En, hoe houd jullie lichaam het tot nu toe? Al buikjes?

Hey meiden,

de eerste 12 weken zitten er bijna op, joepie!
Dat hebben we maar weer gehad dan!
Het begint steeds erger te worden; strak zittende broeken en truitjes...

De vermoeidheid is al wel wat minder maar ik lig er nog steeds op tijd in s'avonds!

Ook ik ben 0,5 aangekomen, wat ik op zich wel netjes vind.

De eerste posotie basics zijn al ingeslagen. Aan het einde van de maand ga ik shoppen met vriendinnen, dan kan ik het niet meer houden denk ik!
Misschien koop ik van de week al vast ergens een broek....

Verder niet echt veel kwaaltjes gelukkig, wel nog steeds een gevoelige voorgevel.

Heb erg veel zin in de 9 maandenbeurs trouwens!

Toedeloe!!!! Gaby

vanaf vandaag mijn zangerschaps broek maar weer aangedaan. Heb 2 spijkerbroeken die nogal ruim zitten, maar helaas zaten die allebei in de was. Ik denk zelf trouwens niet dat ik al een zwangerschapsbuikje heb, maar meer dat mijn buik nog opgezet is door mijn darmen.
Gelukkig ben in niet meer 24/7 misselijk, maar wel de hele dag door een opgeblazen gevoel. ach ja hoort erbij zegt men.

groetjes daan

Bij mij kun je al echt een buikje zien, het is dan ook de vierde zwangerschap in 5 jaar. Ben s'ochtends wel misselijk maar dat is maar even en voor de rest alleen supermoe!

Eindelijk bij mij ook een buikje zichtbaar. Begon me al een beetje zorgen te maken. Hier las ik dat (bijna)  iedereen bij een tweede zwangerschap al gauw een buikje had. En bij mij was dat nog niet zo. Ook nu nog, met 13 weken, kan ik mijn gewone spijkerbroeken nog aan, maar dat zal wel komen omdat ze laag zitten. Want het buikje begint nu echt wel een beetje zichtbaar te worden.

Benadrukken jullie het ook al met kleding?

Groetjes!

Hoi allemaal,

Op mijn 'resten'     van de vorige 4 zwangerschappen heb ik tot nu toe nog geen buikje. Pas mijn broeken nog steeds.
Wel jammer, want nu mag iedereen het zien!
Gelukkig is de misselijkheid grotendeels weg.
Dan kan het echte genieten beginnen.

Liefs M.

Hoi,

Bij mij is mijn buikje ook al zichtbaar, ben nu 13 weken en 2 dagen en pas mijn andere broeken al een week niet meer. Ben erg trots op mijn buik, mensen maken er nu ook opmerkingen over.
De misselijkheid is ook weg. En ik lig net als vele vroeg onder de wol s ´avonds.
Net bij de vk geweest en het hartje weer gehoord, GEWELDIG.

Groetjes gelukje1

Ik heb vandaag voor het eerst weer zwangerschapsbroeken gekocht. Ik loop al de afgelopen 2 weken met "open" spijkerbroeken en elastiekjes door knoopgaten!

Verre collega`s en vreemden merken enigzins dat ik ben aangekomen rond mijn middel. Dat mag ook wel, ben ondertussen 3,7 kg aangekomen!
Ik begin nu ook echt bandenpijn te krijgen en last van mijn rug na enige fysieke inspanning.

groet hilal
15 wkn 3dgn

Ben inmiddels 15 weken en 2 dagen en het buikje is nog steeds bescheiden hoor. Had echt al een hele pens verwacht maar het valt best mee! Je kan nu wel zien dat ik zwanger ben omdat ik normaal echt een platte buik heb dus dat is helemaal leuk en ik benadruk het zeeeeker!!! Juist zo leuk!!!
Liefst lichte shirtjes aan! Daarin sta je helemaal uitgetekend, met een donker shirtje aan zie je niks.. Haha!
xx Fee

Terug
Bovenaan