En? Hoe ging het nou met de kindjes in de nieuwjaarsnacht?

Lieve Mama's

Uiteraard allereerst de beste wensen voor 2008, dat het voor iedereen maar een voorspoedig jaar mag worden!!!

En nu ben ik wel benieuwd: hoe hebben ons kleintjes het gedaan vannacht? Genoten van het vuurwerk, of gewoon doorgeslapen? Vanochtend gewone tijd wakker, of lekker uitgeslapen?

Wij waren gisteravond in Abcoude en alle kindjes (6 in totaal) zijn heerlijk gaan slapen tegen acht uur. Gijs en Sophie hebben overal doorheen geslapen, maar we moesten ze tegen 2-en wel uit bed halen omdat we naar huis gingen. Toen waren ze allebei klaarwakker en  vrolijk  (echt gezellig in de auto, midden in de nacht met z'n viertjes..........). Een half uurtje later hebben we ze thuis in bed gelegd en toen zijn ze meteen weer gaan slapen. Gijs tot half 9 en Sophie zelfs tot half 10 vanochtend. Wát een luxe haha.

Liefs
Susan

Chris heeft ook overal doorheen geslapen. Om een uur of half 2 werd hij huilend wakker. Toen hebben we hem even tussen ons in genomen en was hij aan het keten en geinen.
Hij dacht zoiets van: zo, let's party. Haha, we moesten wel erg om hem lachen.
Maar ja,,daarna terug in bed had hij niet zo'n zin in, Uiteindelijk is hij rond half 3 in z'n eigen bed in slaap gevallen en werd hij om half tien weer wakker.
Liefs van Marieke

Hey Susan,

Ook al present! Hahaha.

Hier is het rustig geweest aan het front. Aan het front, want het leek wel complete oorlog hier in de straat (bijna iedereen was thuis). Ongelooflijk maar waar,  mijn mannekes hebben er gewoon doorheen geslapen. Vanochtend om 7.30 kwam Merijn bij me liggen en een half uurtje later werd Siebe wakker. Ik mag dus ook niet mopperen en dat doe ik dus ook niet. Sowieso niet, want 2008 belooft veel mooie dingen, hihi.

We spreken snel een keertje af oke?

Groetjes Fonske, Merijn en Siebe

We waren de eerste helft van de avond niet thuis, dus Kian ging lekker om 19.00 naar bed bij oma. MAar om 21.00 dacht ie: veel gezelliger in de huiskamer!! Dus toen is ie tot 23.00 wakker geweest. Ondertussen waren we thuis. Lekker op bed gelegd en geslapen tot 8.30 uur. Geen vuurwerk voor Kian, maar wel lekker geslapen!
Liefs Nelleke

hallo,

ik had eerder al de topic geopend,met:
hoe doen jullie met oud en nieuw met de kleintjes...
ik maakte me natuurlijk erg zorgen omdat jayden zo
mega licht slaap.'sliep'
maar ik zal jullie vertellen....
het was hier echt gewoon oorlog,in jaren niet zo veel herrie
meegemaakt!!!
maarrrrrrr.....
JAYDEN heeft gewoon doorgeslapen!!!ik werd gek.
zelf lagen we pas om 5.00 uur in bed,omdat we echt niet
konden slapen met de mega herrie,tot 5.00 uur aan toe,
en die kleine man slaapt overal vrolijk doorheen...
kinderen prachtig hhaahhahahah!!!

ALLEMAAL DE BESTE WENSEN VOOR HET JAAR 2008!!!

x char mv jayden

Een goed 2008 voor iedereen!

Wij waren bij mijn schoonzusje. Lukas om 6 uur thuis nog ff een half uurtje naar bed gedaan. Om zeven uur naar mijn schoonzusje en Lukas daar om acht uur er in gelegd. Ik maakte me geen zorgen of hij wakker zou worden want vorig jaar waren we ergens met mega veel lawaai, erger kon toch niet. En idd Lukas heeft lekker doorgeslapen. Om 1.30 weer naar huis en Lukas lekker in zijn eigen bedje gelegd. HIj werd pas om acht uur wakker en dat is LUXE hoor! Daarna heeft hij zijn fles gehad en nog 3 kwartier geslapen. En nu zitten we nog steeds in bed te hangen, met de tv aan op teletubbies etc.

Ik mag dus niet klagen!

Annemieke

Hoi,

Nogmaals iedereen de beste wensen. Tess heeft ook overal doorheen geslapen, maar dat is niet zo gek, we wonen in het een-na-laatste huis van het dorp en het is hier dus gewoon stil. Wij (mijn ouders en ik)  hebben heerlijk gekeken naar het dorp met zijn vuurwerk, dus wel het uitzicht maar niet de herrie.

Vanmorgen was het alleen wel al om 6:30 feest, pffff, om 7 uur bij mij in bed gelegd en zo nog een 45min kunnen knuffelen, toen was het echt op en werden de boeken aangesleept. Dus ik ga zo ff een tukkie doen, nu ze lekker ligt te slapen.

Groetjes Nanda

elise heeft er dus niet doorheen geslapen
maar ze vond het prachtig ze is mee naar buiten geweest en ze vond al het vuurwerk geweldig

toen we weer binnen waren was het helemaal feest want er stond van alles op tefel waar ze nog van gegeten heeft

om 1 uur hebben we der weer in bed gelegd en ging gelijk slapen tot vanmorgen
half 11!!!!!!!!!!!

groetjes saskia

Terug
Bovenaan