en klopte jullie voorgevoel???

Hoi!

Nee mijn voorgevoel klopte niet..heb altijd gedacht dat als ik zwanger zou raken het een meisje zou worden.
Maar nee,op de 20 weken echo was duidelijk te zien dat het een jongen zou worden.
Later nog een keer een echo gehad en daar maakte de gyn zelfs apart een foto van zijn geslacht...zooo overduidelijk was t...hahaha
Geweldig eigenlijk toch dat ze het zo goed allemaal kunnnen zien!!

Liefs,Swinnie

hoi,

ik had heel sterk het gevoel dat ik een jongetje zou krijgen en met de eerste twee kids had ik het goed dus dacht nou met de derde ook maar mis dus ik ben bevallen van een wolk van een dochter (MAAR)
was zwanger van een tweeeigen tweeling waar bij er een van is overleden met 4,5 maand zwangerschap dit was in de kerstvakantie waardoor ik te lang moest wachten op een vervolgafspraak er zat tussen de vervolgafspraak en het horen dat een van mijn kindjes overleden was precies drie weken en in die tussen tijd is de voorste flink gegroeid en heeft de kleine naar achter geduwd dus aldie tijd zat het overleden kindje achter de grote zeg maar waardoor ze niet meer konden zien wat het geslacht was en toch.... heb ik het gevoel dat mijn kleine engeltje een jongentje was want een tweeeigen tweeling is bijna altijd een meid en een jongen..

groetjes

Hoi,

Na de eerste echo (waar nog niets op te zien was) liep ik naar buiten en kwam er opeens een vlaag van gedachte van 'het wordt een meisje' voorbij.
Met de 20 weken echo was ook niets te zien, en dat wilden we ook niet.
In de winkels moest ik van mezelf ook naar jongenskleding kijken om me ervan te overtuigen dat dat ook leuk is! (kom uit een meiden gezin)

Maar...het is een meisje geworden!!
Achteraf denk ik ook... dat het ook zo moest zijn. kan me niet anders voorstellen zeg maar. (maar een jongen was natuurlijk ook super welkom geweest!!!!)

Sannemams

Ik dacht een jongen en we wilden het ook graag weten :) en bleek ook een jongen met 19 weken en 21 echo   mijn vriend wilde graag een meisje en had ie ook gedacht.

Ik heb veel wisselende reacties gehad mensen zeiden tegen mij; nu is het geen verassing meer; ik zo; ben ik een verassingsei dan? Geloof me het is niet zo speciaal en alsnog een verassing als je het weet en geboren word en wel zo handig.

Bij ons wist ook iedereen zijn naam en was heel erg persoonlijk we hadden het niet meer over "de baby" maar over onze Dean in de buik, de meeste mensen vonden het superleuk en heel speciaal dat ze het al mochten weten, de voorpret vond ik hierdoor veel leuker anders vond ik het onpersoonlijker er zit een baby in je buik maar je weet er nog niets van (de band opbouwen begon bij mij meteen nadat ik wist dat het een jongen was) en qua naam uitzoeken waren we er zo uit die wist ik en iedereen al voordat ik uberhaupt zwanger was.

hi

ik had al heel snel een voorgevoel dat het jongen werd  al met ong 10 a 12 weken geloof ik. en als we idd wat spulletjes en kleertjes gingen kijken zei ik altijd ja maar dat kan niet echt voor een jongen etc.mijn vriend dacht een meisje  en we lieten een 3d echo maken en in eerste instantie wilde ik het wel weten en mijn vriend niet dus hadden we besloten om het niet te weten. maar toen zaten we daar en toen vroeg ze het nog een keer en toen zei mijn vriend ja doe maar want ben toch wel heel benieuwd en het was duidelijk een jongen.

groetjes angela mv djaimy 010707

Haha, nou wij waren helemaal overtuigd dat het een jongetje zou worden.
Bij de 20-weken echo bleek het een meisje te zijn! Ik moest echt helemaal omschakelen maar daarna vond ik het stiekem toch iets leuker

Hallo,

Ik had heel sterk het gevoel dat we een meisje kregen.
Maar bij de 20 weken echo wist ze het niet helemaal zeker wat het werd, maar moest misschien wel van mijn meisjes gevoel af. Met 25 weken hebben we toen een pretecho laten maken en daar was te zien dat het inderdaad een jongentje was. Het was inderdaad wel een beetje omschakelen, ik was er zo van overtuigd. Maar ik ben super blij met mijn ventje!!! Het maakte ons ook niet uit wat het zou worden.

hoi
ik had een voor gevoel dat het een meisje zou worden.En het was ook zo.mijn vriend wist al wat het ging worden.Met de 20 weken echo kregen wij een envelop mee met roze of blauwe sokjes,en daar heeft hij ingekeken,hij kon niet wachten tot de bevalling.Hij heeft zich de rest van de zwangerschap ook niet versproken.
groetjes petra

Terug
Bovenaan