En, hoe houd jullie lichaam het tot nu toe? Al buikjes?

he meiden,

nou ik ben nu denk ik 8+3 dagen zwanger en 's avonds is daar toch echt alweer buikje te zien!!!! Gaat wel snel dit keer, maar tijdens mijn vorige zwangerschap konden met 12 weken mijn broeken niet meer dicht, dus ja... dat duurt ook zo lang niet meer denk ik!!
Verder weinig klachten, moet iets eerder naar bed, maar zolang ik dat doe voel ik me prima, maar dit maakt me ook echt onzeker, aangezien ik tijdens mijn eerste zwangerschap geradbraakt was, ik kon niet meer toen, zo moe en misselijk, echt heel beroerd!! en nu, niks van dat alles, heel wazig, maar goed as woensdag heb ik eerste echo, dus dan hoop ik een beetje gerustgesteld te kunnen worden!!

x romaty

hoihoi

Ik zit nu op 12.2 weken en ik heb nog gewoon
mijn dagelijkse broeken en die zitten nog niets
te strak.
Afgelopen dinsdag(13 jan.)bij vk geweest en een
echo gehad eerst uitwendig maar daar hadden we
geen mooi beeld dus toen inwendig en ja hoor een
klein mensje druk bewegend in beeld.

De vk wist me te vertellen dat de baarmoeder nog
diep ligt en wat naar achter gekanteld dus dat zou
kunnen beteken dat ik niet zo heel snel een buikje
zou krijgen vooralsnog klopt dat dus bij mijn eerste  
twee zwangerschappen ging dat een stuk sneller.

Ik ben overigens 1 kilo aangekomen maar dat zal
wel aan mijn eetgedrag liggen.

groetjes
Bianca mv Lorenzo.

Hey ladies,

allemaal leuke reacties!
Nu mijn darmen enigszins weer normaal functioneren, is mijn buikje ook minder.
Wel voel ik mijn baarmoeder heel duidelijk.
Die ene kilo is om dezelfde reden ook weer verdwenen en ook hier is de behoefte aan sex eindelijk weer terug. 100x Zoveel als bij mijn dochter, dus wie weet nu een jongetje?

De kaarten voor de 9maanden beurs zijn al binnen, heb er onwijs veel zin in.
Lekker met een vriendin tutten de hele dag.

Groeten Gaby

hey ladies,

ook hier al een klein buikje... leuk!!
ik heb van de week mijn zwangerschapsbroeken maar weer uit de kast gehaald, want de rest zit niet meer lekker. vrij snel vind ik, met 11enhalve week, de vorige keer kon ik tot 15 weken mijn gewone broeken aan.
maar bij een tweede gaat het altijd sneller zeggen ze. bovendien ben ik erg dun, dus een kleine bolling bij je buik  maakt al een enorm verschil als je normaal een 'deuk' hebt op die plaats....

ik ben nog niet aankomen maar juist twee kilo afgevallen door de misselijkheid. gelukkig is dat sinds 't weekend een stuk minder en ook de moeheid lijkt eindelijk af te nemen.
vorige keer ben ik 19 kilo aangekomen, maar na de borstvoeding was ik uiteindelijk 2 kilo lichter dan voor ik zwanger werd.
eigenlijk niet zo fijn, want ik was voor mijn eerste zwangerschap al te licht, en nu zit ik helaas zelfs op een te laag BMI (17,7).
dus ik verheug me op wat extra zwangerschapskilo's! hopelijk stopt iedereen om me heen dan eindelijk eens met te zeuren dat ik meer moet eten, want daar word ik eerlijk gezegd gek van!!! ik eet echt echt echt heel goed (behalve toen ik zo misselijk was, maar dat lijkt me logisch), zo is mijn lichaam gewoon!!
dus laat die buik en extra kilo's aan armen, benen en billen maar komen!!!

oh ja, over bandenpijn: ik had dat de vorige keer pas later in de zwangerschap, maar deze keer voelde ik het al even voordat ik uberhaupt een test had gedaan. toen zei ik al tegen mijn man dat ik volgens mij zwanger was. en ja dus!  blijkbaar kan het  ook al spanning/druk op  je baarmoederbanden geven als het embryo  nog heel klein is...

nou, geniet van alle mooie zwangerschapsdingen dames!

groetjes,
mama in amsterdamzuid
11 wk. + 6 dg.

Bij mij begint het buikje ook eindelijk te komen. Bij mijn vorige zwangerschappen heb ik een klein buikje gehouden en ik vind die echte grote zwangerschapsbuiken zo mooi...dus misschien dat deze keer mijn buik wat harder groeit.....
Mijn broeken pas ik wel nog steeds maar de positiebroeken heb ik wel weer gewassen en gestreken in de kast liggen!

Groetjes Brechtje

Hoi Dames

Mijn buikje begint al aardig te groeien en dan ben ik nog maar 10 wk.
Ik voel me dat ik al 4 maanden ben.
Bij onze meid ben ik niet zo erg dik geweest, ze zeggen dat de tweede nog sneller gaat groeien ...we zien wel.
Ben bij deze erg misselijk , ja met vlagen en af en toe overgeven...veel last van de darmen in het begin duizelig....veel meer kwaaltjes dan bij onze dochter , bij haar had ik nergens last van.
Kan je zien dat het kan verschillen met de zwangerschap.......en je krijgt er iets moois straks voor terug.

XXX Dalia

Hoi meiden,

Bij mij beginnen de klachten ook af te nemen. Ik had erg veel last van bandenpijn tijdens de eerste weken. Ook misselijk geweest, maar gelukkig niet zo heftig dat ik moest overgeven. De darmpjes zijn minder ´luchtig ´, maag is rustig en mijn helling begint ook te ontstaan! Ik pas nog wel in mijn broeken, maar ik voel wel dat ze strakker zitten.

Alleen mijn borsten...au! Ze zijn al gegroeid en ze zijn erg gevoelig. Mijn man hoeft er alleen maar naar te kijken en ze doen al zeer, haha!

Maandag 19 januari de eerste echo gehad. Volgens de verloskundige was alles volgens het boekje: kindje had een mooie lengte en het hartje klopte regelmatig.

Vanuit dit kamp is dus alles prima!

Gr. Marleen

Ha allemaal,
Hier ook al een beginnend buikje.. 11w2d vandaag, maar ben afgelopen weken echt ziek geweest van de misselijkheid dus het beetje buikje waar ik zo trots op was is aardig geslonken. Leef echt een beetje op mijn reserves denk ik, want ik hou niks binnen. De gedachte dat je beeb toch wel pakt wat tie nodig heeft stelt me wel gerust, maar gelukkig maar ik dinsdag weer naar de verloskundige. Dan kan ik het even goed navragen! Veder heb ik ongeveer last van alle kwaaltjes!! Misselijk, MOE (met hoofdletters, want  oh wat ben ik moe), zere boobs,  last van darmen en ook al van het zuur.. Komt waarschijnlijk ook van het vele overgeven.. Iemand een tip wat ik daaraan kan doen?!
xx Fee

Terug
Bovenaan