Jeeeeetje!!!! Wat een beroerde timing van het forum om er uit te liggen!!!! Ik had afkickverschijnselen!!!
Hoe is het met jullie allemaal? @annemarie31, heb je nog eens getest? Ik ben zo benieuwd.
Ik heb afgelopen vrijdag, op mijn NOD, getest. De test was positief! Ik durf nog niet echt blij te zijn. Dag later getest met de digitale van Clearblue. Zwanger, 2-3 weken, stond er. Jeetje! Ik heb meteen de gynaecoloog gebeld en ik mag volgende week vrijdag voor een echo komen, ik zou dan 6 weken zijn.
Helaas heb ik wel steeds last van bruin slijmverlies, en gisteravond zelfs een beetje rood bloed, waardoor ik totaal overstuur raakte en ik me echt zorgen maak. Vandaag weer nergens last van. Dus, ookal heb ik nu zekerheid, toch blijf ik angstig en onzeker.... Ik weet dat er een reeele kans bestaat dat het nog mis gaat, met mijn miskraam in maart nog in mijn achterhoofd.
Ik zit in een achtbaan van emoties, soms heel bang en onzeker, soms kan ik oprecht blij zijn en wegdromen bij het idee dat er een klein hummeltje in mijn buik zich aan het ontwikkelen is. En dan te bedenken dat ergens volgende week een hartje zou gaan beginnen met kloppen?! Jeetje, wat is het prachtig!