En nog maar een keer.... okt nov dec mamas 2003

Hoi allemaal,

He viv wat leuk weer van je te horen, bah wat vervelend met de borstvoeding. Tja ik ken het van wesley, die wilde niet aan de borst, uiteindelijk heb ik drie maanden gekolfd, maar toen was ik het ook ongelovelijk zat hoor. Ik geloof ook niet dat ik bij een tweede dit zoalng zou volhouden. Nou sterkte verder. Jeetje en die kleine boef van jullie, ja schrikken hoor.
Gisteren zou ik met wesley weg bij mijn schoonouders, toen wesley nog even vervelend kwam te vallen. Helemaal verdrietig. Maar wat was er nu, zijn armpje hing helemaal slap en hij gaf overduidelijk pijn aan, hij was werkelijk ontroostbaar. Zijn polsje begon al helemaal dik en blauw te worden. Nou ja uiteindelijk bij de huisartsenpost beland. Maar gelukkig viel het helmaal mee, tegen tijd dat we aan de beurt waren, speelde hij al weer lustig op los en klom alweer. Wel bleef hij nog wat pijjn in zijn polsje aangeven, maar we moesten het maar even aanzien. Nou vandaag was hij weer helemaal de oude gelukkig. Maar inderdaad schrik je je werkelijk een ongeluk. Volgende week woensdag gaan we naar mallorca, ik zag me al helemaal met wesley in het gips heen gaan hoor !!.
Nou gelukkig is dit niet het geval.

Vanavond ben ik even met mijn moeder naar een speciale koopavond van C&A geweest. Allemaal leuke spulletjes voor wesley gekocht met 50/60 % korting, dat is toch leuk winkelen dan.

Nou meiden ik probeer voor mijn vakantie nog even langs te komen, maar ik heb het druk dus als het niet lukt dan spreek ik jullie over een paar weken wel weer.

groetjes van Cindy en wesley
 
Hoi,

Fijn sandra dat  het wat  positiever is met je moeder, hopen dat dat zo blijft he!!!!!!! Ik duim voo rje!!

Cindy veel plezier op vakantie he! Ik wilde dat wij weg gingen, maar dat zit er dit jaar niet in jammer genoeg.


Liefs Viv  
 
Hoi hoi,
Sandra, wat fijn dat je nu weer goed kan zien. En ook superfijn dat het bij je moeder mee blijkt te vallen. Hopelijk vinden ze snel wat dat plekje is en is het dan niks ernstigs.
Ik zal wel te laat zijn, maar tegen die rode billen van de tandjes kan je ook maizena strooien op de billen., Het lijkt raar, maar het werkt echt perfect. Wij doen het bij het kdv ook heel vaak.

Nou, hier ook een val verhaal. Gisteren waren we in het nieuwe huis van mijn ouders. Het is een nieuwbouwhuis en alles moet nog gedaan worden, dus Sam kan daar lekker rondrennen en spelen binnen. Op een gegeven moment wilde ze naar papa renne, maar struikelde over haar eigen voeten en viel toen met haar gezichtje plat op het beton. Twee tanden door de lip, zo zielig. Maar ons meisje is een bikkel en nadat ze op een paar ijsklontjes had mogen sabbelen was ze weer helemaal vrolijk.
Ze heeft daar smiddags met een emmer water en een gietertje mogen kliederen. Toen ging ze alle 'plantjes'   (lees onkruid) water geven. En daarna mocht ze nog in het nieuwe bad. De badkametr is al wel af, maar moest nog worden schoongemaakt. Dat heeft Sam dus maar even gedaan, want ze was zo aan het spetteren dat het een groot waterballet werd.

Vivian, wat fijn dat alles goed gaat met je twee knullen. En ook leuk dat Akim goed reageerd op zijn broertje.
Cindy, een hele fijne vakantie, geniet ervan he!!

Ik ga sam uit bed halen, dan kunnen we met haar nieuwe watersproeier gaan spelen.
groetjes
 
hallo meiden,

hoe is het met jullie? zeker ook aan het genieten van het mooie weer, er schrijft niemand meer iets hier.
Kim gaat nu echt praten, ze kent al best veel woordjes en zegt me de hele dag na, net een papagaai.....zo leuk.
As donderdag wordt mijn moeder geopereerd, dan gaan ze een stuk van haar rechter long weghalen, best een zware operatie en dan is het nog wachten op de uitslag.....spannend allemaal.

groetjes sandra
 
Hallo,

Ja, er is inderdaad al een tijdje niet geschreven. Zelf heb ik het redelijk druk en heb inderdaad ook goed genoten van het mooie weer.
bij ons is ook alles goed. Met Roos uitstekend, zij is ook zo'n papegaaitje, lachen is dat. Alleen wij merken wel dat we af en toe toch ook wel vloeken (onbewust), want ook dat praat ze na. Nou, ja leren wij weer van.
Verder zijn we de vakantie aan het voorbereiden, over 2 weekjes gaan we heerlijk voor bijna een maand weg. Lekker met de vouwwagen naar de Franse pyreneen aan de kant van Perpignan. Heb daar zo'n zin in! Lekker helemaal bijkomen en uitrusten, want we zijn allebei best wel erg moe.

