en het eerste woordje is...

ja kan kloppen. Ik was eigenlijk 30 januari uitgeteld.
Wie was jij precies? Ooohh erg hè die zwangerschapsdementie!!

Groetjes Mikkie.

Ja, over 6 weken verwacht ik ook van Laura dat ze mijn martini's mixt hoor!

euu ik weet niet precies meer of mama van Timo of Corina Lentelink kan beide maar ik herkende jou naam wel ;-)

Nou,dat is wel leuk!!! Maar jou kindjes kunnen ook al veel hè!!
Wat gaat de tijd toch snel haha.

Groetjes Mikkie.

enneh.... over een week of 8 kunnen we ze misschien al op pad sturen voor de boodschappen....

ja mijn kindjes kunnen al heel veel hij is zindelijk hij gaat al naar school hij kan al fietsen en ach hij kan eigenlijk alles al zelf ......maar je bedoelde niet Timo maar Renzo denk ik he nou die ken nog niet veel hoor als heeeeeeeeeel veel herrie maken en lachuh en alleen overal de lol van in zien ...........dus ja ik ben een bokitotrotse mama

Het is wel een schatje!! Ik zag net je foto bij de topic haha.
Leuk hoor!!!
Kun je echt wel trots op zijn!

Groetjes Mikkie.

hahaha, wat een leuke reacties allemaal. Alana is nu bijna 6 maanden en ik twijfelde ook heel sterk of het wel een woordje was maar toen zei de huisarts het vanochtend ook al. opa 's oma 's en tantes hebben het op de verjaardag laatst ook gehoord.
maar verder is het lekker veel gebrabbel en als ze een bekende ziet moet ze er hard om lachen, onbekende mensen moeten eerst goed bekeken worden op een afstand die Alana graag wil. heerlijk zo'n eigen willetje.
maar ben wel jaloers hoor, mixte Alana ook maar lekker een cocktail voor me, hmm

groetjes miranda

Terug
Bovenaan