En we babbelen nog vrolijk verder....

Hoi hoi,

Het is alweer lang geleden dat ik hier was.
Ik ben vorige week weer begonnen met werken en ik moet zeggen dat het me is meegevallen. Zoals jullie weten ben ik aan een nieuwe baan begonnen en ik ben gelijk in het diepe gegooid. Ik vind het wel weer leuk om te werken. Gelukkig maar.
Het kolven op het werk gaat goed. Ik kolf twee keer en soms moet ik 's avonds wat bijkolven omdat ik niet genoeg melk heb voor de volgende dag.
Lisa doet het goed op de creche. Ze dronk eerst heel slecht, maar nu drinkt ze twee, soms drie flessen van 120 ml. Ze drinkt volgens mij wel minder uit de fles dan aan de borst. Ze komt dan ook weer 's nachts voor een voeding. Jammer, ze sliep eerst zo lekker door. Nou ja, niks aan te doen.
Verder is ze een vrolijk en lief kindje. Ze lacht de hele dag. Ze draait nog niet van rug naar buik, maar draait wel in het rond in de box.
Merel gaat eind september naar school voor een intake. Ze gaan dan kijken hoe ver ze in haar ontwikkeling is en wordt er over wendagen gesproken. Eind oktober is het dan zover. Jeetje, wat gaat de tijd snel.
Rosanne, als het goed is ben je al op vakantie. En als je dit leest ben je weer terug.
Hoe was de vakantie?
Brenda, fijn dat het goed is gegaan bij de oogarts. Hebben jullie al een brilletje uitgezocht?
Nas, hoop dat je snel je eigen stekkie krijgt.
Jeanette, fijn dat het nog goed is gekomen met Niels inschrijving op school. Ben benieuwd hoe hij het op school vindt.
Diane, lekker dat Jasper 's avonds geen luier meer draagt. Merel is daar nog niet aan toe. Ze vindt het wel makkelijk zo. Nou ja, dat komt vanzelf wel.
Jasmijn? Waar ben je? Alles goed?
Sandra? Idem dito.

Oke, dat was het dan voor even.

groet, Ireen
 
Hoihoi,
Even gauw voordat ik weer aan de slag ga.
Alles gaat heel goed hier! Alleen een beetje druk.
We hebben een erg leuke vakantie gehad. De autoritten vielen me erg mee en daar was het heerlijk. Iedere dag naar het strand ook al was dat vaak in kleren omdat het dan wat te fris was voor zwembroeken. Janneke deed het fantastisch, zij heeft zich overal aan aangepast.
En nu dus ook weer aan het werk sinds een paar weken. Het bevalt me prima. Janneke doet het prima op de creche en we zitten al aardig in het nieuwe ritme. En dan naast mijn werk ook nog het huis waar nog steeds veel aan gebeurt. Dorus slaapt nu op zijn eigen kamertje en Barend zal morgen ook naar de zolder gaan. En dan hebben we eindelijk de slaapkamer weer voor ons zelf!!!

Al die kinderen die al moeten wennen met school... Ik verwacht dat het bij Barend 'pas' half november zover zal zijn. Maar ja, de tijd gaat zo snel. En dan beginnen we met jarenlang brengen en halen naar school, en dan komen de zwemlessen er natuurlijk ook bij en het spelen bij vriendjes e.d. En ik denk dat ik het nu druk heb, HAHA!
Maar ik heb er ook wel zin in hoor. Ik merk dat Barend er gewoon aan toe raakt en je gaat echt een nieuwe fase in.
Zijn jullie al voor de laatste controle bij het CB geweest? Barend moet deze week, we hebben vandaag 'geoefend' met de ogentest, hij vond het erg grappig.
Goed, ik ga weer aan de slag, heb momenteel eigenlijk niet zoveel tijd om hier te tikken.

Groetjes!
 
Hallo,

Niels zijn allereerste "proef"dag op de kleuterschool zit erop. Het ging allemaal erg soepel al zei hij van te voren het eigenlijk toch niet te willen. Eenmaal in de klas vond hij het wel spannend maar al snel was het toch ook goed. Na 10 minuutjes zijn we gegaan en daar zat onze kleine grote man op zijn stoeltje in de kring.
Om 12.00 uur mocht ik hem gaan halen en toen de zoemer ging en hij naar buiten kwam was het alsof hij nooit anders had gedaan. Hij had het geweldig gevonden en wil morgen weer terug. Echter morgen moet hij nog even naar het KDV en dat wil meneer nu niet meer. Nee mama, dat is voor baby's . Ik ben dan ook blij als hij in oktober echt mag, hij is er helemaal aan toe.

