En we babbelen nog vrolijk verder....

Hey meiden,

Zo het is hier weer lekker rustig. Daar ben ik ook schuldig aan hoor. Maar ja wij waren allemaal geveld door ziek en zeer. Twee weken geleden zat ik een week ziek thuis met een fikse keelontsteking. Ik had  een aantal  avonden 40,4 koorts, met de oorthermometer nog wel, dus waarschijnlijk was het wel 41 graden! ik heb toen de dokter maar gebeld en die kon via de telefoon (telepatische gaven?) en aan de hand van mijn klachten een keelontsteking vaststellen. Aan een kuurtje Broxil dus (soort van penicilline).
Na mij werden de jongens een voor een ziek. Marco is afgelopen donderdag met ze naar de dokter geweest en ook zij kregen weer een penicilline kuurtje (amoxicilline)  mee. Die zijn nu bijna op en ze zijn er flink van opgeknapt.
Alleen Marco is nog aardig op de been gebleven, al heeft hij volgens mij ook een keelontsteking gehad. Maar ja, mannen gaan niet zo gauw naar de dokter, hè!

Verder heeft Marco gisteravond beneden ook maar een traphek geplaatst. Wij hebben de trap nl in de woonkamer en Niels vindt dat erg interessant. Als je even niet oplet kruipt ie zo naar boven. Ja hij heeft het kruipen nu echt ontdekt, evenals het staan. Overal waar hij maar houvast heeft gaat hij staan.

Jasper is al een aantal dagen lekker buiten aan het spelen. Het is steeds zulk heerlijk weer, kan ie mooi weer wat gezonde vitamines opdoen. Bellen blazen, de zandbak en de step zijn echt favoriet. Qua eten gaat het weer wat beter, maar ja die groentes hè, die krijgen we er gewoon niet in.

Woon je lekker Jasmijn? Alles een beetje op kunnen ruimen of staan er nog veel dozen om je heen? Wij wonen hier nu een jaar en je wilt de zolder niet zien. Daar staan echt nog wel tig dozen. Marco wil binnenkort beginnen met het inrichten van de zolder, een extra kamer maken, en dan kunnen we het echt allemaal opruimen.
Verloopt je zwangerschap nog voorspoedig?

Bij jou ook alles nog rustig Brenda?

Hier in de straat zijn dag na dag twee jongens geboren. Leuk voor Niels, in de tijd dat hij vorig jaar geboren werd, werden er alleen maar meisjes in de wijk geboren. Alleen de overbuurvrouw staat nog op springen. En een paar huizen verder is nog een buurvrouw zwanger, maar die is pas van de zomer uitgerekend. dat is zo leuk in deze nieuwe wijk, er wonen allemaal van die jonge gezinnetjes. Heerlijk voor die jongens later als ze alleen buiten kunnen spelen. Danb is er tenminste genoeg aanspraak.

Zo jullie hebben weer wat leesvoer, wie volgt mijn voorbeeld?

Groetjes Diane.
 
Hey meiden,

Zo het is hier weer lekker rustig. Daar ben ik ook schuldig aan hoor. Maar ja wij waren allemaal geveld door ziek en zeer. Twee weken geleden zat ik een week ziek thuis met een fikse keelontsteking. Ik had  een aantal  avonden 40,4 koorts, met de oorthermometer nog wel, dus waarschijnlijk was het wel 41 graden! ik heb toen de dokter maar gebeld en die kon via de telefoon (telepatische gaven?) en aan de hand van mijn klachten een keelontsteking vaststellen. Aan een kuurtje Broxil dus (soort van penicilline).
Na mij werden de jongens een voor een ziek. Marco is afgelopen donderdag met ze naar de dokter geweest en ook zij kregen weer een penicilline kuurtje (amoxicilline)  mee. Die zijn nu bijna op en ze zijn er flink van opgeknapt.
Alleen Marco is nog aardig op de been gebleven, al heeft hij volgens mij ook een keelontsteking gehad. Maar ja, mannen gaan niet zo gauw naar de dokter, hè!

Verder heeft Marco gisteravond beneden ook maar een traphek geplaatst. Wij hebben de trap nl in de woonkamer en Niels vindt dat erg interessant. Als je even niet oplet kruipt ie zo naar boven. Ja hij heeft het kruipen nu echt ontdekt, evenals het staan. Overal waar hij maar houvast heeft gaat hij staan.

Jasper is al een aantal dagen lekker buiten aan het spelen. Het is steeds zulk heerlijk weer, kan ie mooi weer wat gezonde vitamines opdoen. Bellen blazen, de zandbak en de step zijn echt favoriet. Qua eten gaat het weer wat beter, maar ja die groentes hè, die krijgen we er gewoon niet in.

