En? Hoe ging het nou met de kindjes in de nieuwjaarsnacht?

Wij waren uitgenodigd bij familie van Jorg, die hebben een enorme woonboerderij!
Wij waren in totaal met 30 personen. Om 19:30 zijn we al gegaan om het campingbedje etc op te zetten. Ze gaan eind deze maand een lingerie zaak beginnen in het voorhuis wat helemaal is omgebouwd tot een prachtige winkel! Boven in het kantoortje hadden ze de verwarming al even aangehad, was er dus lekker warm. Met Lyanne rustig alles bekeken en toen werd ze toch echt moe, bv gegeven en op bed gelegd, huilen natuurlijk. Maar toen ik beneden kwam, was ze al stil, ben toch maar even gaan kijken en ze sliep als een roosje! Om 23:30 werd ze wakker en wilde niet meer gaan slapen, mee naar beneden genomen en om 00:30 naar huis gereden. Jorg is om 04:00 weer thuis afgezet. Ze wilde thuis niet meteen gaan slapen helaas. Ik wil dit echter niet te vaak doen, ook al heeft ze het goed gedaan, maar ze is echt een routine en ritme kind, vanmorgen was ze dan ook niet te genieten helaas!!

Groetjes, Marieke

Pfoe Pauline, dan heb je er echt geen zin meer in zeg! Gelukkig dat er geen ernstige gewonden zijn gevallen. Maar psychisch zal het ook moelijk zijn! Dat gaat echt niet in de koude kleren zitten!

Wij hebben een leuke avond gehad. Er waren wat vrienden bij ons geweest, waar ook een mannetje van 2,5 bij was. Tijs wild om 19.00 uur zelf naar bed en heeft overal doorheen geslapen. Ik was even gaan kijken tijdens het vuurwerk. Ik sprong zo ongeveer een meter de lucht in van een superharde knal, maar Tijs die veroerde zich nieteens, die lag gewoon heerlijk diep te slapen. Vanochtend werd hij om 8.30 uur wakker, heerlijk uitgeslapen dus! Het zoontje van onze vrienden werd om 23.20 uur wakker en ze hebben hem toen uit bed gehaald. Die heeft heerlijk staan te genieten voor het raam van al het vuurwerk.

Groetjes,
mv Tijs

allemaal een gelukkig nieuwjaar
wij hebben iris zoals gewoonlijk in bed gelegt om kwart na 9. om kwart voor twaalf kwamen een aantal vrienden van ons met hun dochter wat 4 maanden ouder is dan iris. ik heb iris goed aan gekleed en mee genomen naar beneden. we hebben in de tuin naar het vuurwerk van de over buren gekeken en nog wat lekkers gegeten.
om kwart na een heb ik haar in bed gelegt met een beetje warme melk.
en toen heeft ze geslapen tot half 1 van middag.
iris slaapt altijd netjes de klok en iets meer rond. dus wij hebben ook heerlijk uit geslapen.
we zijn net klaar met verzorgen en nu gaan we na de opa's en oma's
groeten petra

Allereerst,allemaal een gelukkig nieuwjaar!
Wij waren dit jaar gewoon thuis met oud en nieuw.
Normaal vieren we het altijd met vrienden maar door dikke mist(zicht nog geen 10 meter)en een vriendin die ivm haat zwangerschap plat ligt,hebben we het dit jaar dus overgeslagen.
Gewoon lekker thuis met een hapje en een drankje is ook wel weer een keer gezellig.
Delano heeft overal doorheen geslapen,we hebben hem gewoon om 19.00 naar bed gedaan en werd vanmorgen,net als altijd om 10.00 wakker,heerlijk.
Jammer was wel dat je door de mist geen vuurpijl de lucht in zag gaan,zo ontzettend zonde!
Een hoop kabaal maar geen mooie lichtjes in de lucht.
Hopelijk volgend jaar een heldere lucht!
Groetjes Tanja.

Ook vanaf hier De Allerbeste Wensen voor 2008,.

Ook Milan heeft overal doorheen geslapen, vanmorgen werd hij pas om 8 uur wakker, Jorick heeft wel naar het vuurwerk gekeken maar ook wij hebben weinig gezien van het vuurwerk en waren blij dat we niet zo heel veel pijlen hadden.

Jolanda

GELUKKIG 2008!!

Wij waren bij vrienden, met in totaal 4 baby's. Ik hield al mijn hart vast, want Marly is ook een lichte slaper. Het knalde de hele avond al flink. Toen ik Marly nog een keer ging instoppen zei ze uit zichzelf toen er weer knallen waren "poef, .... poef, poef". Klonk zó grappig! Overdag als het knalde zei ik wel steeds "boem, boem" en dan heel enthausiast dat ze al een beetje voorbereid was en hopelijk niet bang zou zijn.

Na tien minuten flink knallen werd Marly dan toch uiteindelijk wakker. Tijdens de jas aandoen zat ze al heel enthausiast met haar vingertje in de lucht "poef, poef!" te roepen. Buiten vond ze het geweldig! Enorme grote ogen! Totdat... er een vuurbal op ons afkwam, terwijl we al extra tussen de huizen bij de garage waren blijven staan. Hij kwam tegen mijn schouder, ook bij mijn nichtje en daarna nog in het gezicht van mijn vriendin gevolgd door een mega-harde knal.  Paniek natuurlijk en ook Marly gilde het uit. Snel naar binnen en koelen. Gelukkig viel het achteraf mee. Een rode plek op de wang, maar toch... Schrik zat er goed in!
Marly heeft wel nog een hele tijd voor het raam gestaan. Prachtig vond ze het.
Omdat wij het enigste koppel waren wat niet bleef slapen, moest Marly toen haar bedje afstaan aan de kleine van mijn nichtje. Maar dat vond ze totáál niet erg! Ze was klaarwakker en heeft nog lekker gespeeld en crackertjes gegeten. Om half 3 werd ze toch wel errug moe. Toen zijn we natuurlijk snel naar huis gegaan, Marly nog even gevoed en in bed gelegd. Vanmorgen om half 9 was ze wakker, weer gevoed en terug in bed tot half 12. Om 13uur was ze weer moe, dus huppakee, weer en bed en daar ligt ze nu nog steeds.... bij aan het komen van haar spektakel-avond! Al met al toch best goed gegaan. Eens kijken wat de rest van dit jaar ons brengt....

Kay is een echte bikkel!! Hahaha..

We hadden een 250.000 klapper van 7 meter lang op de stoep afgestoken (met op het laatst zo'n mega knal)  ónder zijn slaapkamerraam maar meneer snurkte gewoon door!!!!

Hier dus geen kik gegeven..

Esmé mv Kay

Nogmaals de beste wensen allemaal!

Wij waren thuis,vrienden kwamen hier en Mila lag dus op tijd in bed.
Ze was wel heel onrustig,maar dat kan ook liggen aan dat ze echt heel erg verkouden is.
Om half twaalf hoorde we de de muziekbeer aan haar bedje,mevrouw stond rechtop toen ik boven kwam...maf zeg..
Dus hebben we haar maar even mee naar beneden genomen,babyzoontje van mijn vriendin zat er ook bij.
Ze vondt het reuze gezellig.
Vuurwerk kon je hier niet zien(heel erg jammer),heel gelderland zat potdicht door de mist.
Om half 1 was Mila toch wel moe en is ze gelijk weer gaan slapen tot normale tijd als anders(half negen).
groetjes piewie

Terug
Bovenaan