Jasmijn, idd het gaat zo enorm snel. Fijn dat de vakntie zo lekker is geweest. Dat klussen in huis is hier ook nog steeds maar het einde is in zicht.
Ireen, leuk weer wat van je te lezen en dat het ook allemaal lekker loopt. Succes in je nieuwe baan.
Nas, de foto's van madurodam zijn erg leuk. Ik wist niet dat daar ook sesamstraat was.
Clau, is het niet meer gelukt om nog wat te schrijven????

Zo en nu naar bed. Morgen nog een drukke ochtend en dan weer heerlijk vrij.
Welterusten!
Groetjes Jeanette
 
Goedenmiddag,

Ook ik kom maar weer een sneuzen hier.
Moet er af en toe gewoon ff tijd voor maken haha.
Niet dat ik het zo druk heb hoor. OP het werk heb ik nu tenminste normale uren en dagen. Oppassen doe ik inmiddels helemaal niet meer.
Maar moet nog wel de draai vinden tussen werken en daarnaast huishouden.
Alhoewel ik dus wel veel bij huis ben overdag, blijft er wel meer liggen.

Vanmorgen met Daan naar het buro geweest, alles was goed zijn ogen super gewicht gemiddeld en in groei bleef hij achter. Maar daar maak ik mij niet druk om.
Bij ons thuis waren ze als kind allemaal klein en tijdens de puberteit schoten ze de lucht in. En de jongens bij ons thuis zijn nu allemaal ruim een kop groter als ik.
Laat hem ook nog maar lekker even klein blijven hoor vind ik niet zo erg hihi.
De prik was even huilen geblazen maar verder perfect meegewerkt.

Afgelopen weekend lekker een avondje uit geweest met een vriendin.
Dat was ook wel weer eens erg gezellig.
Alleen de zondag was wat minder en moest ook nog werken dus dat viel dan weer een beetje tegen.
De volgende keer zoiets maar plannen als ik niet te werken hoef hihi.

Vandaag ff eeen was dag had vorige week niet zoveel gewasssen maar heb nu dus des te meer. En de bekleidng van de bank en Daan zijn stoel ook maar eens even uitgewassen denk dan ook niet dat de wasmachine vandaag rust krijgt.
Ja vanavond als ik aan   het werk ben. Denk niet dat Sebas de taak voortzet vanavond whaha.
Nou ik ga weer eens even aan de slag eens zorgen dat ik de boel hier op orde krijg.

Liefs Saskia
 
Hay meiden,

daar ben ik weer, eerder reageren lukte niet....wat bleek nu, niet het forum deed raar, maar er was iets met onze laptop... Handige man heb ik weer, want die heeft het euvel verholpen dus hier ben ik dan.

Ik heb de vorige keer niet meer gereageerd op jullie en weet nu niet alles meer...'k word ook een dagje ouder...hihi


Wel vroeg iemand naar het hof van Kaatje, dat is echt helemaal geweldig, wij hebben een stempel kaart en zijn er dus regelmatig te vinden. Raff en Birk vinden het echt helemaal leuk!

Afgelopen weken druk bezig geweest met Birk's nieuwe kamer, wij liggen nu op zolder. In het voorjaar willen we dakkapellen en Birk heeft nu onze kamer. Helemaal gaaf, wij hadden een inloopkast en deze hele kast wordt nu bed en dan in de vorm van een kasteel, compleet met kantelen en zo. Hij krijgt dus een echte stoere ridder kamer "mijn nieuwe kamer is vet cool he mama" jaja, ze horen eht een en ander van broerlief!

Gisteravond ouderavond van Raff gehad, leuk hoor om eens aan de andere kant te zitten. Ik moet er aan de ene kant niet aan denken, maar aan de andere kant ook wel weer leuk hoor! Na de herfstvakantie gaat hij meedraaien en daarna op 3 nov gaat hij iedere dag.....wat zal Birk geknuffeld worden...hihi

Laatst vroeg ook iemand naar 3 juffen in een klas, bij ons op school gebeurt dat alleen bij ziekte, maar structureel is twee. Ik vind het ook niet handig gekozen, alhoewel kids wel enorm flexibel zijn, maar toch.

Ik ga er nu snel mee stoppen, want ik had teamvergadering, toen sporten, nu net thuis dus heb nog een berg nakijkwerk!

Fijn weekend allemaal, liefs Clau
 
Terug
Bovenaan