En we babbelen nog vrolijk verder....

Hallo allemaal!
Kennen jullie me nog ???? Ben erg lang niet geweest, tenminste niet schrijvend. Heb zo af ent oe nog wel eens mee gelezen en de laatste tijd via hyves ook weer wat contatcen gelegd met sommigen. Maar.... ik ben  jullie nog niet vergeten hoor.

Het is nu januari en wij zijn begin december overgehuisd. Wat een drukte  allemaal, we hadden maar een week om over te gaan. We hebben dus Niels zijn kamer en onze slaapkamer geschilderd. Vervolgend kreeg NIels op de dag van de verhuizing een longontsteking en dan doe je dus niets meer.  Dit heeft een kleine 2 weken geduurd en toen was  moetsen we alweer gaan werken. Decembermaand is ook op het werk druk geweest en dan nog de feestdagen. Nu zijn we een aantal weken gelden weer actief begonnen werd  Marc ziek. Hij heeft 5 dagen in bed gelegen en nu zijn we dus nog niet veel verder. Ik klaag niet hoor want we kunnen wonen en het huis op zich bevalt erg goed. Ook de buurt is erg prettig en lekker rustig. Niels is nu helemaal gewend maar omdat nog  steeds niet alles  is opgeruimd en geschilderd vind hij het nog wat rommelig.  

Verder gaat het goed met ons. We hobbelen lekker de dagen door en genieten we met volle teugen van het leven. Ik heb mezelf wel wat speerpunten voor 2008  opgelgd en een daarvan is toch wat meer mijn sociale contacten te onderhouden. Tot nu toe gaat het erg goed en voelt het ook allemaal goed. Vandaar dat ik mijn stoute schoen maar weer eens aan heb getrokken en toch ook hier weer een berichtje wil achterlaten.

Ik lees dat het met iedereen wel lekker gaat. Sas,let je wel op jezelf! Door alle stress wordt het er niet beter op.
Nas, hoe gaat   het met Julian, nog steeds aan het drammen?
Clau, leuk dat je er ook nog steeds bent en dat het goed met gaat. Wat gaat het snel he, met Birk?!
San, ik las ergens dat jij ook naar symphonica in rosso bent geweest  op de eerste dag....ik ook! Ik vond het geweldig en zeer indrukwekkend. Nu ben ik nogal gek van Paul de Leeuw dus swingen en zingen vond ik daar wel goed gaan.
Rosanne, hoe gaat het nu met 2 kindjes?
Brenda, geniet van je  verlof. De laatste loodjes meid.....

Zo ga nog even wat surfen en dan eens op tijd naar bed. Morgen weer werken.
Groetjes  Jeanette        
 
Hoi hoi,

Laat ik ook maar weer eens een keer reageren. Ik heb vaak geen puf om achter de pc te zitten of iets te tikken.
Clau, fijn weer iets van je te horen. Ben 4 of 5 jaar geleden vier weken naar Bretagne geweest. Ik vond het daar erg mooi. Ik ga daar zeker nog eens vaker naar toe.
Brenda, schiet lekker op. Nog maar 5/6 weken.
San, je wordt geholpen aan je verzakkingen? Wist ik niet of ik heb iets over het hoofd gezien. Sterkte.
Jasmijn, ik heb ook sneller last van mijn bekken en brandend maagzuur. Ik kan echt niet meer lang staan of zitten. Ik lijk soms wel een oud wijf als ik loop. Ik ga ook stoppen met zangles. Ik vind het erg vermoeiend om anderhalf uur te staan na een hele dag werken. Jammer.
Met de zindelijkheid van Merel gaat het ook niet zo goed. Plassen wel, maar poepen doet ze nog steeds in haar onderbroekje. Ik ga binnenkort ook proberen om 's avonds geen luier meer om te doen.
Sas, je weet ons te vinden als je weer praten. Ik begrijp hoe je je voelt.
Jeanette, fijn om ook weer eens wat van je te horen.

Ben vorige week met Merel naar het CB geweest voor een ogentest, maar dat was niet goed. Ze ziet niet zo goed. Dat vermoeden had ik al. Ze wrijft best wel vaak in haar ogen en soms kijkt ze heel moeilijk. Het was mijn moeder al veel eerder opgevallen. Ik moet over drie weken weer naar het CB en als het nog steeds zo is, dan moet ik voor haar vierde jaar naar de oogarts. Ik ben er helemaal niet blij mee. Ik vind het zo erg. Ik dacht wel dat zij later zou brillen, omdat zowel R. als ik brildragend/lensdragend zijn. Ik brilde al vanaf mijn achtste. Had niet gedacht dat Merel al zo vroeg slecht zou zien.
Merel is de laatste tijd erg bazig en luistert soms zo slecht. Grrr.. En ze eet nog steeds heel slecht ('s avonds). Ze lust geen groente en vlees. Ik weet niet wat ik moet doen.   Als alternatief bied ik haar maar een boterhammetje aan. Dat eet ze wel, maar dat kan ik natuurlijk niet blijven doen.

