en..Tammygirl??

kop op meissie!!! veel sterkte en alle geluk gewenst!!! Mocht je mischien toch een hele vroege MK hebben gehasd, dan ben je deze maand iets vruchtbaarder he....toi toi, tis je super gegunt...

liefs sweety (8w zw)

hey   meid sterkte echt klote voor je jij hoor ook bij de zwanger vrouwen  
veel liefs daantje

Tjee, wat een boel reacties, wat lief! Hartstikke bedankt voor jullie lieve en bemoedigende  woorden. Ik vind het fijn om hier mijn verdriet te delen. Misschien klinkt het wat zwaar (verdriet), maar zo voel het deze ronde echt. Ik heb het nog niet zo sterk ervaren, ook mede doordat de laatste paar keer ik al een week voor mijn nod bruinverlies had. Dan is je hoop al gelijk nihil...

Nadine... we knuffelen wat af  hè? Maar ik knuffel je gewoon lekker terug!

Swinnie... nog bedankt voor het openen van dit speciale 'Tammy-topic', heel erg lief! Naar de dokter gaan zou mijn man het liefste doen, maar dat durf ik toch niet zo goed. Bang dat er iets heel ergs wordt ontdekt. Maar ja, het niet weten laat het niet weggaan, dus da's natuurlijk gewoon struisvogelpolitiek, dat weet ik ook wel. Pfff.. moeilijk hoor...
P.S. Je bent aardig op dreef hè, met je plaatjes, leuk hè? (weer een verslaving erbij )

Ikky... bedankt voor je steun, maar ehhh... als het nu raak was geweest zou het  een aprilkindje zijn geworden... als ik nu de volgende ronde zwanger raak wordt het juist een mei-kindje!

Mama van 5... ja, dat voor de gek gehouden worden door je eigen lichaam dat wist ik al, maar had stieken toch hele goeie hoop dit keer.. en manlief ook (voor het eerst!)... daarom is het nu gewoon extra balen!  Dat relativeren weet ik nog niet op dat vandaag al lukt, vind het moeilijk te geloven... Maar idd... in mei kun je wel lekker pronken met de kinderwagen ja! Lijkt me heerlijk. Alleen dan zit ik net rond de tijd dat het dochtertje van mijn zus (nu 3 maanden) dan jarig is...
Lekker confronterend  zeg, die echofoto's... wanneer is jouw volgende nod? Mijne 13 september (ja, ben er al weer volop mee bezig...)

Daan... sorry dat ik je niet heb kunnen verblijden met  goed nieuws, baal er zelf ook van . Nogmaals een fijne vakantie, enne.... lekker klussen hè??

Lei... lief dat je aan me hebt gedacht... sorry dat het niet heeft mogen baten...

Zuus... geeft nix meid! Je bent er nu toch?? Ja, die echte ongipijnen kreeg ik ook dubbel en dwars teurg na het stoppen met de pil... echt niet fijn! AUW! Ga je toch nu al ovutesten gebruiken?? Ik begin er deze maand ook maar weer mee denk ik. Maar niet die van CB, veel te duur, kijk wel even op internet, hoef ik ook niet met een  in de winkel te staan... Als je met ovutesten en tempen wilt gaan werken, moet je het wel elke ochtend om (ongeveer) hetzelfde tijdstip doen... anders krijg je geen duidelijk beeld van je cylcus (bij mij is bv lage ochtendtemp om 7.30 uur 36,7, uurtje eerder is ie 36,4... scheelt nogal)

Mootje... bedankt voor dat  onder de riem! Voel me idd een beetje kl*te (sorry...)

Boekie... tja, we gaan maar weer (vol goede moed) de volgende ronde in... op naar ronde 8!! Pffff...

Sandra... lief van je, ik hoop gewoon dat het snel raak zal zijn, want ik ben er echt klaar voor. Als je voor zoiets belangrijks gaat, dan wil je het liefst natuurlijk ook zo snel mogelijk...

Kiki... ik ben toch ook wel een beetje bang voor de uitslag hoor, als we naar de dokter zouden gaan... nu houdt je toch nog iedere maand hoop en als er iets wordt ontdekt is het zo definitief... (weglopen voor problemen heet dat geloof ik)

Sophie... hoe is het bij, jij had toch ook bruin en rood?? Al iets ontdekt of heb jij beter nieuws? Hoop het voor je!

Miena...thanx voor je lieve plaatje... doet me goed...

Alphie... ik vind het idd ook niet eerlijk... doe zo mijn best met gezond leven, opletten met kattenbak, foliumzuur slikken etc. En dan gebeurt er nix!

Sweety... dank je, ik hoop in dat geval dat ik jou gauw mag volgen... zou wel heerlijk zijn!

Daantje... ja, ik had het ook heeeeeeel graag gewild, maar ja je hebt het niet voor het zeggen, helaas...

Heel veel liefs en een hele dikke digitale knuffel voor jullie allemaal!

Tammy

lieve meid,

Je moet nu weer een nieuwe ronde in. En het wordt steeds emotioneler, maar er komt een dag dat het echt helemaal snor zit! Ik weet het zeker.

En totdat die dag komt (en erna) zijn wij er voor je.

dikke
kus talke

dag meis,

ik sluit me helemaal aan bij talke.
hoe groot  je teleurstelling is, en je verdriet....
het was ws. je tijd nog niet.
maar deze komt echt nog.
je gaat een nieuwe ronde in,
blijf positief, hoe moeilijk dat soms ook is.

een lach en een traan liggen helaas dichter bij elkaar dat we soms zouden willen.
maar laat je niet uit t veld slaan,
even goed uithuilen en er weer  vol goede moed  tegen aan.

knuffel, vlinder jana
(14de ronde 1ste kindje)

Hee Tammy,
Wat balen zeg, heb er geen woorden voor.................

en een dikke knuffffffffffffffffffffffffff!!!!!!

He; al n heel verhaal getypt, viel ik weg!!....
maar wat had ik ookalweer getypt?!
Oja dat ik t fijn voor je vindt dat je alzoveel reacties gehad hebt!!En mbt tot ovu test ben ik gewoon benieuwd of ik gelijk heb wanneer ik denk dat ik eitje heb en ik niet ala minute zwanger hoef te zijn en er toch ook geen 'wet' aan verbonden is dat je pas na zoveel ronde's mag starten ermee?!Ik ben er ook niet meer zoveel bezig als vorige maand!
Maar nu gaan we dus samen op nr de volgende ronde?!we gaan eerst maar eens onze ongi doorstaan met eendikke reep!!
En we spreken ons hier wel weer!!
xx ZuuS

He Tammy,

Kop op hoor ik weet dat de terleurstelling heel groot is maar, het komt vast goed en hopelijk ook heel gauw.

Liefs Linda

Terug
Bovenaan