Woon je lekker Jasmijn? Alles een beetje op kunnen ruimen of staan er nog veel dozen om je heen? Wij wonen hier nu een jaar en je wilt de zolder niet zien. Daar staan echt nog wel tig dozen. Marco wil binnenkort beginnen met het inrichten van de zolder, een extra kamer maken, en dan kunnen we het echt allemaal opruimen.
Verloopt je zwangerschap nog voorspoedig?

Bij jou ook alles nog rustig Brenda?

Hier in de straat zijn dag na dag twee jongens geboren. Leuk voor Niels, in de tijd dat hij vorig jaar geboren werd, werden er alleen maar meisjes in de wijk geboren. Alleen de overbuurvrouw staat nog op springen. En een paar huizen verder is nog een buurvrouw zwanger, maar die is pas van de zomer uitgerekend. dat is zo leuk in deze nieuwe wijk, er wonen allemaal van die jonge gezinnetjes. Heerlijk voor die jongens later als ze alleen buiten kunnen spelen. Danb is er tenminste genoeg aanspraak.

Zo jullie hebben weer wat leesvoer, wie volgt mijn voorbeeld?

Groetjes Diane.
 
Hey meiden,

Zo het is hier weer lekker rustig. Daar ben ik ook schuldig aan hoor. Maar ja wij waren allemaal geveld door ziek en zeer. Twee weken geleden zat ik een week ziek thuis met een fikse keelontsteking. Ik had  een aantal  avonden 40,4 koorts, met de oorthermometer nog wel, dus waarschijnlijk was het wel 41 graden! ik heb toen de dokter maar gebeld en die kon via de telefoon (telepatische gaven?) en aan de hand van mijn klachten een keelontsteking vaststellen. Aan een kuurtje Broxil dus (soort van penicilline).
Na mij werden de jongens een voor een ziek. Marco is afgelopen donderdag met ze naar de dokter geweest en ook zij kregen weer een penicilline kuurtje (amoxicilline)  mee. Die zijn nu bijna op en ze zijn er flink van opgeknapt.
Alleen Marco is nog aardig op de been gebleven, al heeft hij volgens mij ook een keelontsteking gehad. Maar ja, mannen gaan niet zo gauw naar de dokter, hè!

Verder heeft Marco gisteravond beneden ook maar een traphek geplaatst. Wij hebben de trap nl in de woonkamer en Niels vindt dat erg interessant. Als je even niet oplet kruipt ie zo naar boven. Ja hij heeft het kruipen nu echt ontdekt, evenals het staan. Overal waar hij maar houvast heeft gaat hij staan.

Jasper is al een aantal dagen lekker buiten aan het spelen. Het is steeds zulk heerlijk weer, kan ie mooi weer wat gezonde vitamines opdoen. Bellen blazen, de zandbak en de step zijn echt favoriet. Qua eten gaat het weer wat beter, maar ja die groentes hè, die krijgen we er gewoon niet in.

Woon je lekker Jasmijn? Alles een beetje op kunnen ruimen of staan er nog veel dozen om je heen? Wij wonen hier nu een jaar en je wilt de zolder niet zien. Daar staan echt nog wel tig dozen. Marco wil binnenkort beginnen met het inrichten van de zolder, een extra kamer maken, en dan kunnen we het echt allemaal opruimen.
Verloopt je zwangerschap nog voorspoedig?

Bij jou ook alles nog rustig Brenda?

Hier in de straat zijn dag na dag twee jongens geboren. Leuk voor Niels, in de tijd dat hij vorig jaar geboren werd, werden er alleen maar meisjes in de wijk geboren. Alleen de overbuurvrouw staat nog op springen. En een paar huizen verder is nog een buurvrouw zwanger, maar die is pas van de zomer uitgerekend. dat is zo leuk in deze nieuwe wijk, er wonen allemaal van die jonge gezinnetjes. Heerlijk voor die jongens later als ze alleen buiten kunnen spelen. Danb is er tenminste genoeg aanspraak.

Zo jullie hebben weer wat leesvoer, wie volgt mijn voorbeeld?

Groetjes Diane.
 
Zo, dat is nogal wat leesvoer. Zo veel was ook niet mijn bedoeling, hihi.  
Het forum reageerde zo traag. Door te vaak te klikken staat het er nu dus een stuk of 5 keer op.
Ach paginavulling zullen we maar zeggen!

Groetjes Diane.
 
Hi,
hahaha idd Diana, paginavulling!
Maar het is inderdaad erg rustig. Ik heb ook niet zo heel veel te melden hoor.
We zijn vooral aan het genieten van het mooie wer, al is het vandaag weer niks. Het is hier vrij mistig en kil. Maar goed, we leven nog steeds in de winter.
Afgelopen zondag met een vriendin naar de film TBS in Tilburg geweest. We hadden ruim van tevoren afgesproken en hebben heerlijk de hele middag op het terras gezeten. Zeer goede film trouwens, die Theo Maassen kan echt goed acteren.

