Hoi meiden,
hoe is het met de lichamelijke dingetjes?
Zijn er nog veel mama's die last hebben van misselijkheid of moeheid?
De extreme moeheid is hier nu over, wel lig ik eerder op bed dan anders.
Misselijkheid heb ik gelukkig niet gehad!
Deze week had ik wel heftige steken in mijn onderbuik wat voelde als bandenpijn. Is dat nu al mogelijk met 10 weken??? In het andere topic las ik van wel?! Dat is voor mijn gevoel erg snel, bij kindje nr 1 had ik hier pas later last van (dacht ik).
Dinsdag zijn we 11 weken zwanger en sinds gisteren zit de e kg er ook al aan volgens de weegschaal. Dat komt vast door de dropjes en popcorn waar ik van de week niet af kon blijven. Bij mijn 1e zwangerschap ben ik uiteindelijk 25 kg aangekomen (het is er ook weer afgegaan) maar dat wil ik nu toch wel voorkomen zo veel als mogelijk is. Want nadat ik vocht ging vasthouden was er geen houden meer aan. Ook was ik in de 9e week al 3 kg aangekomen. Voordat ik toen zwanger was heb ik nog snel gediëet en dat had ik niet moeten doen denk ik, want toen dat mijn lichaam; opslaan die handel!
Nu heb ik alleen na de geboorte van dochter lief bij een diëtiste gelopen om alle zwangerschapskilo's kwijt te kunnen. En dat is alweer 6 mnd geleden.
Mijn onderbuik begint al wel uit te zetten, maar dat mag van mij ook. Iedereen mag zien dat ik zwanger ben! Alle kleren passen nog, toch heb ik al wat leuke bolle buikjes outfits gehaald. En ja, spijkerbroeken beginnen al iets te knellen nu!
Hoe is het met jullie????????
Liefs Gaby