quote: Inge Flausmaus reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-10-2005 13:50:09&apos

);
Wel een mooie love story hoor!! Wel vreselijk wat je is overkomen met je vriend die is overleden. Wat moet jij een moeilijke tijd hebben gehad zeg en wat fijn dat je nu dan getrouwd bent met een fijne vent.
Ik weet de contactpersonen van Randon niet meer. Ik werkt er al ruim 3 jaar niet meer (in Hilversum) en mijn collega had voornamelijk contact met ze. Mijn collega heette Teun Michielse. Misschien kent je vader hem nog wel.
gr.Inge
Ja leuk he, en ik voel mij ook zo een gelukkig mens, als je bedenkt dat sommige mensen nooit iemand tegenkomen waar ze oud mee willen worden en ik kom er gewoon twee in mijn leven tegen. Met mijn vorige vriend zou ik ook gaan trouwen, maar goed we waren al wel aan het kijken waar en hoe we het zouden willen, maar zijn dus nooit toegekomen aan een datum te prikken.
De tijd erna was inderdaad erg moeilijk, hij was al wat jaren ziek (nierpatient) dus mijn vrije tijd ging altijd op aan de verzorging voor hem. Dan is hij er niet meer en weet je bijvoorbeeld gewoon niet wat je met je tijd moet doen.
Het eerste jaar was het moeilijkst, alles weer alleen beleven, voor alles weer een eerste keer.
Het is nu bijna 7 jaar geleden en hij was toen 26, 3 maanden ouder dan ik zelf, want ook ik was toen net 26 jaar, 30 oktober is de dag van zijn overlijden.
Maar ik kan met mijn man er ook over praten hoor, niet constant natuurlijk en dat verleden zit wel op de achtergrond, het heeft mij natuurlijk wel gevormd tot de persoon die ik nu ben.
Vergelijkingen heb ik nooit gemaakt, gelukkig niet, zou ook altijd in het nadeel van mijn voirge vriend vallen, gewoon puut omdat hij ziek was en ook geestelijk erg labiel was geworden door zijn ziekte.
Ik zal eens aan mijn vader vragen of hij jou collega kent.
waar ging jij vroeger, of misschien nu nog steeds, uit in Zeist??
Ik ging altijd naar Lambik, woonde daar natuurlijk ongeveer om de hoek.
Mijn broer is jarenlang werkzaam geweest bij de kroeg die ernaast zat douwe Dabbert.
Kom trowuens net van het ziekenhuis, samen met mijn man, zijn geweest voor de uitslagen.
Mijn hormonen en eisprong zijn goed, wat ze hebben kunnen opmaken uit de twee bloedonderzoeken, mijn man sperma is minder. Hij moet nog een keer laten onderzoeken.
Hij heeft geen dood zaad of heel slecht zaad, maar en nou hoop ik dat ik het goed onthouden heb op 1 ml sperma heeft hij 1 miljoen zaadcellen en dat is te weinig.
Dus hij moet even in de herhaling en dan met hopelijk een beter resultaat.
Maar dat zou dus een reden kunnen zijn dat het langer duurt.
We hebben gelijk de keuze gekregen , nadat mijn man dan voor de tweede keer de uitslag heeft gekregen, of we verder willen laten onderzoeken, de samenlevingstest en een HSG (foto van de baarmoeder) wat niet zo een leuke behandeling is vertelde zij er gelijk bij.
Maar dat heb jij misschien ook gehad?? Dat zal wel, maar goed ik ben nog een groentje op dit gebied natuurlijk.
Maar allebei zijn er wel nog steeds lekker relaxed onder, komt best goed.
Gr.Alice