En nu weer 12 dagen wachten...

Nonna je laatste bericht staat er bij mij nu pas tussen trouwens.. Vandaar reageerde ik dus niet op je.. Gekke site

Oh niet hadig van die van de action dus. Kruidvat kocht ik ook meestal idd heb nu nog liggen volgens mij een van action o kruidvat. zal ze weer eens mee nemen.
Spannend zeg ik probeer toch altijd nod dag aan te houden anders zon teleurstelling. Of eigenlijk dag na nod. Stel dat t negatief is maar menstruatie blijft uit dan ga je toh weer testen. Bij m'n eerste te vroeg getest en toen niet meer wegens onduidelijke cyclus en toen wel getest en toch zwanger maar al 7 weken....
Waars net te vroeg met eerste test.
Doe waar je je fijn bij voelt,

Dikke kus ik ga slapen morgen idd al donderdag voor jullie al bijna ik wacht nog een weekje

Je hebt helemaal gelijk mism :)
Ik had ook gewoon ff moeten wachten... Nu ga ik straks vloeien en dan is het ff een domper...
Eindelijk ben ik thuis na de avonddienst dus ook ik kruip in bed, heerlijk mee zitten blèren op een 80`s cd daar word ik blij van :p
Gelukkig kan ik zingen Hahaha dat Scheeld XD

@sollune
Fijn dat je jezelf iets beter voelt, nog een week voor jou Pfff ik duim me rot!!

Moet gewoon goedkomen hoe leuk zou het zijn dit groepje over te laten gaan naar de zwangeren kant hihi

Aahh dat zou inderdaad super leuk zijn :)
Slaap lekker allemaal

Ik heb mijn vorige cyclus voor nod getest. Licht positief. Was er zwaar van overtuigd dat het raak was. Ik ging zelfs een dag overtijd ( en dat is bij mij toch echt knap met al die hormonen) maar helaas. Het mocht niet zo zijn. Dus mijn principe van niet eerder testen dan 1 of 2 dagen overtijd ga ik weer volhouden. Ik weet nu weer waarom zeg maar. Overigens testte ik bij de oudste pas 8 dagen na nod pas positief. Had vrijdags negatief getest en lekker geborreld dat weekend. Op maandag testte ik positief. Oeps

Je hebt zeker gelijk!
Vandaag heb ik dan toch echt het welbekende ik moet ongesteld worden gevoel... Dus ik wacht braaf af...
Nu weet ik ook weer dat ik niet meer voor nod ga testen... Het heeft geen zin en je hebt dan toch verdriet enigzins...

(^_-)

Jeeeeetje!!!! Wat een beroerde timing van het forum om er uit te liggen!!!! Ik had afkickverschijnselen!!!
Hoe is het met jullie allemaal? @annemarie31, heb je nog eens getest? Ik ben zo benieuwd.
Ik heb afgelopen vrijdag, op mijn NOD, getest. De test was positief! Ik durf nog niet echt blij te zijn. Dag later getest met de digitale van Clearblue. Zwanger, 2-3 weken, stond er. Jeetje! Ik heb meteen de gynaecoloog gebeld en ik mag volgende week vrijdag voor een echo komen, ik zou dan 6 weken zijn.
Helaas heb ik wel steeds last van bruin slijmverlies, en gisteravond zelfs een beetje rood bloed, waardoor ik totaal overstuur raakte en ik me echt zorgen maak. Vandaag weer nergens last van. Dus, ookal heb ik nu zekerheid, toch blijf ik angstig en onzeker.... Ik weet dat er een reeele kans bestaat dat het nog mis gaat, met mijn miskraam in maart nog in mijn achterhoofd.
Ik zit in een achtbaan van emoties, soms heel bang en onzeker, soms kan ik oprecht blij zijn en wegdromen bij het idee dat er een klein hummeltje in mijn buik zich aan het ontwikkelen is. En dan te bedenken dat ergens volgende week een hartje zou gaan beginnen met kloppen?! Jeetje, wat is het prachtig!

Jeeeee wat leuk!!
We zijn samen zwanger hihi!
Ik herken je emoties... In december heb ik een miskraam gehad en ik verlies nu geen bloed ofzo maar voel me zo goed dat ik het even niet kan beseffen...

Heb al vier testen gedaan en morgen doe ik ook die digitale die de weken aangeeft! Ik had nu de clear blue die alleen zegt zwanger of niet zwanger en ja hoor ZWANGER

Man wat een zwaaar beroerde tijd voor dit forum om eruit te liggen bah! Moest het echt van me af schrijven... Ik heb niet echt erge kwaaltjes en daarom heb ik het besef niet...
Helaas doet mijn ziekenhuis pas met ruim 8 weken een echo en dat is dan 29 juli ..

En inderdaad de ene dag ben ik euforisch en de andere dag slaat de twijfel toe... Maar toch proberen te genieten mop!
Wij allebei mogen nu echt geen stress hebben!

Alles komt goed...
Xxxx

Terug
Bovenaan