En we babbelen nog vrolijk verder....

Goedenavond,

Zo ben weer uitgewerkt voor vandaag morgen weer een dag.

Daan veegt zijn billen wel al zelf af,  maar moet dat op de kleuterschool?
Volgens mij kun je dat nog niet van iedere 4 jarige verwachten toch?

Heb vandaag maar eens even gezorgd dat ik een vaste oppas heb voor de donderdagen, want dat wordt mijn vaste dag in ieder geval voorlopig.
Maar de kans is redelijk groot dat ook gaat blijven, 1 collega zit al lang durig in d eziekte wet en is maar afwachten of die wel ooit weer helemaal aan het werk komt.
Mijn rooster voor september ziet er in ieder geval ook beter uit als voor deze maand.
Is wel buffelen hoor vorig week 6 dagen gewerkt en deze week sta ik er ook 5 ingeroosterd.

Rosanne een moederfiets kan ik ook adviseren ik heb een sparta amazone heb hem overgins al gekocht toen Daan net mee mocht op de fiets en ik heel veel doe op de fiets. En ook met oog op de toekomst natuurlijk.
Maar ik ga mijn fiets straks weer verkopen aangezien hier de eerste tijd in ieder geval geen tweede komen gaat en ik nu een fietstrainer voor achter de fiets heb gekocht.
Dus gaat mijn fiets die ik op de camping heb staan straks hier naar huis.
Dan kan meneer dus staks achter mij aan fietsen.

Iedereen ook al met de afscheidstraktaties bezig leuk kan ik ook alvast ideeen op doen voro in december hihi.

Zo ik ga mijn bed maar eens even opzoeken hihi.

Morgen weer optijd dag.

Liefs saskia
 
Hoi meiden,

Diane en Saskia, bedankt voor jullie reacties. Ben blij dat ik niet de enige ben die een moederfiets rijd. Ik doe dus ook heel veel met de fiets. We willen geen tweede auto aanschaffen omdat het gewoon zonde is aangezien alles in de buurt is en ik een kwartier fietsen van het werk woon. En verder houd ik mijn eigen fiets ook. Wordt ook een beetje krap in de schuur aangezien manlief nog twee fietsen heeft en de fietsjes van de kids en de kinderwagen/buggy er staan.
Maar vanochtend stuiterde ik van de fiets terwijl ik Yanna in de babybjorn heb zitten. Ikzelf ben hier en daar wat geschaafd maar met Yanna is gelukkig niets. Morgen de fiets dus bestellen.

Ik heb ook nog zitjes op mijn huidige fiets. Het achterzitje laat ik er op. Dat is wel handig voor als ik samen met Jan fiets. Dan kan hij met  Quentin fietsen en ik met Yanna.
Het voorzitje heb ik ooit gekregen en is van GMC. Ik wil nu graag een bobike.

Nou, een heel verhaal weer. Wel grappig ook dat iedereen anders reageert op het billen af vegen. Ze zijn hier op de PSZ al laks. Laat staan op de kleuterschool. Gewoon fijne gedachte om te weten dat Quentin dat straks zelf kan.

Nou doei!

Rosanne
 
Hallo allemaal,

Mijn dag is goed begonnen...
Word ik vanochtend liefdevol wakker gemaakt met de mededeling dat er iets met mijn autootje is. Ik ga kijken en tot mijn schrik is hij ondergekalkt met de lak van het ding. Ramen dus ook rood en het frontje van de radio is meegenomen.  En zo stond ik om 7.00 de verf van de ramen te krabben.....  
Ik had de deuren niet op slot van de auto. Kwam gisteren thuis met een grote bos zonnenbloemen en daardoor ben ik vergeten terug te gaan. We hoorden gisterenavond wel lachen, leek een groep jonge meiden die een beetje teveel hadden gedronken. Wie bedenkt dan zoiets?

Rosanne, hoe gaat het je verwondingen? Gelukkig valt het allemaal mee maar de schrik idd. Heb je de fiets besteld?
En Sandra, hoe gaat het met jou? Weer een beetje opgeknapt en pijnvrij?
Sas, je hebt het er maar druk mee. Voor hoeveel uren heb je een contract dan?

Maandag moeten we voor de laatste keer naar het cb. Ik ben erg benieuwd naar de lengte van Niels. Hij lijkt wel met de dag te groeien. Is dat bij jullie ook zo?

Ik ga zo maar eens koken. Marc komt niet thuis eten dus hebben Niels en ik gekozen voor de rode kool. Heerlijk smullen samen.

Fijn weekend allemaal.

Groetjes Jeanette    
 
goedemoorgen,

Wilde even laten weten dat ik van de wwek weinig hier te vinden ben.
Gisteravond is de oma van Sebastiaan ovreleden.
dondedagochtend hebben wij de begrafenis.

