en het eerste woordje is...

A

Anoniem

Guest
NEE.

nou Alana weet goed wat ze niet wil. als er iets niet gaat zoals zij dat wil roept ze keihard nee!
vorige week zei ze het voor het eerst maar we dachten dat het toeval was, mar lijkbaar niet. ze doet het iedere keer als ze :

in bed gelegd word en niet wil slapen.
als ergens weg gaan bij visite en ze wil daar blijven.
ze even in de box gelegd word voor een fles waar ze even op  moet wachten.

dus geen mama en papa maar nee.

hebben jullie kleintjes ook al favoriete woordjes?

groetjes Miranda

Femke is nu 5 maanden, maar het ziet er niet echt naar uit dat ze binnenkort wat gaat zeggen. Ze heeft wel een duidelijke sil. Als ze haar zin niet krijgt gaat ze krijsen. Maar daar trap ik niet in.

Een echte hittepetit die erg op haar moeder lijkt.

Gr linda

Grappig dat je erover begint, mijn dochter zei namelijk gisteren opeens HALLO
Als dat geen lief eerste woordje is!
Ik dacht eerst nog dat het toeval was maar ze herhaalde het een paar keer. Ik wist eigenlijk niet dat babies al zo snel woordjes kunnen zeggen. Ze is van 25-02.
Nee als eerste woordje is wel heel bijdehand zeg! Dat wordt wat later

hier is het................... tijd! hihi.... als hij namelijk gespugt heeft zeg ik namelijk .....'nou het is weer tijd om te verschonen/andere kleren aan te doen'

het eerste woordje van amber was pa------pa haha alleen tilde opa haar op dat moment op.

Hier dus Barbapapa! Oh, inmiddels ook mama, en da-da (dag dag en dan zwaait ze er ook bij). En nee is ook een favoriet .

hahaha nou, hier praten we nog niet met een half jaar hoor. Alhoewel.... 's ochtend ligt vera even bij ons in bed en dan zeggen we: haaaaaii. En dan zegt ze haaai terug hahahahah maar ik geloof er niks van dat dit bewust praten is van mijn kind.

hoihoi,

Sinds eergisteren is heeft mijn zoon ontdekt om te zeggen babababababababa, en dat de hele dag door.

Groetjes rennie

Terug
Bovenaan