Hoi Dames,
Even mijn verhaal doen:
Zaterdag ochtend wakker geworden en denk is het weer begonnen.......
Ik had al wat buikkrampen, maar dacht, dat zal wel van het eten komen.
De hele dag waren mijn schoonouders bezig in de tuin en Léon ook. Ik heb maar een beetje gerust in de zon. Tochde hele dag nog krampen!!!
Niets laten merken aan schoonouders. 's Avonds toch even de tijd bijhouden om de hoeveel min. de krampen kwamen. Ze kwamen om de 6 min.Dus toch aan de gang. Ze werden steeds heftiger, maar niet zo overdreven dat ik het te moeilijk had.
Toen we naar bed gingen ging het ook nog wel. 'Nachts werden ze wel heftiger, alleen ze kwamen om de 7 a 8 min. Ik dacht het zet niet door. Toen hebben we de verloskundige maar gebeld om te vragen of ze even wilde komen kijken. Mijn ouders maar vast gebeld om Akim op te halen ( 3 uur) . Toen de verlosk. er was had ik twee weeën, maar die waren beduidend minder heftig. Du sik moets maar even afwachten.
Om 6.30 uur verloor ik de slijmprop, maar dat wil natuurlijk niet veel zeggen . Daarna ging het goe dvooruit. Om ongeveer 10.00 uur de verloskundige gebeld en gezegd dat het heel heftig werd en dat was ook zo. Zij was nog bij een andere bevalling die net klaar was, dus kwam ze daarna. Ik was blij dat ze er rond 10.30 uur was, want het ging de goede kant op. Ze heeft nog getoucheerd tot 7/8 cm ontsluiting, dara na wa shet heel snel 9 cm. Er bleef nog een randje zitten waardoor ik op mijn zij moest gaan liggen. Toen was het echt niet meer t ehouden, persweeën en ik vond het geen prettige houding!!
Om 12.00 uur mocht ik mee persen en om 12.03 uur was hij er KALLE!!!!
Wat was ik blij zeg dat hij er was. Ik was doodop.
Het is een heerlijk mannetje, slaapt goed ( afkloppen), en eet ook goed. Verder gaat het met mij ook heeeel goed. Ik ben zo ontzettend gelukkig!!!! En Akim is ook zo lief voo rhem!! Echt een grote broer. Ik hoop dat dat zo blijft.
Watik wel spannend vind is dat ik maandag helemaal alleen met die twee knullekes ben. Hoe zal dat gaan????!!! We zullen het zien.
Ik ga nu op de bank hangen met mijn lieve man!!
Tot gauw weer.
En Kijk eens op de site van ons: www.kapteintjes.nl Daar staan ook al wat foto's op en kijk eens naar de gelijkenissen met zijn grote broer. Hij lijkt er zo veel op hihii.
Groetjes
Vivian