elles/alice

Inderdaad ik woon op de Anna Paulownalaan, nee ik vind het niet erg, had ik gelijk kunnen schrijven. Ja, jij bent wel heel dicht hier in de buurt geboren dan, ik ben geboren op de Vijverlaan, dat zijn wel grote huizen hahaha.

Ik zie eerst wel even deze uitslagen tegemoet, kijken of er iets is, heb Mevr. Dr. Boon als gyn, wel een aardig mens, dat is mijn eerste indruk tenminste.
Ben benieuwd wat de eerste uitslagen gaan brengen.

En ik heb ook boodschappen gedaan vanmiddag bij AH, maar dan hier in Kerkebosch, nadat ik eerst lekker aan het lopen ben geweest. Ben sinds kort begonnen om iets sportiefs als hardlopen te gaan doen, zit nog in de opbouw fase met een interval schema. Ga aanstaande zaterdag 15 oktober, beginnen met 10 trainingen via Agis, om het een beetje goed op te bouwen, ben een absolute beginner en heb al jaren zittend werk, dus dan weet je het wel, absoluut geen conditie en ook overgewicht. Nou nog volhouden, tot nu toe bevalt het goed.

Gr. Alice

Dan heb je vlakbij onze huisarts gewoond. Volgens mij is de Vijverlaan een zijstraat van de oranje naussaulaan toch? Mijn ouders hebben als jong stel op de margrietlaan gewoond. Daar zijn ze begonnen zeg maar. De buurt is nu zo'n 30 jaar later echt aan het verpauperen geslagen he. Jammer hoor.Vroeger woonden er allemaal leuke jonge gezinnetjes.  Binnenkort gaat alles plat he en dan komen er allemaal mooie huizen en appartementen. Ben benieuwd of er nog wat leuks te kopen is daar. We wonen nu erg leuk hoor en ook koop maar we willen wel iets van 2 onder 1 kap met een garage ofzo.(we missen nu de garage)  Maarja in Zeist moet je dan al snel aan een ton of 7/8 denken. Beetje jammer hoor. Wel een mooie omgeving om te wonen. Lekker het bos in!
Hee maar heb je dan ook op de Kerckeboschool gezeten toen je klein was?

Van mevrouw Boon heb ik wel gehoord. Ze zijn allemaal wel aardig daar hoor. Ik hoop dat ze niet veel kunnen vinden bij je en dat je niet lang bij het ziekenhuis hoeft te lopen.
Je hebt dus besloten om eens sportief te gaan doen. Goed hoor!! Ik heb door omstandigheden als een tijd niet gesport. Ik voel me daar niet goed bij hoor. In januari wil ik weer beginnen. Ik ben lid van de sportschool. Ik moet echt weer gaan hoor want de afgelopen 1,5 jaar zijn er ook weer wat kilo's blijven plakken en mijn conditie is ook niet over naar huis te schrijven.
Maar wat bedoel je met een training via Agis? Organiseren die dat ofzo? Ik ben namelijk bij ze verzekerd en het zegt me niets.

Ik vind het nog steeds erg grappig hoor om na al die jaren forum iemand uit Zeist tegen te komen hier.

gr.Inge

Hoi Inge,

Nee, de Vijverlaan zit direct achter de Slotlaan, niet aan de kant van de antonlaan, maar als je bij de reuinie (vroeger Colonel) de hoek om gaat, dan direct weer rechts, dat is de Vijverlaan. Dus ik ben echt lekker in centrum opgegroeid, vroeger zat er op de Vijverlaan ook een dansschool "Wildschut", schuin daartegenover wonen mijn ouders, nog steeds trouwens. Da tis lekker makkelijk nu, als we het dorp in willen, kunnen we de auto bij mijnouders op het pad zetten.

Ik ben gaan hardlopen en Agis, daar ben ik dus ook verzekerd, geeft trainingen daarvoor. 10 Trainingen voor 15 euro, dus dat is nog te doen, dan ga je tenminste op een goede gezonde manier van start, om blessure te voorkomen.