Liefs Saskia
 
Dag lieve meiden,

Wat een drukte hier zeg, wel erg gezellig allemaal, maar het wordt wel weer eens tijd dat ik iets ga zeggen.
Julian heeft sinds woensdag geen tut meer.
Hij heeft hem in de prullenbak gegooid, en mocht een mooi kadootje uitzoeken.
Iedere nacht als ik ga slapen trok ik hem de tut wel al uit zijn mond, maar iedere nacht wordt hij standaard wakker en vraagt dan weer om zijn tut.
Zo niet vorige week maandag. De volgende ochtend prijsde ik hem enorm, en vroeg hem of we het tutje niet zouden weggooien. Ik stelde woensdag voor, omdat ik dan s'middags vrij ben, en zodoende met hem een kadootje kon kopen.
Het is dus erg goed gegaan.
Eigenlijk hadden we afgesproken als hij 4 was,maar er is mss dan weer teveel voor hem aan de hand, basisschool,mijn ouders die gaan vertrekken, hij een andere kamer, andere meubels, nieuw ritme etc etc. Beter alles in etappes.
En dan zijn tand natuurlijk, dat bevorderd het terug komen van zijn melktand, die naar boven is geschoven natuurlijk ook niet.
Ik ben blij dat het zo goed gaat.

Ireen, Julian hoefde niet te huilen van de prik, maar heeft wel een dag of 4,5 een stijve dikke arm gehad en die gloeide enorm.
Na een dag of 3 kreeg hij ook een dag verhoging.
Verder geen last gehad hoor.

Jeanette, toevallig ben ik vandaag met Julian gaan zwemmen in mijn nieuwe woonplaats, en heb ik gelijk geinformeerd naar zwemles. Hij kan wss volgende week al instappen, ik heb morgen een info-avond. Hij gaat dan verder met zijn teddyberen goud, en stroomt dan zo over naar, walvis, kikker (brons-zilver-goud), om vervolgens het a-b-c programma te doen.
Het teddyberen en walvis is met mama in het water en vanaf de kikker moet hij het alleen doen.....
Ik heb overigens niks gehoord over de mogelijkheid van een pakket....

Hoe gaan jullie het eigenlijk met de kids doen als jullie moeten werken en als ze niet meer naar het  KDV gaan. Gaan ze dan na school naar de BSO?? Want ik neem aan dat jullie werktijden het zelfde blijven??

Diane?? Wil je die horloges die je bij die vlieger doet, ook van doosjes rozijntjes maken, of dat alleen voor het kdv??
Vind het overigens een leuke tip, ga er mss ook wel gebruik van maken.
Al heb ik vandaag een leuke site toegevoegd aan mijn hyves, moeten jullie daar maar eens kijken, ben de naam ff kwijt  en er staan ook leuke traktaties bij.

San, hoe is het met je?? Na mijn telefoontje niks meer van je gehoord, zijn de kids inmiddels terug bij jou??

Ik geloof dat de meeste kids hier onder ons opeens allemaal niet luisteren.
Nou hier loopt het ook de spuigaten uit.
Luistert niet, en als je iets verbied,  doet die het nog eens extra.
Bij mijn ouders doet die er nog eens een schepje boven op, haalt het onderste uit de kan om ze op de kast te jagen en vraagt zo om heeel veeeel negatieve aandacht.
Het arme kind, gaat op moment ook echt niet van een leien dakje.
Bij mij  doet hij het ook nog wel eens, maar lang niet zo erg als wanneer mijn ouders er zijn. Die kunnen op dit moment toch al niet veel verdragen, zitten in de stress vanwege hun verbouwings werkzaamheden en de komende verhuizing,dus het maakt het er allemaal niet gemakkelijk op.

Sas, hoe is het met Daan zijn krentenbaard???
Gecondoleerd met oma, maar dat had ik al gedaan op msn he.

Jeanette, hoe is het met je oog???
Hoe is het met de keuken??
Woensdag gaat Ikea Heerlen open, de grootste van Europa wordt gezegd. 2 verdiepingen. Heb je niks meer nodig??

Ireen, jammer dat Merel nog altijd last heeft van scheidingsangst.
Hopenlijk gaat het gauw over inderdaad.

Clau, ik heb je 2 data's doorgegeven op hyves, weet ze ook ff niet meer.

Brenda nog gefeliciteerd. Heb je op hyves geen datum ingevoerd? Ik heb er namelijk geen bericht van gehad....

Jeanette, lees net van je oog dat het weer beter gaat.
Het werken bevalt ook erg goed hoor.
Er is over de locatie trouwens nog niet gesproken van de meeting, alleen een datum. Dus een beetje in de bonen ben je wel ja.
Hoe was de bruiloft???

