en klopte jullie voorgevoel???

A

Anoniem

Guest
hoi,ik ben benieuwd wie van jullie een heel sterk voorgevoel had wat voor geslacht jullie baby zal zijn???/

wijzelf wouden het van te voren absoluut niet weten,maar hadden beiden een heel sterk voorgevoel dat het een jongetje zou worden..
bij de allereerste echo zei iets in mij dat.
nou waren we tydens de zwangerschap zo overtuigd,dat mn zus op t laatst dacht;oh die weten wel t geslacht,maar niet dus.

en dat je er helemaal naast kan zitten blijkt wel want ik ben de trotse mamma van een mooie gezonde dochter! zelf toen ze geboren was,dacht ik nog een jongen(bleek navelstreng te zijn wat ik zag)
trouwens begrijp me NIETverkeerd..het geslacht maakt ons geen klap uit!! ik ben al blij dat het allemaal zo goed is gegaan en goed gaat en gezond is.ik weet van heel dichtbij hoe het anders kan gaan...
maar goed ik ben dus benieuwd naar jullie....

Hoi,

Wat betreft voorgevoel, we hadden helemaal gelijk. Mijn man en ik hebben gelijk gezegd het wordt een meisje en het is een meisje geworden.
Ik had wel voorkeur voor een jongentje, maar dat was puur omdat ik wilde dat mijn volgende kinderen een oudere broer hebben. Dat had ik niet   ik had wel twee oudere zussen maar het is wel anders als je een ouder broer hebt. Tenminste in onze families is dat heel erg leuk. En mijn man hij wou een meisje en hij heeft ook een meid gekregen nota bene op zijn eigen verjaardag is Selma geboren. Dus volgend jaar BIG PARTY .

Groetjes,
Azzie

Bij mijn eerste wisten wij het ook niet maar had ik een sterk gevoel dat het een jongen zou worden. En dat werd het ook!! Ik was er toen zo zeker van dat ik, toen hij geboren werd, niet eens heb gevraagd wat het was. De vk zei het op een gegeven moment zelf maar haha..
Bij mijn tweede was ik ervan overtuigd dat het een meisje was, maar de echo was overduidelijk! Een tweede jochie.. En die is dan ook op 12 juli geboren..
Gr. Anne-Marie

Mijn voorgevoel klopte echt!!
Ik had allemaal dromen over jongetjes, en werd in de winkels naar jongenskleertjes toegetrokken.
Wij wouden met de 20-weken echo graag weten wat het was.
En ze zei: wil je weten wat het wordt?
Wij gelijk: jaaaa, doe maar!!
Het wordt een jongetje zei ze!!
Toen we de 3 en 4d echo hadden zei die vrouw: ja, het wordt een meisje hé
Dus we keken mekaar aan, en dachten nee, dat kan toch niet?!
Onee, zei ze, het wordt een jongetje!!
En 2 mei is dan eindelijk onze Dylano geboren, en echt waar... hij leek sprekend op de 3 en 4d echo, zal er ff een foto bijdoen

Groetjes Debby.

even proberen of ik ook een echoplaatje kan laten zien;

Hoi,

ik heb alle foto's op www.photobucket.com staan (zijn al een x alle foto's kwijt geweest omdat de comp crashte).
Daar kun je ze gratis uploaden, en als je dat hebt gedaan moet je de foto kopieeren en plakken, en voila, daar staat ie dan

Groetjes

Terug
Bovenaan