En nu weer 12 dagen wachten...

Hebben jullie trouwens ook ervaring met de testen van het merk Test? Te koop bij de Etos, 2 voor 5 euro.

Spannend nonna!!
Ik duim me rot!!
Het gekke is ik voel me supergoed en dat is ook vaag Hahaha
Die error krijg ik ook steeds irritant zeg pfff

Ik weet dat trekpleister ook 2v5 heeft en die zij hetzelfde als de kruidvat is gewoon dezelfde keten... Maar etos zegt me niks...
Gewoon doen ken jou het schelen geld kost het toch wel

@supertje
Hahahahaha hadden wij mooi dezelfde gedachte over die action dingen :p

Ik kan alleen inloggen op mn tablet, telefoon heb ik nooit in kunnen loggen.. Raar.. Pff morgen alweer donderdag ladies! X

Ik deed het altijd via mijn telefoon. Heb geen tablet dus nu moet ik steeds de laptop er voor aan zetten, heel vervelend!! Heb wel een klacht op de site achter gelaten. Net ook nu met die wachtdagen vind ik het gewoon super rot als ik niet van me af kan schrijven en op jullie kan reageren...
Inderdaad Sollune morgen alweer donderdag!! Mijn vriend zei vandaag dat hij morgenochtend al wil testen... Ik weet niet.. Ik heb vrijdag mijn officele "nod". Wil eigenlijk niet eerder testen, en morgen moet ik nog werken en vrijdag ben ik vrij. Dus heb ik alle tijd om óf mijn verlies te verwerken, óf bij te komen van de schrik en samen met mijn vriend onze blijdschap te vieren...! Wat moet ik doen ladies???
Sollune hoe voel jij je verder?

@sollune
Ja idd al weer donderdag... Gaat best snel toch...
:)
@nonna1988

Luister naar je eigen gevoel zou ik zeggen, kijk naar mij ik heb een licht positieve en een negatieve 2 dgn voor jou en nu zit ik dus met een twijfel of het nou wel of niet zo is...
Dat geeft nog meer stress...
Lekker vrijdag relaxed testen, ik ben erg benieuwd hoor lieverd!

Hoe voel jij je? En sollune?
Gek genoeg voel ik me Prima... Beetje gevoelige boobs verder een zere onderrug en moe... Heeel af en toe steekjes in mijn buik dat was het ook wel... Vanochtend had ik wel wat zeurderig gevoel in de buik dus ja ik weet het echt serieus niet...

Nog twee dagen wachten dan opnieuw testen en hopen dat er een duidelijk positieve test is dan ga ik enigzins blij zijn :)

Liefs

Thanks for asking, ik voel me best goed, rustiger en voel eigenlijk wel dat t niet raak is. Zou ook te bijzonder zijn. En omdat t de eerste keer is dat ik wacht, ben ik zelfs blij als ik ongesteld word. Gewoon om mn cyclus dan te zien snap je? Ben verder ook niet meer ziek en de extreme moeheid is grotendeels verdwenen.. :)

Het zou zo fijn zijn als ons lichaam laat weten of het wel of niet is gelukt. Ik voel gewoon niets! Af en toe een keer een zeurbuik, maar ja dat had ik ook wel toen ik nog niet met de pil was gestopt. Heb geen gevoelige borsten wat ik de vorige 2 rondes wel had. Of terwijl: hier kan ik ook al niks mee haha.. Nog minimaal een weekje wachten..
@Sollune: als je vrijdag vrij bent, heb je alle tijd. Doen waar jij je het beste bij voelt.

Tuinier je bedoeld denk ik Nonna :)
Ik zou ook doen wat t beste voelt inderdaad.. Ik persoonlijk zou t ook pas vrijdag doen..

Terug
Bovenaan