en klopte jullie voorgevoel???

De eerste keer dacht ik een meisje te krijgen en kreeg ik een jongen.De 2e keer dacht ik weer een jongen te krijgen maar kreeg een meid.Bij mij klopt het voor geen meter dau

Ik was overtuigd dat ik een meisje zou krijgen. Toen een vriendin van mij zei: zal ik je even pendelen... Daar kwam uit een jongetje. Ik ging erg twijfelen. Maar mijn gevoel bleef zeggen een meid.
En ja hoor, ik had helemaal gelijk!
We hebben een meisje gekregen!

Juffy

Hoi,

Nee, mijn voorgevoel kloptte niet echt!
Ik dacht dat we na al een meisje en jongen te hebben, nu een tweede zoon zouden krijgen.
tijdens de 20 w echo wilden we het niet zien overigens hoor. Het maakte ons ook echt niet uit.
Echter in de laatste paar weken droomde ik twee keer dat er een meisje werd geboren..Ik vond het zo vreemd, want zag het heel duidelijk voor me in die droom, terwijl mijn gevoel anders zei.
En ja hoor, na 41 weken werd er een mooie dochter geboren!
Dus zo zie je maar..En papa had weer gelijk!
Nu dus een meisje van 8, en een jongen van ruim 4,5 jaar, en een dochter van net 11 weken.
Een geweldig mooi stel!!!
Groetjes Rina

nou debby,t is me eindelijk gelukt hier onze mooie meid nog lekker warm bij mamma..

trouwens hier ligt ze nog heerlijk met de beentjes in de lucht,lenig he?????

wij hadden allebei het idee dat het een meisje was. Mijn moeder en zusje waren er zelfs heel erg zeker van dat we een meisje zouden krijgen, terwijl mijn schoonfamilie weer zeker wist dat het een jongetje zou zijn. En we kregen inderdaad een meisje.... sarah!

groetjes liset,mama van sarah 200407

Hoi joybink,

aaaahhhh, wat een mooie foto ook hoor!!
Ja, haha, hoe lenig hé?

Groetjes Debby.

Terug
Bovenaan