Hoi Inge,
Daar was ik weer, lekker weekend gehad en nu een weekje vrij, helemaal lekker niets doen. Zaterdg die eerste training gehad, viel dat even tegen zeg, ik heb echt dus geen conditie, was de slechtste van de groep. Moet ik wel even bij vermelden dat deze al wel vaker hadden gelopen, maar goed ik heb nog een hoop aan mijn conditie te gaan doen.
Vandaag of morgen maar weer een beetje gaan oefenen op mijn manier.
Zag dat je gisteren weer begonnen bent met bloedprikken, dat houdt dus in dat je elke dag dat moet doen tot je LH -piek hebt en als je dat hebt moet je weer daarheen en dan samen met je man??? Dat heb ik toch goed he?
En daarna ga je de akelige zeer lang durende vervelende iriitante wachtweken weer in.
Ik heb zo een hekel gekregen aan alles wat je dan kan gaan voelen, dat ik nu blij ben dat ik echt nauwelijks iets merk, heerlijk.
Een beetje grotere borsten, maar niet pijnlijk of gevoelig, een ondanks dat ik heeveel drink plas ik heel weinig, dat vind ik raar dat heb ik nooit en is volgens mij helemaal geen verschijnsel. En hele warme rode handpalmen, sinds vorige week maandag al, ook raar, ik ben gewoon raar, dat zal het wel gewoon zijn. Bij gaat altijd iets anders dan bij anderen, hahaha.
Zo een NOD-lijst is best veel werk volgens mij, aangezien ik de ene keer heel veel moet werken in een week en de andere keer het rustigere heb, totdat er zieken zijn, zou ik deze lijst nooit met regelmaat kunnen maken. Dat wordt een zooitje, dus doe ik maar niet.
Dat MSN daar heeft mijn computer wat moeite mee, we willen eind dit jaar/ begin volgend jaar een nieuwe kopen, dat is al wat jaren oud en kan niet zoveel meer hebben, raakt die van in de stress en blijft dan hangen en zo. Arme computer.
Hopelijk gaat alles goed en heb je weer snel een LH-piek zodat je man ook weer mee moet, voor zijn gedeelte.
Ik moet hier weer even afwachten, ik ben niet zo iemand die dan morgenochtend gelijk gaat testen hoor, ik heb ze ook nooit in huis, als ik morgen niet ongi wordt dan wacht ik toch zeker nog een paar dagen en misschien pas in het weekend. Maar ik denk dat ze gewoon komen morgen, dus geen test hoeft te gaan doen deze week.
Ga met mijn man lekker een bakkie doen, hij is nu ook wakker.
Groetjes Alice