En dat begint aanstaande zaterdag, je moet dan verzamelen bij het Zwembad, daar op die straat ergens dan tenminste.

Dus dat gaan we maar eens doen. Ik werk namelijk onregelmatig, dus ik moet iets doen wat ik op allerlei tijden kan gaan doen, zonder dat ik daar een vaste dag/ avond voor moet prikken.

Ik krijg trouwens het nog niet voor mekaar met dat hotmail gebeuren, maar het gaat mij nog wel lukken hoor, ben een beetje eigenwijs en laat mij toch niet door een computer in de maling nemen.

Inderdaad leuk om te ontdekken dat er iemand uit dezelfde woonplaats zich hier bevindt.

Groetjes Alice

Ojaa nu weet ik het weer. Ik heb op de Huijdekoperweg gewerkt en dat is daar in de buurt. Inderdaad heel handig als je het dorp in wil zeg! Ik ben meestal te lui om te fietsen (die 7 minuten ahum..) dus ik knal vaak mijn auto op Belcour.

Klinkt goed dat hardlopen zeg!! Krijg je vast een goede conditie van.
Wat voor een werk doe je als je onregelmatig werkt? Ik werk bij een Uitzendbureau.

gr.Inge

Dat is de bedoeling he, betere conditie en wat kilo's kwijt. Sportcentrum heb ik geprobeerd, maar dat is niets voor mij, zat bij Fitcentre Zeist, maar ik haak dan te snel af, omdat je er heen moet, ik meestal alleen moet (vanwege het onregelmatig werken).
Mijn vriendinnen wonen ook allemaal buiten Zeist, hebben ziest al jaren geleden verlatern, dus dat schiet ook niet op, dus dan maar een loopgroep en lekker zometeen alleen lopen hier in de bossen, dat hou ik wel vol, denk ik.

Inderdaad handig om bij mijn ouders te parkeren, mijn broers doen het ook altijd.

Ik werk bij een beveiligingsbedrijf, werk nu ongeveer 12 jaar in de beveiliging, maar bij dit bedrijf nog maar 2 jaar en dan werk ik in ieder geval ook 1 dag minimaal in de week voor hetzelfde bedrijf op de planningsafdeling, dus een beetje van allebei en dat vind ik hartstikke leuk.

Jaaaa ik ken het sportschool probleem hoor! Ik ben eerder donateur van de sportschool dan lid. Whahahaha! Ik ga in januari weer beginnen. Ik heb net pfeiffer achter de rug dus mag helaas nog niet sporten. En tja die extra kilo's die mogen er bij mij ook wel af. Hardlopen is echt heel goed om kilo's te verliezen!! Misschien ga ik het in het voorjaar ook wel doen.

Je werkt dus in de beveiliging. Nu snap ik de onregelmatige tijden. Wel stoer een vrouw in de beveiliging. Moet je dan ook 's nachts op stap en bedrijven bewaken enzo?
Ik heb toen ik nog intercedent was vaak mensen bemiddeld voor securicor. Ze zochten toen heel veel mensen in de beveiliging.

gr.Inge

In het voorjaar starten ze weer met zo een training, dus hou het in de gaten op het internetsite zou ik zeggen, ik zal je wel even laten weten of het een geslaagd idee is, of het bevalt. Voor de kosten hoef je het niet te laten, in ieder geval goedkoper dan donateur van de fitness, hahaha. De internetsite van agis is www.agisweb.nl en dan ga je naar "agis in beweging".

Dat is grappig, tot twee en half jaar terug werkte ik dus bij Securicor, daar heb ik mijn man leren kennen en daar heb ik ruim 10 jaar gewerkt.

En er zitten steeds meer vrouwen in de beveiliging, veel meer als toen ik 12 jaar geleden begon, toen als winkelsurveillant op La Vie/ Bijenkorf  (Utrecht). Dat was mijn  eerste werkplek, toen heette securicor nog randon.

