En....... hoe is/was het met jullie kraamvisite?

Wij hadden 17 mei een groot kraamfeest georganiseerd. MAAR na 75 mensen te hebben uitgenodigd, kwamen er eerst reacties van 50 dat ze zouden komen, de laatste week werd dat 30 en er zijn er uiteindelijk 15 ofzo gekomen (ASO HE??) zit je dan met al je eten, drinken, speciale taart laten maken voor 75 personen, heeft me 700 euro gekost dat feest en uiteindelijk kwam er niemand, eentje had zelfs het lef om te vragen of het volgend jaar beter kon (nou ik was niet van plan om ze opnieuw eruit te poepen zei ik tegen hem , asssshole) maar goed geen succes dus maar wel lekker rustig (als je dan over voordelen moet spreken)

Alsof je volgend jaar uit de supermarkt een baby koopt, om  dan weer een kraamfeest te kunnen organiseren :S

Maar wat wou hij beter hebben dan? Als je een feestje van 700 euro geeft, dan moet dat goed wezen... meer dan goed. Wel triest dat er uiteindelijk maar 15 mensen langs zijn geweest, hoop wel dat het met hun wel een gezellig feestje is geweest.

@imd, wat balen zeg!

hier loopt het nog steeds een beetje door, meestal hebben we zaterdag of zondagsmiddags nog wel iemand die nog op kraamvisite komt. we verwachten nog een paar vrienden en dan hebben we alles wel gehad denk ik. elmar is vandaag over twee weken jarig en ik denk dat sommigen dan voor de verjaardag komen en nog voor de kraamvisite.
we hebben deze keer weer veel kleren gekregen, maar ook veel hema kaarten. kan volgens mij nog voor 50 euro ofzo besteden bij de hema!

groetjes

Terug
Bovenaan