En, hoe houd jullie lichaam het tot nu toe? Al buikjes?

Hoi meiden,

hoe is het met de lichamelijke dingetjes?
Zijn er nog veel mama's die last hebben van misselijkheid of moeheid?

De extreme moeheid is hier nu over, wel lig ik eerder op bed dan anders.
Misselijkheid heb ik gelukkig niet gehad!

Deze week had ik wel heftige steken in mijn onderbuik wat voelde als bandenpijn. Is dat nu al mogelijk met 10 weken??? In het andere topic las ik van wel?! Dat is voor mijn gevoel erg snel, bij kindje nr 1 had ik hier pas later last van (dacht ik).

Dinsdag zijn we 11 weken zwanger en sinds gisteren zit de e kg er ook al aan volgens de weegschaal. Dat komt vast door de dropjes en popcorn waar ik van de week niet af kon blijven. Bij mijn 1e zwangerschap ben ik uiteindelijk 25 kg aangekomen (het is er ook weer afgegaan) maar dat wil ik nu toch wel voorkomen zo veel als mogelijk is. Want nadat ik vocht ging vasthouden was er geen houden meer aan. Ook was ik in de 9e week al 3 kg aangekomen. Voordat ik toen zwanger was heb ik nog snel gediëet en dat had ik niet moeten doen denk ik, want toen dat mijn lichaam; opslaan die handel!
Nu heb ik alleen na de geboorte van dochter lief bij een diëtiste gelopen om alle zwangerschapskilo's kwijt te kunnen. En dat is alweer 6 mnd geleden.

Mijn onderbuik begint al wel uit te zetten, maar dat mag van mij ook. Iedereen mag zien dat ik zwanger ben! Alle kleren passen nog, toch heb ik al wat leuke bolle buikjes outfits gehaald. En ja, spijkerbroeken beginnen al iets te knellen nu!

Hoe is het met jullie????????

Liefs Gaby

Hoi Gaby,

Bij mij is het ongeveer hetzelfde. Heb al steken in mijn buik gehad vanaf 5-6 wk en is nu wat minder. Ben nu 10 wk. Maar ik kan mijn broeken eigenlijk niet meer aan. Heb mijn zwangerschapsbroeken al tevoorschijn gehaald. En een rokje van mijn schoonzusje geleend. Dat zit toch wel een stuk beter. Het zijn voornamelijk mijn darmen die al uitzetten, maar krijg toch ook al een bollinkje.

Ben over het algemeen niet misselijk, alleen als ik moet eten. Ik eet vrij gezond vind ik, maar heb het idee dat ik ook al aangekomen ben. Vooral bij mijn () () merk ik dat. Hoop dat ik toch rond de 12 wk blijf hangen. Maar dat weet ik nog niet, zal het wel zien.

Groetjes, Yvonne

hoi   Gaby

Nou mijn buikje begint ook aardig te groeien pas wel nog me oude kleding die viel mij ook al ruim. Maar ben mischien 0,5 kg aan gekomen niet echt veel dus. Bij me zoontje ben ik bijna 30 aangekomen. Maar me buikje valt voor mijn gevoel al echt op.

Liefs
Gaby

dag dames,

vandaag 12 weken, ons embryo is nu officieel een foetus.

misselijkheid was al rond 8wkn al over, extreme vermoeidheid is nu ook weg. mocht ik wel moe worden, ga ik gewoon een uurtje eerder naar bed. Zin in seks komt ook langzaam maar zeker terug, dus dat is zkr positief.

Ik ben nu zwanger van de 2e, bij de 1e was ik zo`n 16kg aangekomen. Nu met 12 weken ben ik 3,3 kg aangekomen. Het gaat tot nu toe gelijk op.
Ik pas nog maar 1 spijkerbroek en alleen pantelons kan ik nog aan, savond na het eten moet wel het knoopje los! Ik heb een middel van 62cm dus mijn buikje zie je gelijk, ik heb naar mijn gevoel een hele hobbel. dit gaat wel 2x zo snel dan de vorige keer. mensen die me kennen zien het ook gelijk.

Hoi Meiden,

Vandaag 10 weken!! Joehoe, woensdag mijn eerste echo.
Mijn misselijkheid is er nog steeds en dat vooral 's avonds. Verder heb ik heel veel steken gehad en nog onder in mijn buik, dat maakt me echt onzeker, ben zo bang dat het niet goed zit, maar ja, woensdag weten we meer.

Nu mijn buik, die was al wel dik, ik woog voor ik zwanger werd namelijk 84.5 kilo, vanmorgen gewogen en het was 85.4 dus bijna een kilo aangekomen. Ik probeer me er maar geen druk om te maken.
Voor mijn gevoel is mijn buik wel al dikker en opgezet, Vriendje zegt dat het allemaal wel mee valt. Denk dat ik vanavond maar voor het eerst een foto ga maken, alleen wat doe je dan aan?? Tips??

Liefs mij

Hoi,

Ben 9 weken en mijn buikje groeit nu al. Ben van de week dus al mijn positiekleding gaan dragen. Bij mijn dochter duurde het echt veel langer voordat er iets zichtbaar was.
Ben niet groot ( 1,58 m en 52 kg) misschien dat het daarom ook wat sneller zichtbaar is.
Van de week had ik een strak truitje aan en het viel bij een aantal mensen meteen op dat ik al een buikje heb.

Vind het wel leuk hoor. Geniet er echt van. Verder gelukkig geen klachten

Debbie

Hoi,

Ben nu bijna 9 wk en 's avonds is er wel een buikje maar dat is vooral nog van mn darmen. Helaas ben ik nog steeds erg misselijk en moe. Lig ook elke avond al om 20:00 uur in bed. Ben nu een halve kilo aangekomen en hopelijk blijft het zo rustig gaan. Bij mn zoontje was ik 22 kilo aangekomen en ik hoop dat dat nu iets minder is. Gelukkig was er na de eerste week al 13 kilo af en na een half jaar zat ik al onder mijn oude gewicht. Volgende week weer een echo, kan niet wachten!

Hoi meiden,

Mijn buikje is nog steeds het zelfde, maar ben nu dan ook pas 11 weken en 2 dagen.
Bij mijn eerste was er met 20 weken pas een klein buikje te zien. en ik  was echt slank.
Ik liep de hele dagen met mijn buik uit gehouden, maar er was weinig te zien. Niemand kon zien dat ik zwanger was..  Nu is er nog steeds niets te zien. Ze zeiden dat je bij de tweede het veel sneller zou zien, nou bij mij niet!
Ik was in mijn vorige zwangerschap 15 kilo aangekomen en er zaten er nog steeds 3 aan toen ik deze keer zwanger  werd. Maar dat is er inmiddels af. Ik ben eerst 4 kilo afgevallen en dat zal er nu ongeveer weer langzaam bij komen. Dat had ik bij de eerste ook. Maar dat blijkt gelukkig normaal te zijn. ppfff.

Nou meiden, geniet van jullie buikjes het is zooo leuk, tenminste dat vind ik..

Groetjes

Terug
Bovenaan