Hebben jullie toen veel personeel moeten zoeken toevallig voor dat bolletjeslikkers project, Kamp Zeist??
Dat lijkt mij helemaal grappig want daar werkt mijn man, op kantoor dan hoor, hij heeft al vele jaren geleden afscheid genomen van het beveiligingsuniform.

En inderdaad s'nachts over een terrein lopen hoort er ook bij, is niet eng hoor, als je maar als goed controleert, dat wat op slot en dicht hoort te zitten, dat dat dus ook dicht zit. Ik werk dus wel over het algemeen met mannen, wat ik niet erg vind.

Groetjes Alice

Ja ik weet dat het vroeger Randon heette. Ze zijn al jaren klant van ons (heb er geen zicht op of het nu nog zo is) Ik heb ook op de vestiging in Hilversum gewerkt en toen liepen we er zo heen als er een afspraak was. Ik ben ook wel eens op info middag geweest.
Ik ben nu al 3 jaar geen intercedent meer dus ik weet niet hoe en wat met dat bolletjes slik gebeuren. Er staat me wel iets van bij dat mijn collega's ermee bezig zijn geweest.
Ik werk zowiezo niet in deze regio maar in de regio Arnhem Nijmegen dus ik krijg niet alles meer mee.
Je hebt je man daar dus ontmoet. Grappig hoor! Een beveiligingsstel! Hahaha!
Bij ons in de staat woont een politiestel. Je raad het al ze werken allebei bij de politie.

gr.Inge

quote: Inge Flausmaus reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-10-2005 19:55:07'));

Ja ik weet dat het vroeger Randon heette. Ze zijn al jaren klant van ons (heb er geen zicht op of het nu nog zo is) Ik heb ook op de vestiging in Hilversum gewerkt en toen liepen we er zo heen als er een afspraak was. Ik ben ook wel eens op info middag geweest.
Ik ben nu al 3 jaar geen intercedent meer dus ik weet niet hoe en wat met dat bolletjes slik gebeuren. Er staat me wel iets van bij dat mijn collega's ermee bezig zijn geweest.
Ik werk zowiezo niet in deze regio maar in de regio Arnhem Nijmegen dus ik krijg niet alles meer mee.
Je hebt je man daar dus ontmoet. Grappig hoor! Een beveiligingsstel! Hahaha!
Bij ons in de staat woont een politiestel. Je raad het al ze werken allebei bij de politie.

gr.Inge

Hoi Inge,

Ik heb er dus jaren gewerkt, altijd gezegd dat ik geen relatie buiten het werk met collega's wilde, zeker toen ik dus onverwachts alleen kwam ( mijn vorige vriend is overleden in 1998). Maar goed als je iemand tegen komt en je wordt verliefd, dan pas je jezelf wel aan. Ik had toen echt  verwacht dat ik een beetje geplaagd zou gaan worden voor mijn uitspraken in al die jaren, mijn nieuwe vriend mocht geen collega zijn, moest langer dan mij zijn ( ben zelf 1.90m), moest kunnen stijldansen of dat willen leren en nog een stel eisen. Steeds meer eisen bedacht ik, zodat er maar niemand aan voldeed en toen leerde ik dus mijn man kennen, toen het beetje bij beetje bekend werd op kantoor dat wij een relatie hadden buiten het werk om, vond iedereen het harstikke leuk en totaal geen plagerijtjes.

Dus we zijn inderdaad samen een beveiligingsstel, werken nu niet meer samen bij hetzelfde bedrijf, want mijn man werkt nog steeds bij Securicor en ik bij PreNed. En dat is eigenlijk wel zo fijn, je hebt elkaar wat meer te vertellen.

Dan moet je elke dat wel een stuk rijden, tegen de file in gelukkig, als je elke dag naar Arnhem moet.

Toen je nog in Hilversum werkte, met wie had je toen contact bij Randon, want mijn vader heeft daar een tijd gewerkt ook voor personeelbeleid, dus misschien heb je wel contact met hem gehad? Mijn vader werkt er al bijna 23 jaar, waarvan heel wat jaren ook in HIlversum.

Gr. Alice

Terug
Bovenaan