En nog maar een keer.... okt nov dec mamas 2003

hoi appelsabje,

kim loopt ook met haar voetjes naar binnen toe, ik heb gemerkt dat naarmate ze haar schoentjes langer aan heeft, ze wel doorkrijgt dat ze ze rechter moet zetten omdat ze anders steeds struikelt, dus het zal wel gewoon ff wennen zijn.
Haar eerste schoentjes heeft ze van oma gekregen want ja die kosten toch al snel 50 euro. van de zomer wil ik wel sandaaltjes ofzo erbij kopen, die niet zo duur zijn. Ik heb verder een paar schoentjes 1 maat groter dan die ze nu heeft dus als ze hier uitgegroeid is, kan ze die aan, die heb ik gekregen van iemand, zijn nog als nieuw, nou ik vindt het wel best.
Ja mannen kunnen zoooo zielig zijn he? ze zeggen niet voor niets dat er minder mensen op de wereld zouden zijn als mannen kinderen moesten baren he?
Kan hij niet nog ff snel naar de tandarts ofzo? ik hoop echt dat jullie toch lekker weg gaan, centerparcs is zo lekker.
Nou dat was het wel weer even voor nu

gr sandra
 
heeeeee waar is iedereen?
hoop niet dat we elkaar toch kwijt zijn geraakt.
Kim heeft de speeltuin ontdekt, dichtbij ons huis is een behoorlijk grote speeltuin, nou ze vindt het helemaal toppie. En krijsen als we naar huis gaan man, niet mee te krijgen gewoon. Maar o zo leuk. Het is trouwens een echt ondeugd hoor, die meid van ons. pfff ik lach me rot met haar. Ze begrijpt echt al zoveel wat we zeggen of vragen maar praten ho maar.
Nou meiden, prettig weekend

groetjes sandra
 
Hoi allemaal,
Daar ben ik weer met een kort berichtje.
We zijn lekker naar center parcs geweest en het was echt heerlijk!!!
Ik moet nu nog heel veel wassen en strijken van die week weg, dus volgende keer meer.
Ik wilde alleen effe laten weten dat ik er echt nog wel ben hoor....
groetjes
 

Hoi hoi,

Wij zijn er ook nog hoor!! Alleen is het ontzettend druk. Akimw as weer even een paar dagen niet lekker en we zijn de babykamer aan het verbouwen.
Ik denk dat Akim niet lekkerw as vanwege een kies, weer een kies ja!!
Hij had al even diarree, maar eergisteren moest hij ook 's avonds overgeven. Kan dat naar aanleiding van doorkomende kiezen/tanden??
Ik weet dat ze diarre kunnen krijgen, maar overgeven?!!
Maar nu gaat het weer heeeel goed.\
Met mij gaat het ook wel goed, aleen begin ik nu echt vocht vast t ehouden als ik wat meer gelopen heb, en het wordt allemaal wat vermoeiender! Maar dat hoort erbij. Inmiddels ben ik alweer 30 weken bijna, het schiet echt op hoor!!!
Ik kan niet wachten tot het weer zover is..........

Ik ga even nog relaxen op de bank hihiihi. Tot gauw weer!

Trouwens Akim loopt ookmet zijn enkeltjes naar binnen, de medewerker van een schoenezaak zei dat dat heel normal is, alleen wel in de gaten houden!


En Akim is ook in zijn boefjes periode, maar wel zo llliiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeefffffffffff!!
Hij begint nu voor alles een kusje te geven, eerst een kusje dan vragen naar............
En zingen vindt hij ook leuk, hij begint echt de melodietjes te zingen, maar de woorden nog niet, echt heeerrlijk!!



Groetjes ne tot gauw !!!

Vivian, Akim en ?
 
