En nu weer 12 dagen wachten...

Ja annemarie wat fantastisch he!!! Oh wat hoop ik dat het allemaal goed mag blijven gaan....
Ik heb vrijdag getest, een licht tweede streepje, en zaterdag dus met ZWANGER 2-3. Nu laat ik de testen even liggen en test ik aanstaande vrijdag of zaterdag nog eens, in de hoop op een donkerder streepje.
Ik heb ook niet echt kwaaltjes volgens mij, wel zere borsten en lage rugpijn maar dat heb ik namelijk ook altijd als ik ongesteld moet worden. Verder volgens mij wel iets meer plassen dan normaal, en duizelig zo nu en dan. En gisteren at ik een lekkere boterham met kalkoenfilet, komkommer en tomaat en moest ik er zowat van overgeven! Dus die heb ik maar weggegooid...
Maak me vooral druk om het bruine slijmverlies. Had wel op internet gelezen dat het erbij kan horen en niet per se het begin van een miskraam hoeft te betekenen. We wachten maar weer af he, er zit niks anders op!

Lieve nonna,,,
Bij m'n eerste had ik dat bloedverlies ook.... En negatief getest en toen na een paar wekend er getest en dik positief bleek ik al 7 weken te zijn.
Dat bloedverlies zegt dus nix en hoort bij de innesteling. Snap dat je je zorgen maakt maar ga lekker genieten van het positieve nieuws. En afwachten want meer kan je niet! Komt allemaal goed....
Dikke kus!

Mijn zusje heeft ook dik een week bruin verlies gehad en een vriendin van me zelfs helder rood maar die heeft inmiddels een zoon van 8 maanden :)

Komt echt goed mop

Wauw wat fijn om succesverhalen te lezen! Ik hoop dat ik ook zo'n mooi verhaal kan vertellen over een aantal maanden als iemand hier op het forum onzeker is.
En ja, het is dus nog niet klaar met afwachten, eerst wacht je tot je nod, nu wacht je gewoon tot je eerste echo... En daarna vast ook weer op de volgende... Hahaha!!!

Annemarie,WOW!!! gefeliciteerd!!! Ik ging net jouw verhaal lezen nav je lieve reactie (op mijn berichtje over de geconstateerde missed abortion bij 6w4d tijdens mijn eerste echo bij 8w6d, mamaclub feb. ) Wat een mooi nieuws ik ben zò blij voor je dat t jullie na zo lange tijd nu dan toch ook feitelijk gegund is:). Ik wens je een goede zwangerschap en hoop dat je nu kunt gaan genieten want dat heb je echt verdiend:)

Nonna,het zelfde voor jou. Hoe gaat t nu? Hopelijk is je onzekerheid snel voorbij en kun jij dan ook echt gaan genieten want t hoeft dus kennelijk niets te betekenen die gekleurde afscheiding.ik duim voor je!

Dankjewel Vitanova! Gaat goed nu. Vandaag de derde dag zonder bruin slijmverlies. Merk dat ik daardoor steeds meer vertrouwen er in krijg. Hoe gaat het met jou? Heb je het verlies een beetje een plekje kunnen geven? Liefs.

Hey vitanova!
Bedankt voor je felicitatie :-D
Ik heb er lang op moeten wachten maar ik geniet nu met volle teugen...
Hoe gaat het met jou?
Heb je alles weer opgepakt kwa zwanger worden?
Hopelijk heb je zoals nonna zegt alles een plekje kunnen geven hoe dan ook hakt zoiets er echt in!

Liefss

Annemarie

Dat zijn mooie berichten! Met mij gaat t goed. Af en toe heb ik t ineens weer ff moeilijk mr dat hoort erbij denk ik. Overall hebben we er vrede mee dat t deze keer kennelijk niet zo heeft mogen zijn. We hebben vol goede moed de blik op vooruit. Deze week mr wat testjes doen en kijken of de rest van mijn lijf ook alweer (bijna)zo ver is;-)

Terug
Bovenaan