en al wat gevoeld??

Mijn placenta ligt ook aan de voorkant. Toch voel ik het kindje al 2 weken rommelen, ben nu bijna 20 weken.  Bij de eerste was ik ruim 22 weken toen ik het écht duidelijk voelde en ook toen lag de placenta ervoor. Hij ligt nu op precies dezelfde plek. De vk had er geen verklaring voor haha. Was wel leuk om tijdens de echo het kindje te zien bewegen en het ook tegelijkertijd te voelen. Toch konden we ook goed zien dat we het meeste gewoon nog niet voelen. 't Is vast een pittig kind! ;)

Ja hoor, donderdag schreef ik hier nog dat ik nog steeds niet voel, en prompt voelde ik het 's avonds toen ik in bed lag. Lag met m'n hand op m'n buik en voelde echt dat er even tegenaan geduwd werd. Wat heerlijk zeg, om ons kindje nu ook te voelen. Het heeft even geduurd (de meesten van jullie voelden het al eerder) maar het is echt fantastisch. Nu wachten op het moment dat mijn man ook mee kan genieten.

Groetjes, Miranda

ik heb het idee dat ik toch af en toe echt wat voel maar omdat het de eerste is weet je idd niet zo goed wat je nou moet voelen
maar voel toch echt wel in de avond lichte kriebeltjes in me buik
dus het zal wel niet zo lang meer duren voordat het echt duidelijk is
ik had ook voor ik zwanger was helemaal geen buik en nu al een duidelijke buik zichtbaar
ben nu 17 weken en 2 dagen

xx

Terug
Bovenaan