Diane? Oja, was dat al ter sprake gekomen dat we naar Ballorig gaan???
Ik dacht dat Claudia alleen met een datum kwam, en nog geen locatie, of ben IK nu in de bonen??

Rosanne, inderdaad moeilijk, maar ja het is ook wel fijn, want met een baby ben je natuurlijk meer gebonden.
Veel plezier op Kos alvast, en laat je me nog iets weten voor Maastricht???

Jeanette,Wat balen van je auto zeg.. wat een smeerlappenrij.
Kun je daar aangifte van doen.
Hoe groot moet die belettering trouwens zijn voor achterop de auto, en wat moet er precies opstaan.
Ik geloof dat hij al een ontwerp klaar heeft in witte letters is dat goed??
Of wil je hem liever zelf even bellen?? Dan geef ik je het nummer ff.

Zo, ik ben weer helemaal bij geschreven en verteld.
Heb op marktplaats mijn auto staan. Was aan het kijken voor een andere, maar krijg van de dealer te weinig terug, dan maar particulier verkopen.
Heb interesse in een yaris of een nissan micra.
Wat voor een auto rijden jullie eigenlijk??

Groetjes, Nastacha



 
Hoi hoi

Hoera, Niels zijn fietsje is weer terecht. Wat een geweldige mensen wonen hier!

Vanochtend voor de laatste keer naarhet cb geweest. Niels is nu 105,5 cm lang en weegt 15,8 kg. Hij heeft een flinke inhaalslag gemaakt. Zat hij eerst altijd onder het gemiddelde met zijn lengt, nu zit hij erboven. Volgens de schatting van de arts zal hij ongeveer 1 m. 86 cm   worden. We zullen zien tegen die tijd. Verder was alles goed en heeft hij de prik goed doorstaan. Nog geen kik gegeven echt heel knap vonden we dat.
Over 2 weken moeten we naar het ziekenhuis om te kijken hoe we verder gaan met zijn balzakje. Hier zit veel vocht in en dat moet eruit, het liefst voordat hij naar school gaat.

Nas, leuk dat je neef al bezig is. Maar de auto is grijs dus de letters moeten zwart of blauw. Kan ik hem ook mailen, dat werkt vaak makkelijker.
Wij hebben een mazda. Beetje groot voor jou en Julian denk ik. Het is een diesel omdat we zoveel rijden dat dat rendabeler is. Is gas niets voor jou?

Sas, nog gecondoleerd. Had dit ook via hyves gedaan maar toch. Hoe is het met jullie?

Ga snel weer verder. Vanmiddag moet ik werken en ik heb helemaal geen zin.

Groetjes Jeanette

 
Hoi,

Heel even snel.

Sas, gecondoleerd met je oma. Wat een verdriet he?

De kids zitten op de creche.
Vanmorgen is er een dame van jonge gezinnen langs geweest. Ik heb een boek over kinderziektes gekocht en de boekenserie van hoteldebotel. Lijkt me wel leuk.
Wilde eigenlijk niks kopen, maar dan is de verleiding toch wel groot.

Ik moet zo kolven en dan even naar het werk om mijn persoonlijke spullen in te pakken.
Volgende week ga ik alweer beginnen aan mijn nieuwe baan. Wat gaat dat opeens hard. Ik ben dan 5 maanden thuis geweest.

Lisa is aanstaande vrijdag alweer 4 maanden. Wat wordt ze alweer groot. Dat ieniemienietje is er niet meer. Nog even deze week van en met haar genieten.
Merel is vorige week ook voor de laatste keer naar het CB geweest. Zij is nu 99 cm lang en weegt 16,8 kg. Zij heeft wel heel even gehuild toen ze de prik kreeg, maar dat was echt snel weer over. Ze heeft helemaal geen last gehad van de prik, niet rood of gezwollen.

Nas, ik miste je al. Fijn weer wat van je te horen.
Ik rijd geen auto. Ik laat me rijden, dus ik moet ervoor zorgen dat R. mij 18 oktober naar Ballorig (of waar we ook gaan afspreken) brengt. Hij had er al geen zin in. Hmm...

Jeanette, wat fijn dat Niels zijn fietsje weer terug is, maar ik wist helemaal niet dat ie kwijt was of heb ik over iets heen gelezen. Er was toch iets met jullie auto gebeurd? En begrijp ik goed dat de neef van Nas iets met jullie auto gaat doen?

Rosanne, dat is schrikken van jouw fietsvoorval. Ik durfde niet op de fiets met Merel in de draagzak en nu durf ik het ook niet met Lisa.

