En zijn jullie aan aangekomen?

Nou de kop zegt al genoeg..

Ik zelf ben 2 kilo al aangekomen!!
Maar ik weet hoe het komt haha ik ben aan het (vr)eten!!
Als ik trek krijg moet ik echt iets nemen anders word ik misselijjk had ik bij mijn eerste zwangerschap ook.
Weet nog wel dat het de eerste paar weken was en daarna over dus wie weet nu ook wel...

Toevallig heb ik gisteren voor het eerst op de weegschaal gestaan;
tot mijn schrik 1,5 kilo erbij!!! En ik ben nog maar 11 weken.
Gisteren heb ik wijde shirtjes gekocht omdat mn darmen in mn maag zitten geloof ik. Dit zit een stuk aangenamer!
Ik ben bang dat het dit keer (3e kindje) erg hard gaat met de kilo`s.

ik ben juist afgevallen in gewicht... bijna 2 kilo...
terwijl ik in buikomtrek 10cm gegroeid ben....

maar gelukkig dat ik nu nog wat afval... dan hoeft dat na de zwangerschap niet meer

Hallo meiden,

Ik ben voordat ik zwanger werd 20 kilo afgevallen.
Dit moest van de gynaecoloog omdat we anders niet in aanmerking kwamen voor een medische behandeling (ICSI).
Nu ben ik ten opzichte van halverwege januari (start hormoonbehandeling) 2,5 kilo aangekomen. Maar dat kan ook komen omdat ik alleen maar zin heb in lekkere dingen.
hahahaha

Groetjes Marieke
8 weken en 4 dagen

Ik ben sinds begin februari 3 kilo afgevallen. Vooral omdat ik nu voor het eerst in mijn leven niet meer alles onbeperkt naar binnen kan schrokken. Ik moet eerlijk gezegd ook niet te veel aankomen want ik ben bang dat ik dan door mijn hoeven ga...

Ik ben nu 121 kilo bij een lengte van ongeveer 1.80 m. Ik hoop onder de 130 te kunnen blijven, maar als het zo door gaat komt dat goed. Ik heb namelijk helemaal geen zin in warm eten. Ik denk alleen dat dit ijdele hoop is, zodra de 12 weken voorbij zijn zal ik wel weer meer kunnen eten....

Ik ga mijn best doen. Het is alleen wel zo, als ik zin aan wat krijg dan eet ik ook omdat ik anders misselijk en beroerd wordt. Meestal brood dat wel.

Iedereen succes met de kilo's!

hoi ik ben nu ruim 11 weken en ik ben sinds begin van mijn zwangerschap 4 kilo afgevallen.
dit omdat ik tot een paar dagen geleden bijna nergens trek in had ivm misselijkheid.
kan net weer een beetje eten en denk dat ik de achterstand wel weer ruim in zal halen haha.
mijn buik is wel al erg gegroeid, kan mijn eigen broeken niet meer aan en vreemden zien al aan mijn buik dat ik zwanger ben.
bij mijn dochter was ik ruim 20 kilo aangekomen hoop dat dat deze keer wel wat minder zal zijn.
kus kris

Eh.... ik ben dus 10 kilo afgevallen. Nu van 60 naar 50 kilo en dat is niet echt gezond. Mijn huisarts en verloskundige zijn het daar mee eens, en ik doe ontzettend mijn best om genoeg binnen te krijgen. Maar als het nu nog verder gaat moet ik worden opgenomen en aan het infuus.... en daar heb ik dus echt geen zin is.... Maar ja, alles voor het goede doel. Oh, als ik hoor dat sommige van jullie zo'n trek hebben kan ik daar helemaal jaloers op worden, maar teveel aankomen is ook niet goed natuurlijk. Succes allemaal met eten of met niet teveel eten ;-)

Hoi,

Ik ben van mezelf al vrij zwaar, maar gelukkig nog niet aangekomen sinds de zwangerschap. Dit heb ik vooral te 'danken' aan de misselijkheid. Alles wat maar een beetje slecht voor me is gooit mijn lichaam er onverbiddelijk weer uit en tijdens het avondeten zit ik zo lusteloos in mijn eten te roeren dat zelfs mijn zoontje verbaasd vraagt waarom mama niet eet..... (Is normaal gesproken wel anders!)
Helaas had ik dit bij de vorige zwangerschap ook en na 16 weken voelde ik me weer topfit en had ik broodjes kroket tot mijn favoriete maaltijd gebombardeerd....
Moet ik nu toch maar niet gaan doen......

Terug
Bovenaan