Hoi,
Gatver had ik een heel verhaal getypt heb ik op de verkeerde link gedrukt. Stom he!!
Even nog een keertje in het kort.
Fijn dat het beter gaat met Kim!!
We zijn gisteren naar de Loonse en Drunense duinen geweest ,met een aantal vrienden. Het zijn allemaal stelletjes die 1 kindje hebben. Akim is de oudste dus die deed al wat meer.
Hij vond het zand alleen niets. Telkens wanneer hij viel moesten wij hem oprapen, om vieze handen te voorkomen hihih. N averloop van tijd speelde hij er al wat meer mee. Dus wordt het tijd voor een zandbak denk ik.
N adeze dag was hij doodmoe, hij sliep van af 17.00 uur en we hebben hem maar even wakker gemaakt om te eten rond 19.00 uur anders had hij denk ik doorgeslapen tot 's nachts.
Dus dan maar even wakker maken.
Jammer dat deze uitje sniet vaker gedana worden. Iedereen heeft het zo druk ..............
Verder gata het hier goed hoor. Nog 2 maandjes. Ik vind het wel spannend worden. Akim heeft het ook al wel een beetje in de gaten. Hij geeft een kusje op mijn buik als ik zeg, geef de baby maar een kusje. Zo schattig!!
Verder heb ik heeeeel weinig te melden. Ik ga zo akim eten geven en dan op bed leggen, zodat we vanmiddag op visite kunnen.
Soms is het wel even plannen he hihhiihh!!
Groetjes en tot gauw,
En een vrolijk pasen nog!!!!
Vivian