Hoi hoi,
Nou heb ik wat meer tijd om achter de pc door te brengen, dus hierbij een uitgebreid verslag van ons midweekje Meerdal.
We hebben het heel erg getroffen met het weer we zijn een aantal keer gaan fietsen met Sam. En omdat we alle tijd hadden, heeft ze ook regelmatig zelf gelopen. We zijn daar naar de speeltuin gegaan en ze was niet weg te slaan bij de glijbaan. Ze vond het zoooo leuk. Ook hadden ze daar een luchtkussen, zo'n springkasteel. Daar kon ze zich heerlijk laten vallen en dan weer opstaan, vallen en weer opstaan. En de andere kindjes nadoen. Op een gegeven moment ging een wat groter jongetje op zijn billen zitten en dan springen, dus Sam ook op haar billen en maar bewegen...
Het zwenbad was ook geweldig. Nu ze kan lopen kan ze in het kinderbad overal zelf bij, van het ene speeltje naar het andere. nadeel is wel dat ze ook naar andere kindjes toekan die een leuk speelgoedje hebben wat zij dan af kan pakken. Wat dat betreft begint het opvoeden nu ECHT hoor. Ze moet echt gaan leren wat wel en wat niet mag.
De kinderboerderij was ook een groot succes. Sam begrijpt nu het woordje aai en dat was ook wat ze de hele tijd riep bij alle beestjes die ze zag. En dan wilde ze ze ook echt aaien. Vooral het schaapje was leuk, maar die bleef ook mooi staan om geaaid te worden.
Al met al dus een geweldige week

Vivian, ik heb nog nooit gehoord dat kindjes ook gaan overgeven omdat er een tandje dwars zit. Ik heb wel vaker meegemaakt dat een kindje niet helemaal lekker is, dan een keer enorm spuugt en dat het dan over is. dan heeft er gewoon iets dwars gezeten, maar wat weet je dan niet.
Fijn om te lezen dat sam niet de enige is die naar binnen loopt met haar voetjes. we houden het in elk geval goed in de gaten. En vanmiddag ga ik nieuwe schoentjes kopen voor haar, want van deze krijgt ze op bepaalde drukpunten rode voetjes. (snappen jullie wat ik bedoel?)

Nou, het was weer een lang verhaal
tot volgende keer
groetjes
 
hoi allemaal,

hier weer even een berichtje van deze kant het heeft weer even geduurd maar dat komt omdat we een paar dagen zonder internet zaten. nu is het weer goed.max heeft er ook weer een kies bij sinds afgelopen weekend dus nu 8 tanden en 2 kiezen.ook max loopt naar binnen met zijn voeten en struikelt zelfs weleens over zijn eigen voeten,maar volgens het cb kon dat nog geen kwaad en word dat wel beter. ik hoop het maar want wijzlef lopen ook iets naar binnen en dat is niet altijd fijn ben er zelf op school enz mee gepest dus ik hoop dat max dat niet houd.

afgelopen weekend was het hier even schrikken geblazen want ons neeefje die 3 weken later geboren is dan max moest naar het ziekenhuis ivm uitdrogingsverschijnselen. hij kreeg een neussonde in zodat daar zijn vloeistof door kon. echt zielig om hem daar dan zo te zien liggen terwijl je thuis zelf ook zon kleintje hebt lopen ik kon het dan ook niet droog houden toen ik op zijn kamertje binnenkwam. als de koorts gezakt is en hij weer wat binnenhoud mag hij naar huis. we hopen dat hij snel weer opknapt. in dat  zelfde weekend waren er nog meer kindjes  opgenomen met de zelfde klachten. misschien heerst er weer wat ofzo.

nou ik laat snel weer iets van mij horen al zal het deze week moeilijk worden want ik meot veel werken deze week 3,5 dag ipv 2 dus dan heb ik mestal geen tijd voor anderde dingen want het huishouden gaat ook gewoon door.

groetjes van yvonne
 
hallo meiden,

ik dacht echt waar zijn al die meiden zeg.... leuk jullie weer te spreken.
Na een periode vol ziekte is kim nu echt weer helemaal beter en het is genieten.
Ze is het liefst alleen maar buiten, in de tuin, in de speeltuin maakt niet uit!
De speeltuin vindt ze echt helemaal geweldig, loopt de hele tijd te kraaien en te doen.
Ik vindt het echt zo leuk dat ze kan lopen, heb ik altijd al gezegd hoor, ook nog toen ze klein was, haar wereld wordt zo groot nu. De box is echt bijna verleden tijd, ze vindt het niet leuk meer en logisch wel. Alleen 's ochtends voor haar pap zet ik haar er nog even in, want ze is zo vroeg wakker elke dag, dan moet mamma nog even bijkomen.

Vivian: goh al 30 weken man, pff ik hield ook zoveel vocht vast, ik ben in totaal 30 kilo aangekomen van kim, het meeste was vocht!

groetjes sandra


 
Terug
Bovenaan