en al wat gevoeld??

Hehehe, ik heb ook ons kindje gevoeld. Ik merk ook dat als ik 's avonds rustig in bed lig met mijn hand op de buik dat het dan het beste te voelen is.
De rest van de dag is het naar mijn gevoel wat rustiger.

Nu wachten op de 20 weken echo om te kijken of alles goed is en wat voor een geslacht het is!!!

Ik ben nu 19 weken zwanger van ons eerste kindje en voel al 2 weken (vanaf 16 weken+6 dagen) heel duidelijk leven. Ook mijn vriend heeft meteen die eerste dag mee kunnen voelen en genieten. Heel bijzonder!!  

Soms komt er een flinke bult op mijn buik aan de linker- of rechterkant en voel je het kindje bewegen. Ik hoop dat jullie ook lekker snel kunnen genieten van dit wondertje in je buik!

Ik ben nu 15 weken zwanger (30 juli uitgerekend) en ik voel helemaal niets wat op een kindje lijkt.
Daarvoor heb ik wel aardig last van bandenpijn door mijn inspannende werk
Zwanger zijn is tot nu toe eerlijk gezegd nog niet alles waar ik op gehoopt had.
Al is alle aandacht voor de toekomstige mama en papa natuurlijk ontzettend leuk  om alle kwaaltjes en pijntjes even te vergeten.

Nee, nog helemaal niets! Had gehoopt het eerder te kunnen voelen, omdat het er twee zijn, maar helaas... Ik ben nu 17 weken, dus nog eventjes wachten. Ik word er bijna ongeduldig (en bezorgd!) van.

schreef ik een paar weken geleden dat ik dacht dat ik het voelde....
nou nee... zal het toch nog wel niet geweest zijn.
Ik voel nu al weken niks.
Heb de laatste tijd ontzettend last van mijn darmen, en denk dat het toen toch mijn darmen geweest zijn en niet ons wondertje...
Ik wacht in spanning af....

Gr. mama Peet

Ik ben nu 16 weken en ik voel af en toe "plopjes" en net of ik aan de binnenkant van mijn buik geaaid wordt, ik ben er van overtuigd dat het de kleine is. Bij mijn eerste voelde ik kleine trillingen met 18 weken en toen wist ik het niet zeker tot mijn moeder zei dat het de baby was die ik voelde en ze heeft gelijk gehad want de trillingen werden wekelijks sterker totdat het echte schopjes,porren en uiteindelijk complete voetbal wedstrijden  werden daar binnenin!

Groetjes,

Puk  

Hallo,

Al even niet meer op het forum geweest door drukte op werk en thuis (gaan 7 mei nog trouwen, moeten nog veel regelen!).

Maargoed, ik wilde even vertellen dat ik nu 18,5 week zwanger ben en de kleine al elke dag meerdere keren duidelijk voel bewegen. Achteraf begon ik het al te voelen bij 14 weken, maar wist het toen nog niet zeker en het was toen ook nog niet zo duidelijk en vaak.

Nu lijkt het soms of het kindje zich helemaal omdraait in mijn buik, dat voelt soms haast niet meer prettig. En verder geregeld van die "plopjes" hier en daar. Dit alles onderin mijn buik, waarvan ik zeker weet dat daar mijn darmen niet meer zitten.

Sinds afgelopen week heb ik het ook al een aantal keren met mijn hand van buitenaf gevoeld (en tegelijkertijd van binnen). Mijn vriend heeft het nu ook al 2x van buitenaf gevoeld.

Het is zo'n bijzonder en geruststellend gevoel!

Ik had erg weinig vet op mijn buik voor ik zwanger werd, misschien dat ik het daardoor zo snel al kon voelen.

Groetjes Hopey  

Ik ben nu 20+2 weken en voel nog niets. Vandaag de 20 weken echo gehad en ik begrijp nu waarom. De placenta ligt voor. Dus alle bewegingen worden nog door de placenta opgevangen. Het duurt waarschijnlijk dus iets langer voor ik de baby zal voelen. Ik wacht rustig af en kijk uit naar de eerste voelbare bewegingen.

Groetjes, Miranda

Terug
Bovenaan