en het eerste woordje is...

Wij komen niet verder dan "uh-uh-uh, pffffrrrrt, ah-aah-ah", maar ik weet heus wel wat hij bedoeld, hoor! Maar er wordt hier niet zo veel gebrabbeld. Wel gejengeld op het moment...

Nou, Corina, Laura vroeg me vanavond naar de overstromingen in Vietnam, dusse die van jou loopt wel achter, hoor, hihi

Een paar maanden zei Britt de hele dag door KOE...., maar dat stopte na een paar weken. Sinds kort is ze lid van een deadmetal group als leadzanger.... pfff
Het is geen gehoor wat er uit zo'n klein meisje kan komen..... ze krijgt wel veel aandacht als we boodschappen doen. Iedereen ligt in een deuk, daardoor gaat ze er ook vrolijk mee verder. Ik heb het wel opgenomen. Leuk toch voor later hihi
MJW

Ja joh ik had met Renzo ook een discussie over wanneer zijn broer nou thuis kwam we komen er nog niet uit;-)

hahahaah ilona

Madeleine volgde vanavond erg geinteresseerd het nieuws over de eventuele wetswijzingingen van de banken....

prrrrrrrrr, huuuuuuuuu enz enz....

Hier is het "blf" (= ik heb lekker gegeten, volle buik) "aiaiaiaiai", heel hard  (= er is iets helemaal niet naar mijn zin, doe er iets aan, nù!) en "aaawaaaw" (= ik ben wakker en wil uit bed).

Gr Irene

Terug
Bovenaan