Nou, dat was het weer voor even.

gr. Ireen
 
he meiden

hier weer een berichtje van mij! vanmorgen een id-kaart aangevraagd voor de jongens....poepoe, dat gaat ook niet 1,2,3....eerst moesten we een verklaring tekenen waarin Roy aangaf dat het goed was dat ik de aanvraag zou doen...nou, die idiote foto's kennen jullie allemaal wel, en toen werd Raff nog ondervraagd...hoe heet mama, en papa, en wie was er gister jarig en hoe heet jouw broertje en ben jij dit echt op de foto....Op zich natuurlijk heel goed dat er goed op de kinderen wordt gelet, maar voelde me wel wat ongemakkelijk erbij....Stel dat ie een verkeerd antwoord geeft! Maar goed, volgende week kunnen we ze ophalen voor de luttele weggeefprijs van 120 euries!

Roy was gister jarig dus van het weekend gevierd, volle bak, wel druk maar erg gezellig! Ik had ook nog een kraamfeest van een kennis van Roy's ouders, dus waarom ik moest komen...maar goed, ik ben braaf gegaan en het kind was een schatje, maar hoe ermee omgegaan wordt. daar gaan al m'n haren van overeind staan! (nu al!)

Lief dat een aantal een reactie gaven over Bretagne, en al helemaal fijn dat de reacties positief waren! We gaan samen met vrienden, wij in een huisje en zij met eigen caravan. Ze zit je niet steeds bij elkaar op de lip en toch dicht bij elkaar!

Jasmijn en Ireen, ik denk dat jullie het vast wel weten, maar mijn schoonzus die had ook erg veel last van brandend maagzuur, zij at 's middags warm en 's avonds oud brood met vanille vla, dat werkt bij haar. En je bed niet helmaal plat zetten en geen koolzuurhoudende dranken...balen zeg, succes ermee

Sas, wat vervelend dat je niet goed in je vel zit. Toen ik het las had ik al zo'n idee dat het om zwanger raken ging. Het is  ook gewoon shit dat het niet wil lukken. Misschien nu de keuken klaar is en je wat meer rust krijgt...ik zal voor jullie duimen.

Tja, dat zindelijk zijn....Raff is alleen de nachten nog niet zindelijk. Hier baal ik al van, dus ik kan me voorstellen dat het helemaal   vervelend is dat ze overdag nog niet zindelijk zijn. Ireen, een vriendinnetje van mij haar dochter wilde ook alleen in de luier poepen. Zij hadden een afspraak, als je moet poepen krijg je een luier aan en die mag je op de wc volmaken en dan weer zonder luier...

Nou meiden, ik moet bij ons op school de carnaval organiseren, dus ik ga even de laatste puntjes op de i zetten en het programma even doormailen naar mijn collega's.

goede week allemaal!
liefs Clau
 
goedenmiddag dames,

Wij hebben gezinsuitbreiding ik heb vanmorgen een maltezer pup opgehaald.
Hij is 15 weken en heb er mijn handen nog wel even vol aan, hij komt van een boerderij en heeft altijd losgelopen en nog nooit aan de lijn. Dus dat moet hij echt nog even leren.
Ik heb al in bad gehad haha onze andre hond dancht zo lief te zijn om even op ons pupje t gaan plassen.
Maar Daan is blij met het pupje, voor hem is hij eigenlijk ook een beetje bedoeld.
 
Tja zindelijkheid, Daan was van t zomer zo ineens binnen een paar dagen zindelijk.
Poepen en plassen ging gelijk op de wc.
Hij heeft daarna nog een terugvalletje gehad en poepte hij wer een paar keer in zijn broek, maar daar ben ik een paar keer heel boos om geworden en tada het ging weer op de wc.
Sinds december is hij s'nachts ook zindelijk hij deed al een poosje de luier zelf af, dus hadden wij besloten om maar ens te proberen zonder.
Wij maken hem nu nog wel elke avond wakker voor dat wij naar bed gaan en dan moet hij nog even op het potje. En ook dit gaat goed ik had de grootste drama's verwacht maar deze blijven uit.

Ook heeft Daan sinds afgelopen weekend het fietsen echt door.
Wij hadden nog een oud crosfietsje boven op zolder die heeft Sebastiaan samen met Daan opgelapt, en hij fietst terwijl hij zijn andere fiets nooit wilde zie staan.

