en al wat gevoeld??

Hallo allemaal,

Ik zit zo te wachten op het moment om het kindje in mijn buik te voelen. Ben nu 15 weken en ben af en toe geconcentreerd aan het liggen met twee handen op mijn buik, maar nog niks waarvan ik zeker weet dit is een beweging van ons klein wondertje.

Ik ben benieuwd hoe dat bij jullie is!

Groetjes, Trudy

Hoi Trudy,

Ik heb hetzelfde, ben ruim 16 weken en voel ook met twee handen op mijn buik. Wat ik wel heb is dat mijn buik rommelt, maar omdat ik nogal gasvorming heb in darmen denk in dat het mijn darmen zijn.
Bij ons is het 1e kindje en dan zeggen ze dat je het pas rond de 20 weken gaat voelen. Ook ik zie er erg naar uit, nu groeit het maar je voelt niks raar he.
Nou je hoort het hoor als ik denk dat het beweegt.

Groetjes

Corina

Ik ben ook al zo nieuwsgierig en ongeduldig. Ben nu ruim 16 weken en lig regelmatig heel stil met m'n handen op m'n buik  in de hoop dat ik opeens iets voel. Maar ik denk dat het  nog wel een paar weken zal duren. Het enige dat ik tot nu toe voel  zijn m'n darmen.  Het lijkt me wel helemaal geweldig, het moment dat ik m'n kleintje voor het eerst voel.    
Ik heb al een aardig buikje, dus je kan goed zien dat ik zwanger ben, maar als ik het eenmaal voel, is dat helemaal een bevestiging dat er iets van binnen groeit.
Dus nog maar een paar weekjes wachten!

Groetjes, Miranda

bij mijn eerste zwangerschap begon ik vanaf 16 weken af en toe wat te voelen. Nu heb ik het gevoel dat ik het kindje al een paar keer gevoeld heb, ben nu ruim 13 weken. Ergens kan ik het zelf niet geloven maar toch weet ik hoe een kindje voelt én ik heb vaak last van mijn darmen gehad en weet in elk geval dat die het niet zijn. Ik heb het nu al een paar keer gevoeld maar of het echt het kindje is........? Ik weet het niet zeker maar denk het wel.

Hoi!

Bij onze dochter voelde ik het met 16 of 17 weken, maar ik heb nu hetzelfde als Nienke: ik denk toch echt af en toe wat te voelen. Durfde het eigenlijk niet te zeggen, behalve tegen mijn vriend dan, want volgens mij is het veeel te vroeg. Maar toch denk ik geregeld: Tussen mijn buik in dit plopje zit niks anders dan baarmoeder! Geen darmen meer, die hebben al lang een andere plek gekozen...
Morgen ben ik 14 weken en net als Nienke: Ja, ik denk toch echt dat ik de baby af en toe (niet dagelijks) voel!

K

Hier hetzelfde verhaal.
Morgen ben ik 15 weken zwanger, en ook ik kan niet wachten tot ik de kleine voel, maar ik denk dat het bij mij nog wel een paar zal duren voordat ik wat voel.
De placenta ligt namelijk aan de voorkant.

Maar goed, we blijven vol houden en voelen.
Wie weet worden we een keer verrast.

Ik voel nog niet zo veel. Bij de laatste echo lag de placenta aan de voorkant en mijn baarmoeder ligt vrij ver naar achter. Vandaar dat ik nog niet eens een echt buikje heb, maar wel last van mijn rug! Komt vanzelf, al dat schoppen en draaien in je buik!

Soucky (15 weken en 3 dgn)

Hoi,

Bij m'n 1e zwangerschap voelde ik m'n dochter, ondanks een voorliggende placenta, bij 17 weken bewegen. Nu ben ik morgen, net als Nienke en Kaskes, ook 14 weken en sinds een paar dagen denk ik toch ook echt wat te voelen, vooral als ik rustig in bed lig. Maar ik twijfel nog wel of het niet toch m'n darmen zijn, want ik vind het toch ook wel erg vroeg.

Groetjes,
Angel

Terug
Bovenaan