En nu weer 12 dagen wachten...

Ow echt heb je bloedverlies!?
Dat kan toch innesteling bloed zijn ik kan me niet herinneren dat het bij mij ooit van te voren is gaan vloeien maar het is zo onwijs verschillend bij iedereen :O

Ik denk dat ik ook volgende week vrijdag al test... Puur omdat ik echt zoiets heb van die ene dag maakt dan niks meer uit simpel zat...
Inderdaad als dit goed voortekenen zijn neem ik ze voor lief!

Duim voor je!

Xxxxxx

Voordat ik een spiraal kreeg had ik ook last van tussentijds bloedverlies. Met spiraal nergens meer last van. Toen die er uit ging keurige menstruatie, tot ik in maart een miskraam kreeg. Daarna weer steeds zo'n week voor mijn menstruatie moet beginnen, last van bloedverlies. Houdt aan tot mijn echte menstruatie begint. Dacht de eerste keer ook aan innestelingsbloed maar dat bleek niet zo te zijn. Echt vervelend! Gynaecoloog maakt zich er niet druk om en ziet geen gekke dingen op de echo. Als het in september nog niet gelukt is om zwanger te raken mag ik teug komen bij hem op de fertiliteitsafdeling..

Hoi hoi,
Hier veel krampen en niet lekker voelen. Lijkt iedere maand heftiger te voelen. Men zegt tegen mij hoe langer zonder invloed van de pil hoe minder hormonen in lijf hoe meer pijn.
Hebben jullie dat ook? Wordt het per maand heftiger?

Ik wacht in spanning met jullie mee!!
Succes.
Xxx

Hoi rjamm,
Dat is toevallig dat je dat zegt, ik heb er de vorige keer ook enorm veel last van gehad, zoveel pijn dat ik mijn afspraken moest afzeggen, en dat heb ik nooit hoeven doen tijdens mijn menstruatie. Asperines hielpen ook niet!
Sterkte rjamm. Xxx

Oh he zit net te typen in andere stukje naar je rjamm. Wat vervelend dat je ongesteld ben geworden! Knuffel!
Spannender week voor de rest nu lees ik. Wij zijn deze week ook lekker bezig haha, morgen volgens app eisprong. Dus vanavond en morgen nog ff

Miss m, doen jullie het rond de eisprong iedere dag? Ik begreep namelijk van mijn gynaecoloog dat dat niet bevorderlijk is voor het zaad. Om de dag is het meest ideaal. Hoe doet de rest dat eigenlijk?

Bij mij in het ziekenhuis zeiden ze om de 1 a 2 dagen en als er een eitje was mocht ik iedere dag maar ja tot nu toe nog geen zwangerschap en nu heb ik inmiddels iui...
Dan moet je drie dagen onthouding maar dat lukt me niet hoor Hahaha
Dat leeglopen met de menstruatie heb ik altijd al gehad en ik moet wel zeggen met al die hormonen wordt het nog iets heftiger...

Nog ff wachten dan... Ik weet het echt niet gewoon... :-$

Liefsss

Hoi Annemarie hoe is het met je?
Hier nog geen echte verandering bloedverlies houdt aan. Vanochtend wel opgestaan met rugpijn maar dat heb ik vaker de week voor de nod. Ik ga er daarom ook maar een beetje van uit dat het niet gelukt is. Maar goed we zullen zien.
Rjamm, hoe gaat ie bij jou? Veel liefs

Terug
Bovenaan