Nou ik ga eens een kopje koffie pakken.


Liefs Saskia

ps dames bedankt voor het luisterende oor  (lezende)
 
Even gauw wat tikken voor we van de lijst verdwijnen.

Hier alles goed; Druk in de weer met het nieuwe huis. As vrijdag gaan we verhuizen.
Zo meteen nog maar wat dozen inpakken en natuurlijk kijken naar "Boer zoekt vrouw".
Met de jongens gaat het uitstekend. Niet meer ziek en heel erg gezellig met elkaar, ze lijken niet al teveel te lijden onder de verhuizing.

Tot gauw!
 



Hallo Meiden,

Hier is nog steeds alles rustig, wel is het zo dat de kleine al in het bekken ligt het kan dus zijn dat het eerder komt, maar het kan ook zijn dat het nog 5 weken duurt.
Zelf hoop ik eigenlijk niet want ik begin er nu wel een beetje genoeg van te krijgen ook omdat ik sávonds vaak last hebvan brandendmaag zuur.

Verder is de babykamer nu echt helemaal klaar, moet alleen nog een kleine in.
Hier in huis gaat alles ook redelijk we hebben nu de bovenverdieping helemaal af, moet alleen nog afgewerkt worden met de nodige plinten.
Jesse is nu trouwens weer ziek hij heeft afgelopen zondag oorontsteking gehad en maandag was er eigenlijk niets meer te zien en te horen en dinsdag had meneer ineens flinke koorts dus kon hij niet meer naar school toe woendag zijn we bij de ha geweest want hij had nog steeds last van allemaal kleine plekjes (voornamelijk op de benen) die hij steeds weer open aan het krabben was tot het ging bloeden die plekjes waren nog een beetje van de krentebaard die hij afgelopen zomer had gehad, maar dat ging steeds weer weg en dan even later was het er zo weer.
Dus heeft hij een kuur gekregen en een zalfje dit moeten we een week volhouden en mochten we dan geen verbetering zien moeten we weer terug komen en gaan ze verder onderzoeken waar het dan aan ligt.
Woensdagmiddag ging alles verder prima en voelde hij zich wel weer goed had ook geen koorts meer dus we hadden net gezegt dat hij donderdag wel weer naar school mocht als hij zelf wilde.
Dus kom ik vanmorgen bij hem op de kamer om hem te gaan aankleden voor naar school te gaan had hij weer enorm zitten spugen en dat heeft hij vandaag dus de hele ochtend gedaan en hij wilde niet eten en drinken.
Heeft hij vanmorgen ook lekker rustig op de bank gelegen later vanmiddag begon hij weer een klein beetje water te nemen en vannavond bij de warme maaltijd heeft hij een beschuitje op en tot nu toe is het er in gebleven dus dat wordt waarschijnlijk weer een lange nacht.

Sas gefeliciteerd met de aanschaf van een kleine pup hopelijk heb je er veel plezier van.
Jasmijn jullie zijn dus lekker druk aan het klussen in het nieuwe huis, maar doe je wel een beetje rustig aan met je zelf.

Hebben morgenavond een verjaardag mijn schoonmoeder is zaterdag jarig maar viert het morgenavond dus daar moeten we naar toe, gelukkig is het hier om de hoek dus kunnen lekker gaan lopen.

Verder weet ik het even niet.

Groetjes Brenda en Jesse en 36 1/2 week zwanger van nummer 2



 
Hey meiden,

Zo het is hier weer lekker rustig. Daar ben ik ook schuldig aan hoor. Maar ja wij waren allemaal geveld door ziek en zeer. Twee weken geleden zat ik een week ziek thuis met een fikse keelontsteking. Ik had  een aantal  avonden 40,4 koorts, met de oorthermometer nog wel, dus waarschijnlijk was het wel 41 graden! ik heb toen de dokter maar gebeld en die kon via de telefoon (telepatische gaven?) en aan de hand van mijn klachten een keelontsteking vaststellen. Aan een kuurtje Broxil dus (soort van penicilline).
Na mij werden de jongens een voor een ziek. Marco is afgelopen donderdag met ze naar de dokter geweest en ook zij kregen weer een penicilline kuurtje (amoxicilline)  mee. Die zijn nu bijna op en ze zijn er flink van opgeknapt.
Alleen Marco is nog aardig op de been gebleven, al heeft hij volgens mij ook een keelontsteking gehad. Maar ja, mannen gaan niet zo gauw naar de dokter, hè!

