Hallo Meiden,
Zo mijn verlof is vanaf vandaag officieel begonnen dus nu nog 6 weken wachten en dan hoop ik mijn 2 de kleine in de armen te hebben.
Hier gaat alles wel redelijk.
Heb van het weekend de babykamer verder klaargemaakt nu alleen nog de plakplinten en dan is hij zo goed als klaar, maar daar hebben we nu wel tijd genoeg voor.
Jesse is op het moment heel erg verkouden loopt te hoesten en te niezen en zelf heb ik ook last van beginnende griep (niet leuk).
Jesse moet morgenochtend weer naar het cb toe voor de 2de keer voor de ogentest kijken of hij het nu beter doet.
Gisteren geprobeerd om de box in elkaar te zetten, maar die wilde niet mee werken en dacht van doe het maar lekker zelf en viel zo uitelkaar en is nu dus stuk en moeten we dringent opzoek naar een andere box.
Sas wat is er met je aan de hand dat je jezelf niet zo lekker in het vel voelt zitten.
Jasmijn ook alweer 23 weken wat gaat dat snel en het gaat ook nog eens goed nou alleen maar lekker dus.
Succes met alles rond om je verbouwingen e.d
Clau leuk dat je nu al denkt aan de grootte vakantie en dan ook nog zo ver weg. en leuk dat we je nu alweer 2x hebben kunnen lezen op het forum.
En hoe is het met de andere????
Nou volgende week dinsdag weer naar de verloskundige toe en ben dan alweer 35 weken deze week kon ik niet vandaar een weekje later maar dat gaf nog niet.
De laatste keer bij de verloskundige lag de baby al met het hoofdje naar beneden toe en was ook flink met de hartslag.
Verder eigenlijk niets te melden.
Groetjes Brenda en Jesse