en het eerste woordje is...

pappa!

aan een stuk door
    echt snoezig!

maar nu zegt hij al meer woorden
treieiein =trein
poehhz =poes   (we hebben er 4)

verder brabbelt hij vanalles, hij kletst de oren van mijn kop
en schreeuwen en gillen
hij gebruikt zijn stem goed

leuk he al die woordjes
zo mooi om je kind te zien groeien
dat hij steeds weer iets nieuws kan

en hoe oud zijn die kinderen dan allemaal??? want hier is nog nooit een woordje duidelijk uit Renzo zijn mond gekomen ...als 1keer mama maar dat kwam meer als een zucht en niet als woord ik ben benieuwd

liefs Corina

ik zat precies hetzelfde te denken ... hoe oud zijn ze allemaal ... bram brabbelt een hoop maar het lijken absoluut nog geen woorden ... zal vast nog wel komen als HIJ er zin in heeft hahaha

ja en begrijp me niet verkeerd maar dat had ik dus ook en dat mama wat hij hier zei kwam met een zucht en dan heel soms ook heyy maar dat zijn meer klanken leren denken blablablablablabla zo van dat gedoe ....laat Renzo nog maar lekker baby zijn ;-)

Laura is nu bijna 7 mnd en praat de hele dag, maar geen verstaanbaar woord komt eruit!
Komt vanzelf, denk ik!

Groetjes Ilona

Hier wordt ook heel wat afgekletst. Sinds een paar dagen zegt ze mamammamammam mamama ma ma ma ma nou dat begint er al op te lijken toch hihihi

groetjes Sonja

nou, nynke zegt echt nog helemaal niks hoor en ze is van 6 januari!

nee joh, dat kunnen kinderen van deze leeftijd ook nog helemaal niet hahaha. Volgens mij zitten we hier lekker tegen elkaar op de pochen ;-) lol

Terug
Bovenaan