Hay meiden,
daar ben ik weer, eerder reageren lukte niet....wat bleek nu, niet het forum deed raar, maar er was iets met onze laptop... Handige man heb ik weer, want die heeft het euvel verholpen dus hier ben ik dan.
Ik heb de vorige keer niet meer gereageerd op jullie en weet nu niet alles meer...'k word ook een dagje ouder...hihi
Wel vroeg iemand naar het hof van Kaatje, dat is echt helemaal geweldig, wij hebben een stempel kaart en zijn er dus regelmatig te vinden. Raff en Birk vinden het echt helemaal leuk!
Afgelopen weken druk bezig geweest met Birk's nieuwe kamer, wij liggen nu op zolder. In het voorjaar willen we dakkapellen en Birk heeft nu onze kamer. Helemaal gaaf, wij hadden een inloopkast en deze hele kast wordt nu bed en dan in de vorm van een kasteel, compleet met kantelen en zo. Hij krijgt dus een echte stoere ridder kamer "mijn nieuwe kamer is vet cool he mama" jaja, ze horen eht een en ander van broerlief!
Gisteravond ouderavond van Raff gehad, leuk hoor om eens aan de andere kant te zitten. Ik moet er aan de ene kant niet aan denken, maar aan de andere kant ook wel weer leuk hoor! Na de herfstvakantie gaat hij meedraaien en daarna op 3 nov gaat hij iedere dag.....wat zal Birk geknuffeld worden...hihi
Laatst vroeg ook iemand naar 3 juffen in een klas, bij ons op school gebeurt dat alleen bij ziekte, maar structureel is twee. Ik vind het ook niet handig gekozen, alhoewel kids wel enorm flexibel zijn, maar toch.
Ik ga er nu snel mee stoppen, want ik had teamvergadering, toen sporten, nu net thuis dus heb nog een berg nakijkwerk!
Fijn weekend allemaal, liefs Clau