en klopte jullie voorgevoel???

ook mijn voorgevoel klopte zei al meteen dat het een jongentje zou worden!!!!
en jah mijn gevoel liet me niet in de steek een jongen wel leuk
heeft al een grotere broer die vind het helemaal geweldig groetjes jemina mama van mitchel en Quinten

Mijn voorgevoel klopte ook helemaal!!!
Ik had een heel sterk gevoel dat we een meisje zouden krijgen. Met de 20 weken echo kwam dit dus ook niet als verassing maar we waren wel erg stil. Ik had namelijk stiekem gehoopt op een jongentje...... Het was dus wel ff raar maar ben supergelukkig met ons kleine speknekkie :)

Groetjes,

Frieda

mbt anderen heb ik altijd een heel sterk gevoel wat het wordt, maar bij mezelf vond ik het moeilijk. Dan was ik weer overtuigd dat het een meisje zou worden, en daarna droomde ik weer over een jongen en dacht dat het een jongen zou worden, en daarna weer een meisje...
We wilden het weten met 20 weken en we zijn blij met onze jongen!!!

Groetjes Irma

quote: mama van anouk reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-10-2007 19:14:10'));

hoi
ik had een voor gevoel dat het een meisje zou worden.En het was ook zo.mijn vriend wist al wat het ging worden.Met de 20 weken echo kregen wij een envelop mee met roze of blauwe sokjes,en daar heeft hij ingekeken,hij kon niet wachten tot de bevalling.Hij heeft zich de rest van de zwangerschap ook niet versproken.
groetjes petra

wat knap van hem zeg!!! zou ik dus echt niet kunnen juist omdat je zo enorm lol erom kan hebben samen, ben jij naar meisjes dingen aan het kijken zou het een jongen kunnen zijn en dat weet hij dan, ohnee vind het echt superknap!

in het begin had ik sterk het voorgevoel dat het een meisje zou worden, we hadden de meisjes naam al voordat ik zwanger was. aan het einde van de zwangerschap kreeg ik het idee dat het een jongen was . maar met 41 weken zwanger geweest te zijn is onze dochter geboren!! het is maar goed dat het een meisje was want we waren nog steeds niet uit over de jongensnaam.   een paar uur voordat de bevalling begon was mn man nog veranderd van naam. hahaha hij zei als vannacht Uk komt dan word het toch die naam. maar het was dus een meisje dus hoefden we niet meer na te denken. (een jongen was net zo welkom geweest hoor. nu kunnen we nog wat langer na denken welke jongensnaam we toch leuker vinden voor een volgende keer.)

Om 1 of andere reden heb ik mijzelf nooit als moeder van een meisje gezien. Komt misschien,omdat ik zelf altijd in de bomebn klom en nog steeds meer op het voetbalveld ben dan thuis,soms.
De eerste maanden had ik geen idee,maar ineens vanaf maand 5 wist ik het; een meisje! Mijn vriend had hetzelfde gevoel. Mensen dachten al,dat wij het wisten! Maar dat was absoluut niet het geval. We hebben maar 1 echo gehad en dat wasw met 12 weken,dus dan is er nog maar weinig te zien,he.
Op 6 juli werd de kleine geboren. Ik vroeg gelijk "Is Erinn er?". En dat bleek te kloppen!

Terug
Bovenaan