En nog maar een keer.... okt nov dec mamas 2003

hoi cindy,

ja inderdaad er wordt weinig geschreven de laatste tijd. Velen van jullie zullen wel met vakantie zijn. Ik ben ook erg aan vakantie toe, maar ik moet nog 2 weken werken. Mijn vriend hoeft nog maar 1 week te werken en zorgt dan een weekje voor kim, aangezien mijn ouders nu natuurlijk niet kunnen oppassen.
Wat fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad op vakantie, kun je er weer helemaal tegen he? ja alles draait om die kleintjes, het is best een drukke leeftijd nu vindt ik.
Kim heeft 2 nachten heel slecht geslapen, een ervan heeft ze bij mij in bed gelegen omdat ik me geen raad meer wist. Bleek toch dat ze weer 2 tandjes heeft gekregen? 2 hoektandjes prijken er nu!!! haha, nu de andere 2 nog.
Morgen gaat mamma eens naar toys are us om een mooi kadootje voor kim te kopen, gewoon zo maar.......
Bij mijn moeder is vandaag de drain verwijderd, infuus en nog een slang, 3 dagen later kun je nagaan. Ze is zoo moedig die vrouw, en dat heb ik haar verteld ook.
Omdat ze in amsterdam in het ziekenhuis ligt en wij in utrecht wonen ga ik om de paar dagen lekker een paar uurtjes bij haar op bezoek, dan past papa op kimmie.

Hoe is het met je vader cindy?

liefs sandra
 
Hoi hoi,

Fijn Cindy, lekker op vakantie en zeker wanneer de kleintjes het naar hun zin hebben. Dan hebben pap en mam het ook naar hun zin!!!

Wat een pos. nieuws Sandra: fijn dat het beter gaat met je moeder en dat de uitslag goed is!!! Nu nog herstellen en dan weersamen genieten!!!

Hier is alles oke hoor. Mijn man heeft bijna vakantie, na deze week. We gaan dit jaar niet weg. Maar wel dingen ondernemen. De Tilburgse kermis komt er ok weer aan, gezellig, hopen dat het lekker weer is!!
Verder groeit Kalle als kool!!! hij weegt nu 4970 gr. Dus hij wordt nu al een flinke knul!!! Hij lacht ook weleens naar je, echt heerlijk om te zie n weer!!
Met Akim gaat het ook weer goeed. Hij heeft een flink litteteken overgehouden, maar het valt toch reuze mee, ik denk   dat als hij wqat ouder is dat je er bijna niets meer van ziet.
Verder gata het geweldig.Ik kan nu echt gaan genieten van mijn twee mannetjes!!!!!! Ojee, drie mannetjes hihihih!!!!


Groetje sen tot gauw weer!!

Vivian
 
Hoi allemaal,
Weer veel te lang geleden dat ik wat van me heb laten horen.
Ondanks dat we de sleutel van ons nieuwe huis nog niet hebben, zijn we er al druk mee bezig. We zijn de laatste tijd al een aantal keer naar de bouwmarkt en ikea geweest voor klusinkopen en ideeen voor de inrichting.
Voor Sams kamer hebben we al de gordijnen gekocht en de spiegelwand is al af. Ik heb een houten plaat geverfd in het aqua en daar de spiegels opgeplakt, dan hoeven die niet allenaal direct op de muur zodat die beschadigd. Nu hoeven alleen nog twee gaatje geboord worden en hangt de spiegelmuur.
Voor onze slaapkamer en de woonkamer gaan we de accentkleur limoengroen gebruiken. We hebben ook gordijnen uitgezocht waar die kleur in een streepje inzit.

Met Sam gaat alles heel erg lekker, ze zit goed in haar vel en dat merken we aan haar. Ze kletst steeds meer, er komen veel nieuwe woordjes bij. Zo had ze daarstraks de telefoon vast en zei ineens 'hallo'  . Wel heeft ze af en toe een driftbui als er iets niet gaat zoals zij het wil. Dat is weleens vervelend, maar het hoort er nou eenmaal bij. Ik kan er gelukkig goed tegen als ze het in een winkel krijgt, dan negeer ik haar en loop gewoon door. Je wordt dan wel eens raar aangekeken, maar dan denk ik maar 'als jij het beter kan, dan doe het zelf maar'.

Voor iedereen die nog op vakantie gaat of lekker thuis vakantie houd, nog veel plezier.
Ik zal er voorlopig nog steeds weinig zijn ivm het verhuizen.
Over een week of 6 ben ik er hopelijk weer meer!!

groetjes
 
Terug
Bovenaan