En? Hoe ging het nou met de kindjes in de nieuwjaarsnacht?

Iedereen een heel fijn en gelukkig 2008!!!

Jeetje wat een verhaal Pauline!
Stelletje aso's zijn het. Geen andere woorden voor!
Ik hoop dat ze gauw over de schrik heen zijn en dat de daders gepakt worden!!

Mike ging om half 8 naar bed en viel meteen in slaap. Om half 12 werd er voor de deur een lawinepijl afgestoken, dat zijn echt harde klappen hoor...dus mn man ging ff kijken bij mike en ja hij was wakker. Toen heeft mike een half uur op schoot gezeten bij zn papa...wat ie anders echt niet wil, zo lang!
Om 00.00 uur begon het vuurwerk voor de deur  maar door de mist was er niets te zien. Mike heeft lekker wat gedronken en is om half 1 weer naar bed gegaan. En heeft heerlijk geslapen tot 9.15 uur!
Dus ook hier is het mee gevallen!

liefs jen en mike

Ook allemaal een geweldig 2008 gewenst

Tess smiddags nog even extra naar bed gedaan en toen tot 21.00 op laten blijven. Daarna heeft ze heerlijk geslapen tot vanmorgen 08.00 uur.

Nick hebben we op tijd naar bed gedaan en om 23.00 wakker gemaakt, meneer werd wakker met allemaal rode blaasjes hij is het jaar dus begonnen met de WATERPOKKEN
Hij heeft wel heerlijk genoten van het vuurwerk en is om 01.00 weer heerlijk gaan slapen.

Liefs sandra

Nou, hier was ouderjaarsavond en nacht een regelrechte ramp....
Stef wilde eerst (bij mijn vriendin) al niet in slaap vallen... Na een klein uurtje rustig worden, viel hij toch nog in slaap. Tot de vriend van mijn vriendin besloot om aan te bellen bij de voordeur nadat hij die had dichtgetrokken. Ze wonen in een flat en de bel hangt recht naast waar Stef zijn bedje stond... Dus....Stef was om half 11 al wakker en is dat dus gebleven tot 2 uur! We kregen hem niet meer in slaap! En tot overmaat van ramp werd hij om 07.00 uur, totaal hysterisch, weer wakker. Ik heb er hier wel eens iets over gelezen, maar hij was dus helemaal van de wereld en hysterisch. Ik vond het doodeng! Dat heeft allemaal bij elkaar 2 uur geduurd, waarna hij weer een uur heeft geslapen en hij de rest van de dag uiteraard doodmoe was. En ik nu ook. Ik barst van de hoofdpijn, ben aan het werk (pc is niet leuk nu) Dus ga zo lekker naar huis dnek ik. Mijn moeder past dan vandaag gewoon op zodat ik lekker mijn bedje in kan duiken. Ben er wel aan toe. En ik vrees dat ik nu dan toch de griep voor mijn kiezen krijg..

Kortom, ik zie nu al op tegen volgend jaar....haha Nee hoor, dat zal wel loslopen. Maar dit jaar heb ik niet echt genoten zoals ik zou willen...

Liefs Annet

Met Thomas is het hier toch al pet, maandenlang 's nachts... Dus we hebben hem om 19:00 uur op bed gelegd bij mijn schoonouders en om 23:30 was meneertje al weer klaarwakker en vond het geweldig beneden, het was dan ook erg gezellig, hahahha!
Om 24:00 werd het helemaal feest voor Thomas: BOEM, BOEM, BOEM! en maar lachen en de sterren proberen te pakken! Om 01:45 thuis met melk weer op bed gelegd, en om 06:00 dacht meneer dat het weer feest was: stond rechtop in bed lachend BOEM BOEM BOEM te roepen en naar buiten te wijzen, de gek! Hij heeft daarna nog een uurtje gedutteld en dat was het wel..... Word jaloers als ik lees hoe kindjes hier slapen tegenwoordig....

-X- Marieke

Waáááát is het al voorbij?????????????? Mamma je zei dat je me wakker zou maken, nu heb ik alles gemist!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nou ja, iedereen dan alsnog maar de beste wensen van mij he.....

Fabio

Dat voor iedereen in 2008 geluk en welbevinden een grote rol mag spelen...

Maar dan nu, het verhaal van oud&nieuw..... Isa is de hele avond panisch en hysterisch geweest en viel tegen 3 uur in slaap. Gewoon thuis gezellig gemaakt en dus was het ook geen punt hoor.

Wij snappen nu waarom Meike s'nachts vaak wakker wordt;..... het is gewoon een party-animal!!!! Wat een lol had en wat vond ze het gezellig al die mensen die naar binnen kwamen voor de gelukwensen... ze heeft gegild van plezier en enthousiasme.
Om 2 uur weer op bed om vervolgens om 8 uur weer present te zijn...

Onze nieuwjaarsdag was voornamelijk onszelf voortsjouwen want onverwachts hadden we een heeeeeel gezellige bijeenkomst met de buurtjes bij ons voor met een heerlijk vuurtje en natuurlijk drank.....  haha
Zo dan weet je ook weer dat je leeft pffffffff wat kan je ziek zijn van drie glazen wijn, blehhh

Vannacht dacht Meike dat het weer oud & nieuw was hahaha, ze was ook zeer teleurgesteld toen het tegenovergestelde bleek haha

Dussss ons nieuwe jaar is super begonnen maar nu verlangen we weer naar wat slaap. Hopelijk begrijpt Meike nu dat het serieuze leven weer begonnen is....

Groetjes
Meike, Isa en Renske

Hier ging het ook super goed. We waren bij vrienden en die hebben ook een kleine van bijna 1 dus ze gingen tegelijk naar bed. Helaas wilde ze het eerste half uur niet slapen, maar na even beneden te zijn geweest ging ze gelukkig toch weer naar bed.

Rond half 9 sliep ze dus en we hebben haar niet meer gehoord totdat we haar eruit haalden toen we naar huis gingen. Thuis meteen weer op bed gelegd en ze heeft geen kik gegeven...super lekker...
Helaas hebben we maar 4 uurtjes kunnen slapen (maar dat is onze eigen schuld, hadden we maar niet zo lang moeten pokeren...hihi). gelukkig heeft ze dat goed gemaakt door vandaag pas om 8.45 wakker te worden...

Groetjes en allemaal de allerbeste wensen voor 2008!

Patty mv Nynke

Wij hebben oude jaarsavond me mijn schoonfamilie gevierd.
Het was heel gezellig alleen zijn we allemaal een beetje grieperig, we denken dat we het over gehouden hebben van de vakntie .

We hadden dus allemaal best wat moeite om het tot 12 uur vol te houden behalve de jongste van het stel.
Stephan wilde voor geen goud slapen, als hij in bed werd gelegd ging hij lekker zitten brabbelen wat over ging in hartverscheurend krijsen.
Dus hebben we op den duur het camping bedje in de huiskamer gezet in de hoop dat hij dus ging slapen maar helaas.

We vierden het in hoogvliet en daar werd dus de gehele dag overdreven veel vuurwerk afgestoken, en stephan vond het allemaal veelste mooi.
Hij was er gelukkig helemaal niet bang van.
Uiteindelijk gingen we allemaal om 1 uur naar bed, hij heeft nog even liggen huilen en is toen eindelijk in slaap gevallen en wel tot 11 uur.

Groetjes pam mv stephan

Terug
Bovenaan