En jullie zijn jullie al weggeweest of gaan jullie nog en waarnaar toe?

groetjes,
Kirsten
 

Hoi,

Idd erg weinig geschreven. Ik hebhet ook zo druk met die twee kleintjes!!

Hier gaat alle soke, en idd papegaaien al sde beste hoor!! Leuk is dat, ze gaan zo snel vooruit. Met Akim gata het fantastisch, alleen wel erg boeffie!!!!
Hij gaat nu ook aandacht vragen, we zij twee lange weekenden achter elkaar weg geweest naar Zoutelande. Erg gezellig, we hadden vaak lekker weer, strand weer heerlijk. Opa en Nanna hadden dara een huis gehuurd, zodat wij gezellig langs konden komen, anders deden ze dat niet hihih. Akim is daar ontzettend verwent natuurlijk. En nu is het gewone leventj eer weer en is dat moeilijk voo rhem. Hij zal er wel weer aan gana wennen, Akim kennende.

Met Kalle gata ook alles oke, hij eet goed, soms te goed, en slaapt   goed. Hij is nu ook weer vaker wakker zonder te huilen, heerlijk lekker in d ebox spelen en dat met 5,5 week hihi!!
Hi is goed gegroeid: 4460 gr. en 55 cm.
Het is echt een schatteke, net zoals zij ngrote broer.

Trouwens meetsal lees ik jullie berichtjes wel even snel tussendoor, maar schrijf ik niets. Ik zal proberen meer te gaan schrijven.


Groetje sne tot gauw weer!! Viv
 
hoi hoi meiden,

gisteren heeft mijn moeder een behoorlijk zware operatie ondergaan aan haar long, tot onze vreugde bleek het geen kanker te zijn.....nu alleen nog opknappen dus en dan gaan genieten. gisteren lag ze aan de beademing op de intensive care, dat heeft me wel erg aangegrepen moet ik zeggen.

Het lijkt wel alsof kim doorheeft dat er iets is, want die wil al 2 avonden niet naar bed, slaapt 's nachts erg onrustig, is dan aan het huilen en roept om mama.....
Sinds dat ze gaat praten, eet ze regelmatig met de pot mee, ze wijst dan naar ons eten en zegt: die lekkerrrrr, lachen he? wie had dat ooit gedacht na al die potjes.....

Ik heb trouwens de box weggehaald thuis en verkocht, ik ben bezig nog meer babyspulletjes van kim te verkopen, nou dat loont best de moeite hoor! het geld zet ik lekker op haar spaarrekening en de troep staat mij niet in de weg.

liefs sandra
 
Hallo meiden,

We zijn weer thuis hoor ! We hebben twee heerlijke weken gehad in mallorca. Zowel de heen als terugvlucht hadden we drie stoelen tot onze beschikking omdat het vliegtuig niet vol was, dus dat was wel een heerlijkheid. Alles is uitstekend verlopen. Wel draaide de hele vakantie om wesley, maar ja dat is logisch. Hij had het heerlijk in het zwembad en op het strand. maar ook lekker wandelen en auto rijden, hij genoot met volle teugen hoor. We hebben zelf ook heerlijk van deze weken genoten. Hier is weinig geschreven zeg de laatste weken, ik dacht dat ik heel veel moest inhalen, maar dat viel dus mee. Sandra wat fijn te horen dat de uitslag positief was van je moeder. Echt een opluchting zeg. Dat gevoel van je moeder op ic zien liggen dat ken ik hoor, dat heeft mij ook zo aangegerepen bij mijn vader. Nou hopen dat ze snel zal opknappen.
Fijn te horen viv dat het zo goed gaat met je boys.
Dat kletsen/ papagaaien waar jullie het over hebben, ja ook ier is dat aan de orde. Wesley gaat ook steeds meer kletsen en napraten, wat geweldig is dit toch. Ja we blijven genieten van onze kleintjes. Nou meiden ik ga even weer wat anders doen, ik spreek jullie snel weer.

groetjes van Cindy
 
Terug
Bovenaan