuwd wat er uit gaat komen deze keer.

Ik heb het hele weekend mega pijn gehad na mijn training zaterdagochtend. Spierpijn vooral in mijn kuiten en weer was ik de slechtste van het groepje, aan het einde van de training moesten we nog een rondje renbaan doen (400 m) en ja wie kwam als laatste over de streep, je raad het al, ikke in 3 minuten. Erg he, ik moet mij echt gaan schamen over mijn conditie. Het enige excuus dat ik heb is dat het aan het einde van de training was, telt die???

Nou we schrijven weer en je hebt echt een hele gezellige weblog, ik zit er echt over te denken of ik het ook ga doen, maar goed ik denk nog even  verder.

Gr. Alice

Terug
Bovenaan