Zijn de meiden met de ongelukjes allemaal weer over de schrik en pijn heen?

Oke, ik ga kolven. Soms heb ik er echt geen zin in, maar het is voor een goed doel. Ik ben echt blij met mijn dubbelzijdige kolf. Ik ben in 5 minuten klaar.

Ow, is toch langer dan ik had gedacht.

Doei,

Ireen
 

Hallo Meiden,

Hier ook weer even een berichtje van deze kant.
Hier gaat alles prima kom ook steeds beter in het ritme met 2 kinderen.
Alles is hier gelukkig weer een beetje opgeruimd na de vakantie en jesse is weer lekker naar school geweest.
Dus alles is weer lekker aan de gang.
Vorige week dinsdag met de kinderen en met mijn moeder naar het zwembad geweest voor babyzwemmen met dylano en peuterzwemmen met jesse en beiden vonden het weer heel erg leuk.
Alleen nu kunnen we drie weken niet zwemmen want het zwembad is dicht vanwege renovatie wel jammer want nu moet jesse in 2 weken tijd 2 diploma's halen om door te kunnen gaan naar de volgende groep. De zwemjuf had niet in de gaten dat jesse al in oktober 4 zou worden want anders hadden ze dat al veel eerder gedaan.
En vorige week ook maar eens op school gevraagd hoeveel kinderen er in de groep van jesse zaten i.v.m tracteren en toen keek de juf me ook al vreemd aan zo van gaat jesse er dan al af, ze hadden net papieren bekeken wie van de kinderen de oudste is en wie er binnenkort af zou gaan en hadden ze over jesse heen gekeken nu blijkt dus dat hij de oudste is en dus als eerste er af gaat.
Vorige week ook nog met jesse naar logopedie geweest en daar hoeft hij nu niet meer naar toe want hij scoorde goed voor een kind van zijn leeftijd want hij scoorde voor iemand van 3 jaar en 11 maand en hij is 3 jaar en 10 maand dus dat maakte niet veel uit.
Vanmorgen de kinderfysio voor dylano geweest en die vond dat dylano helemaal niet zo'n scheef hoofdje had, maar wel weinig steun in zijn armpjes en een kort nekje heeft dus daar gaan ze nu een beetje mee helpen en wij moeten ook wat oefeningen doen zoals hem regelmatig ondersteunen en voor de rest moeten we maar even afwachten.
Maandag a.s is het voor jesse zover dan mag hij eindelijk een dagje in de week naar de kleuterschool toe voor de proefochtenden kijken hoe hij het vind als hij eenmaal daar is.

Jeanette gaat het nu weer helemaal goed met je oog wel een heleboel pechgevallen hier op het moment en hoe is het met je  auto heb je alles weer goed schoon gekregen

Rosanne jij ook al gevallen nog veel last van gehad en ik wens je een hele fijne vakantie toe en weet je al wat je doet met Yanna of je haar mee neemt of op het aanbod van je moeder in gaat.

Sas gecondoleerd met het verlies van je oma en heel veel sterkte.
En hoe is het met daan zijn krentebaard en wat wordt hier aan gedaan om het een beetje goed te krijgen.
Als je nog een goed idee hierover hebt laat het me dan even weten, want jesse heeft vorig jaar tijdens de vakantie ook krentebaard gehad en nu heeft hij soms nog van die plekken doordat hij steeds blijft krabbelen. We zijn al voor de zoveelste keer naar de dokter geweest maar die zegt dat het een gewoonte is geworden het krabben, maar hij gaat wel steeds door tot het bloed.

San hoe is het met jouw al weer een aantal dagen niets gehoord gaat het alweer beter met je na je val en zijn de kinderen al weer thuis.

Nasj ik heb op hyves wel een datum ingevoerd dan weet ik het ook niet maar jij bent deze week ook jarig toch want ik had wel een berichtje staan.
Alvast een fijne verjaardag toegewenst.
Ik ben meestal s'morgens aan het werk dus zal voor jesse niet veel veranderen.
Kan je nog proberen die naam op te zoeken want misschien staan er nog wel leuke dingen in die ik kan gebruiken.

Zo nu deze week nog even een grootte verjaardag plannen want mijn moeder wil het wel niet maar ze is op vakantie en komt vrijdag terug en dan is ze zondag jarig en wordt 60 jaar wil nog even een spandoek maken voor haar (vind ze echt niet leuk).

Nou dat was het voor nu ik geloof dat ik weer aardig bij ben en als ik iets ben vergeten sorry hiervoor.
Morgenochtend trouwens met jesse naar de oogarts toe kijken wat die zeggen laat het later wel even weten hoe het is gegaan.

Groetjes Brenda, Jesse en Dylano
 
Terug
Bovenaan