en..Tammygirl??

Hee Tammy!

Ik heb t een ent ander gemist(van ene kant wel goed van mezelf...dan zit ik niet de god-ganse-dag op dit forum!)maar ik wil wel graag betrokken blijven. Dus t is ECHT niet zo van; ik heb mn wod en jullie bekijken t maar..in tegendeel!!Wat een lieve meiden hier allemaal, echt top!!
En heerlijk om zo even ons andere ei kwijt te kunnen!!
Hoe is t nu met je?Hebben de rd doorgezet of?
En wat dat familielid betreft? ja, als je er veel mee bezig bent, zou ik er nog eens persoonlijk met haar over beginnen, maar ik weet dus niet hoe jullie band is....
Nou mn ongi is weer echt als toen ik nog niet aan pil was; gister en vandaag super buik pijn en ik had al lage rugpijn en er misselijk van, blehhhhh.
Ben trouwens benieuwd of mn cyclus echt zo is als dat ik denk(nu precies 28 dagen) en heb net een cb ovu test gekocht. Ik ben gewoon heel benieuwd of ik mn ei heb zoals ik t denk!Heb jij er ervaring mee?
Moet tempen idere morgen op t zelfde tijdstip??
en ovu ook   precies op zelfde tijdstip of??(ik werk onregelmatig)
tot snel meiden xx ZuuS

Hoi Tammy,

wil je ook graag even een hart onder de riem steken......
veel sterkte meid en goede moed.
Als je je ongerust blijft maken dan zou ik inderdaad toch even afspraak maken bij de huisarts, stress en ongerustheid is ook niet goed......
Zet hem op!!!!
liefs Mootje

he tammy, balen zeg, moet je weer een maand wachten.
succes
gr. boekie

Dag Tammy,

Wat vervelend om te horen! Het was jou van harte gegund. Jij leeft zo mee met iedereen op dit forum, dat ik het leuk had gevonden als jij jezelf tot de zwangeren mocht rekenen.

Sorry.

gr Sandra

Hallo,

Wat een giga teleurstelling voor je!

Je wordt op een gegeven moment ook zo onzeker als je er alles aan doet,toch???
Toch wel fijn dat iedereen hier zo met elkaar meeleeft, dat er in ieder geval een site bestaat waar je je teleurstelling kwijt kan.

Als je het echt niet meer ziet zitten en je twijfels hebt  over je eigen lichaam zou ik wel een afspraak maken , die onzekerheid brengt toch weer de onnodige stress met zich mee wat ook niet goed is.Bij mijn eerste zwangerschap duurde het 7 maand!

Suc6!

Groetjes Sophie

Hoi Tammy,

Ik vind het echt balen voor je.
Wat die voorspelling betreft zou ik er misschien toch maar even aan gaan werken dan. Misschien toch even naar de HA of naar het ziekenhuis om eens een keer naar te laten kijken.
Straks ben je al die moeite voor niets aan het doen.
Misschien is het niets maar dan weet je het wel zeker.
Ik leef enorm met je mee?

Kiki

Hoi Tammy,

jeetje balen zeg! Soms lijkt het gewoon niet eerlijk..ik gun het je van harte dat het snel wel lukt.

Zou als je ongi doorzet inderdaad daarna even langs de HA, kan in ieder geval geen kwaad. Nou sterkte hoor!
Ik denk aan je en hoop dat het snel maar wel mag lukken.

Terug
Bovenaan