En? Hoe ging het nou met de kindjes in de nieuwjaarsnacht?

Wij waren bij mijn zus en zwager en 2 nichtjes.
We hebben de kids om half 7 in bed gelegd.
De oudste van mijn zus wou niet slapen en sliep pas om half 10 ongeveer.
Annique sliep gelijk en was heel komisch om half 12 klaar wakker, en was aan t zingen in bed.   Alsof ze wist dat er wat zou gaan gebeuren.
We hebben haar lekker eruit gehaald en ze heeft lekker gespeeld, en had dikke pret met dr nichtjes.
Terug in de auto, was ze vrij rustig maar eenmaal thuis in bed om 01.30 was het pret voor 10.
Om 02u toch in slaap gevallen en om half 10 was ze wakker.
Het is mij 100% meegevallen, en t was een zeer geslaagd oud en nieuw.. buiten de dikke mist om ... pffff we hebben stapvoets naar huis gereden, met de ramen open zodta we de stoeprandjes in de gaten konden houden. erg spannend ..

liefs sandra

Hier ging het ook prima! We waren bij vrienden en hebben haar om 1.30 uit bedje gehaald en thuis om 1.40 weer in bedje gelegd...
Om 0900 was ze wakker.....Lekker!

Iedereen een gezond en gelukkig 2008!

Thijs is gewoon om 18.30 naar zijn bedje gegaan, en heeft zoals gewend lekker doorgeslapen tot 10 uur vanmorgen. Ben verschillende keren gaan kijken, maar sliep als 'n beer. Hier is dus alles goed gegaan. De oudste 2 zijn mee vuurwerk gaan kijken. Had ze 's middags naar bed gelegd samen met Thijs, onder het motto van, Vanavond heel lang op, nu even uitrusten. Ze hebben toch 2 uurtjes geslapen. Beter konden we het nieuwe jaar niet in gaan. Heel veel plezier in het nieuwe jaar. groetjes Wendy

Ik heb Lydia er om goed 11 uur uitgehaald, zowiezo om haar nog wta eten en drinken ana te bieden ivm ziek zijn. Maar zou het ook sneu als ze wakker zou schrikken. DE eerste 10 minuten heeft ze genoten van het vuurwerk, daarna was het zo mistig dat er niets meer te zien was. Ondertussen was Hans doodziek op de badkamer en zijn Lydia en ik nog even lekker ingepakt naar buiten geweest, maar daar was ook niet veel te beleven. ZE is iig neit bang geweest vh vuurwerk, vond het alleen maar mooi, en bij elke knal was het Boem  met een omhoogwijzend vingertje.
Groetjes, Rianne en Lydia

Hier ging het prima, we waren bij mijn zus, Ivar om kwart voor 9 op bed gelegd, hij werd zelf wakker vanwege een hoestbui en heeft daardoor het vuurwerk gezien! Grote ogen, flink wakker en lekker crackertjes eten hahahahaha.

Daarna naar huis (van mijn ouders) waarna hij lekker ging slapen tot half 9 vanochtend.

Groetjes Jenneke

Wij waren lekker thuis, Thom is gewoon op tijd naar bed gegaan en heeft dwars door alle knallen heen geslapen. Duizendklappers en al. Toen het allemaal net rustig werd en wij gingen slapen, werd hij nog wel even wakker, maar gelukkig viel hij snel weer in slaap en heeft hij uitgeslapen tot een uur of negen!
Gelukkig nieuwjaar!!
Groetjes Laura en Thom

Yoëll werd om 23.40 wakker
Hebben hem mee naar beneden genomen en naar het vuurwerk van de buren gekeken voor het raam. Hij vond het allemaal prachtig, alleen wij hadden er geen zin meer aan.

Gisteravond om 20.30 zijn mijn zus, zwager en zn vader overvallen. Ze hebben een tuincentrum en verkopen vuurwerk. Ze zouden tot 21 uur open zijn en verkopen. Ze waren nog met zn drietjes over, de rest was net een kwartiertje naar huis.
Een aantal gewapende jongetjes (ja ze reden scooter en haalde de 18 niet eens) kwamen binnen met een klant in de arm met een pistool op zn hoofd. Pff heel gedoe.
Mijn zwager en zn pa hebben een klap gehad met een pistool op het hoofd en de vader van mn zwager heeft nog met een van die overvallers staan vechten (wat een adrenaline al niet kan doen) en heeft vervolgens messteken opgelopen aan zijn been. Mijn zus was niets aangedaan.
Het ging allemaal heel snel en de overvallers gingen weg toen er alarm was geslagen. Wat was uiteindelijk hun buit... klein beetje geld en een tas vol strijkers

Mag hopen dat ze zo giga hun jatten eraf hebben gefikt met die strijkers en ze nie geholpen konden worden in het zh vanwege de drukte!!

Wij hebben hier dus tot 23.45 in spanning gezeten, wachtend op telefoontjes uit het ziekenhuis. Daar was het heel heel heel druk met bebloede mensen. Mijn moeder heeft er heel de nacht niet van geslapen, zulke bizzare ongelukken er binnen kwamen.
Ze konden naar huis en het viel met de lichamelijke schade gelukkig mee. Aardig wat hechtingen en flink blauw.
Ons 2007 is heerlijk afgesloten zo.... Vanavond zijn we met zn alle bij mn ouders en gaan gourmetten. We gaan toch proberen  met zn alle nog een beetje het jaar 2008 goed te beginnen.

Jeetje wat een verhaal Pauline! Wat een ellende zo op het eind van het jaar, kan me je gevoel goed voorstellen, dat ze die arme mensen dat allemaal aan doen  en dat voor een zak met strijkers, bizar!
Groetjes Laura

Terug
Bovenaan