Verder heeft Marco gisteravond beneden ook maar een traphek geplaatst. Wij hebben de trap nl in de woonkamer en Niels vindt dat erg interessant. Als je even niet oplet kruipt ie zo naar boven. Ja hij heeft het kruipen nu echt ontdekt, evenals het staan. Overal waar hij maar houvast heeft gaat hij staan.

Jasper is al een aantal dagen lekker buiten aan het spelen. Het is steeds zulk heerlijk weer, kan ie mooi weer wat gezonde vitamines opdoen. Bellen blazen, de zandbak en de step zijn echt favoriet. Qua eten gaat het weer wat beter, maar ja die groentes hè, die krijgen we er gewoon niet in.

Woon je lekker Jasmijn? Alles een beetje op kunnen ruimen of staan er nog veel dozen om je heen? Wij wonen hier nu een jaar en je wilt de zolder niet zien. Daar staan echt nog wel tig dozen. Marco wil binnenkort beginnen met het inrichten van de zolder, een extra kamer maken, en dan kunnen we het echt allemaal opruimen.
Verloopt je zwangerschap nog voorspoedig?

Bij jou ook alles nog rustig Brenda?

Hier in de straat zijn dag na dag twee jongens geboren. Leuk voor Niels, in de tijd dat hij vorig jaar geboren werd, werden er alleen maar meisjes in de wijk geboren. Alleen de overbuurvrouw staat nog op springen. En een paar huizen verder is nog een buurvrouw zwanger, maar die is pas van de zomer uitgerekend. dat is zo leuk in deze nieuwe wijk, er wonen allemaal van die jonge gezinnetjes. Heerlijk voor die jongens later als ze alleen buiten kunnen spelen. Danb is er tenminste genoeg aanspraak.

Zo jullie hebben weer wat leesvoer, wie volgt mijn voorbeeld?

Groetjes Diane.
 
Hey meiden,

Zo het is hier weer lekker rustig. Daar ben ik ook schuldig aan hoor. Maar ja wij waren allemaal geveld door ziek en zeer. Twee weken geleden zat ik een week ziek thuis met een fikse keelontsteking. Ik had  een aantal  avonden 40,4 koorts, met de oorthermometer nog wel, dus waarschijnlijk was het wel 41 graden! ik heb toen de dokter maar gebeld en die kon via de telefoon (telepatische gaven?) en aan de hand van mijn klachten een keelontsteking vaststellen. Aan een kuurtje Broxil dus (soort van penicilline).
Na mij werden de jongens een voor een ziek. Marco is afgelopen donderdag met ze naar de dokter geweest en ook zij kregen weer een penicilline kuurtje (amoxicilline)  mee. Die zijn nu bijna op en ze zijn er flink van opgeknapt.
Alleen Marco is nog aardig op de been gebleven, al heeft hij volgens mij ook een keelontsteking gehad. Maar ja, mannen gaan niet zo gauw naar de dokter, hè!

Verder heeft Marco gisteravond beneden ook maar een traphek geplaatst. Wij hebben de trap nl in de woonkamer en Niels vindt dat erg interessant. Als je even niet oplet kruipt ie zo naar boven. Ja hij heeft het kruipen nu echt ontdekt, evenals het staan. Overal waar hij maar houvast heeft gaat hij staan.

Jasper is al een aantal dagen lekker buiten aan het spelen. Het is steeds zulk heerlijk weer, kan ie mooi weer wat gezonde vitamines opdoen. Bellen blazen, de zandbak en de step zijn echt favoriet. Qua eten gaat het weer wat beter, maar ja die groentes hè, die krijgen we er gewoon niet in.

Woon je lekker Jasmijn? Alles een beetje op kunnen ruimen of staan er nog veel dozen om je heen? Wij wonen hier nu een jaar en je wilt de zolder niet zien. Daar staan echt nog wel tig dozen. Marco wil binnenkort beginnen met het inrichten van de zolder, een extra kamer maken, en dan kunnen we het echt allemaal opruimen.
Verloopt je zwangerschap nog voorspoedig?

Bij jou ook alles nog rustig Brenda?

Hier in de straat zijn dag na dag twee jongens geboren. Leuk voor Niels, in de tijd dat hij vorig jaar geboren werd, werden er alleen maar meisjes in de wijk geboren. Alleen de overbuurvrouw staat nog op springen. En een paar huizen verder is nog een buurvrouw zwanger, maar die is pas van de zomer uitgerekend. dat is zo leuk in deze nieuwe wijk, er wonen allemaal van die jonge gezinnetjes. Heerlijk voor die jongens later als ze alleen buiten kunnen spelen. Danb is er tenminste genoeg aanspraak.

Zo jullie hebben weer wat leesvoer, wie volgt mijn voorbeeld?

Groetjes Diane.
 
Terug
Bovenaan