En nog maar een keer.... okt nov dec mamas 2003

Ja hoor, het is weer veranderd, dus weer is onze 'discussie' verdwenen.
Ik hoop jullie ook deze keer weer te vinden.
Dus Cindy, Sandra, Vivian enz. hopelijk tot snel.......
 
nou zeg daar krijg je toch wat van zeg, weer een nieuwe versie, houdt dat nooit eens op zeg?
Nou weer gevonden zullen we maar zeggen.
Kim is begonnen aan het penicilline kuur, dus nu zal het wel snel beter gaan. Vanavond wilde ze weer niet eten (andijviestampot) helaas......
Vanmiddag haar eerste schoentjes gekocht, knalroze stoere stappers in maatje 21!!!!

gr sandra
 
hoi allemaal,

ik vind het super irritant dat ze het telkens veranderen,want zo raak ej mooi de mensen kwijt met wie je aan het kletsen was. hier gaat alles goed verder. max ligt te slapen en ik zit even achter de pc. nou ik spreek jullie snel weer,

groetjes van yvonne
 
hoi hoi,

Hier ben ik ook weer. Ik was jullie idd were kwijt!!
Ik heb jullie weer gevonden. Ik heb verder niets nieuws te melden. Ik ga even relaxen. Akim die slaapt nu als een roosje, ik ga ook even een dutje doen.

Groetjes Vivian
 
Hoi hoi,
Nou, hier ook alles prima.
Sam is een echte dreumes hoor. Alles doet ze lopend en sinds gisteren lukt het haar ook weer om helemaal zelf op te staan, zonder bank, tafel oid.
Ze is zoooooo vrolijk, gezellig, lief enz enz de laatste tijd. Ik voel me er ook gewoon helemaal super door.
Daardoor heb ik wel wat meer moeite om te gaan werken, want ik wil liever bij haar zijn. Ik loop erover te denken om ouderschapsverlof op te gaan nemen. Kan ik lekker een dag meer bij haar zijn. Maar het is nog even passen en meten met financien. Ik hou jullie wel op de hoogte wanneer het zover is.
Ons nieuwe huis laat helaas nog even op zich wachten, Maar ik ben van de week nog een keer gaan kijken en het wordt wel heel erg mooi. Ze houden er nu alleen ook kantoor in, zo lang het renoveringsprojesct duurt, dus kunnen we er pas tegen de zomervakantie in. Ach ja, kunnen we nog even verder sparen om het huisje nog mooier te maken!
groetjes
 
hoi meiden,
\
appelsabje: ik herken jou verhaal helemaal, kim is weer helemaal beter en is ook zo'n lekkere dreumes. Gisteren zijn we na het eten nog even naar de speeltuin geweest, lopend. Nou kim vond het helemaal geweldig en wilde eigenlijk helemaal niet naar huis. Nu het weer mooier wordt kunnen we lekker met onze lopende dreumessen naar buiten, ik kijk er naar uit. Ik hoop dat het allemaal lukt met je ouderschapsverlof, ik heb dat nooit opgenomen omdat het teveel geld kostte helaas. Ik werk nu 3 dgn en dat gaat eigenlijk prima.
Nou meiden, het zonnetje schijnt, ik denk dat ik even met mijn kleine meid naar buiten ga

groetjes sandra
 
hoi allemaal,

nou max vind het ook heerlijk om buiten te "spelen" hij loopt lekker te stampen met zijn voeten en wijst naar alles wat hij ziet. en dan maar zeggen ditdit. dan wijst hij bijvoorbeeld naar een boom. hij gaat steeds meer woorden zegggen en begrijpen. ook heeft hij er sinds dit weekend een kies bij. hij heeft nu 8 tanden en 1 kies. en ook is de rest van zijn mond behoorlijk rood en opgezwollen dus er zullen nog wel meer kiezen aan komen. nou ik laat het hier even bij want ik moet nog zoveel doen in het huishouden dat ik dat nu maar eens ga doen,want morgen   moet er weer gewerkt worden. nou iedereen een fijne dag gewenst en tot gauw,

groetjes van yvonne
 
Hoi hoi,

Ik heb vandaag een winkel 'ontdekt' waar ze goedkopere merkschoenen verkopen. Nog wel vrij prijzig, maar zeker de moeite waard voor schoenen voor sam.
Ze heeft nu wel leuke schoentjes, maar eigenlijk is de zool te hard. Ik merkte nu dat ze ook al naar binnen loopt met haar voeten (dat doe ik ook al mijn hele leven) en ik hoop dat dat met een soepelere zool overgaat. Ik heb nog niks gekocht, want Sam was er niet bij, maar volgende week ga ik zeker terug.
Maandag zouden we naar center parcs gaa. Eindelijk de vakantie die we hard verdient hebben. Helaas drijgt het niet door te gaan, want stefan heeft een ontstoken kies. En jullie weten vast wel hoe zielig mannen kunnen zijn.... Dus hij voelt zich niet in staat om te gaan. We kijken het nog wel even aan, maar ik heb er al een hard hoofd in. Bah, gaat het weer niet door. In oktober was Sam al ziek en nu dit weer.....
Verder heb ik niet veel meer te melden.
Ik laat het jullie nog wel weten of we gaan of niet.
groetjes
 
Terug
Bovenaan