Met Niels gaat alles goed. As dinsdag is er open dag op de basisschool hier en dan gaan we hem inschrijven. We lopen er nu al geregeld langs en dan zegt hij al "heee, mijn schooltje". Het duurt nog even maar goed, hij loopt graag op de zaken voorruit.
Met het mooie weer is hij ook veel buiten geweest. we hebben hier een speeltuintje op de hoek en daar is hij veel te vinden. Heel leuk, de kennismaking met andere kindjes verloopt erg soepel.

Ook wij zijn flink ziek geweest. Ik ben  2 weken aan het kwakkelen geweest maar nu is  het weer  goed. Marc had het voor mij  en Niels heeft een dag flinke koorts gehad. Het heerst zegt men, maar we zijn blij dat we er weer vanaf zijn.

Jasmijn, alles gelukt rondom de verhuizing? Wij zijn nu zover dat we in de voormalige werkkamer de nieuwe vloer kunnen leggen en kunnen gaan schilderen. Heerlijk! Daarna volgt de keuken en dan zijn we een heel eind. Door alle ziekte en de feestdagen heeft het gewoon langer geduurd dan de bedoeling was.  Spullen in dozen hebben we niet meer. Echt alles is uitgezocht en wat we niet meer wilden of konden gebruiken is naar de vuilnis gegaan of naar de kringloop.  

Brenda, alles nog rustig?
Hoe is het met de andere meiden?

Groetjes Jeanette
 
Goedenmorgen,

Ja inderdaad rustig zo is iedereen heel aktief en zo is er dagen niets te lezen.
En ja ik ben daar ook schuldig ik kijk wel elke dag even haha, maar ja ga niet al enigste elke dag wat typen of iedere keer als iemand wat getypt heeft er gelijk achteraan.
Dan gaan jullie denken dat ik zo'n forum junk ben haha.

Hier hebben de beide mannen ook griep gehad en zoals altijd ben ik de dans weer ontsprongen, aar ik loop inmiddels al 2 weken met een zere rug en dat is dus ook geen pretje.

Morgen een druk dagje ik krijg morgen een nieuw oppaskindje van net een jaar en ons nichtje Noa ook net een jaar komt ook de hele dag bij   mij, scheelt dat ik op het nieuwe oppaskindje maar een halve dag hoef op t epassen haha.
Ik heb dan ook maar ff geregeld dat de achterbuurvouw morgen daan maar ff naar de psz heen brengt want dat ga ik morgen niet redden.

Daan heeft ook eindelijk het fietsen echt door, dus het is nu geregld even een eindje door de wijk hier daan op zijn fiets en ik met de benen wagen heerlijk.

Rosanne hoe gaat nu met 2 kids?
En de zwangeren hoe staat het daar mee?
Bij brenda alles nog rustig?

Nou ik brei er even een eind aan moet nog even wat doen hier in huis.

Liefs Saskia
 
Hallo dames,

Ik begrijp dat dit op forum een beetje op z'n gat lag. Ik hoop toch dat een nieuw forum lid welkom is. Ik zal me even voorstellen.
Ik ben Achnita ben 30 lentes jong en inmiddels ruim  6 jaar getrouwd met Ron (in totaal 13 jaar samen).  Ik ben de trotse  moeder van Mike (08-11-2004) en Brian (25-07-2007)
Sinds de geboorte van onze eerste zoon ben ik gestopt met werken om me volledig aan de opvoeding en verzorging van ons kind (inmiddels kinderen) te wijden.
Ik doe dit met alle liefde en plezier en ja alles heeft z'n voor en z'n na's.
Mike ga inmiddels met veel plezier 3 dagdelen naar de peuterspeelzaal waar hij zich goed vermaakt. Hij heeft sindsdien ook grote vorderingen gemaakt met praten, want hij is zeer traag hiermee, maar de zinnen beginnen te komen.
Brian is een vlotte. Zo is hij binnen 1 uur en 50 min geboren die snelheid heeft hij vast gehouden. hij was 3 mnd 1 wk toen hij het rollen naar zijn buik had ontdekt, een week later wist hij ook de weg terug te vinden en rolde hij met veel plezier zijn box en bed rond. In zijn bed vond ik dit moelijk Brian is dan ook een buikslaper en aangezien dit de kans op wiegedood vergroot heeft me dat in het begin wel  onrust bezorgd, maar inmiddels gaat het beter en laat hij zich makkelijk terugleggen en slaapt hij lekker verder op zijn rug.
Tot het grote plezier van Mike heeft Brian  het tijgeren / kruipen ontdekt en maakt op die manier de woonkamer onveilig.
Dit is heel kort onze gezinssamenstelling en ik hoop dat we regelmatig van gedachten kunnen wisselen  
Tot later?

Groetjes,
Achnita  

 
Terug
Bovenaan