En zijn jullie aan aangekomen?

Ik ben tot nu toe 6 kilo afgevallen. Met een lengte van 1.87 en een gewicht van 71.6 is dat niet heel prettig.

Ben waanzinnig misselijk geweest, alles wat ik at binnen no time weer uitgekotst. Nu gaat het enigzins. 9 weken zwanger en ik hou mn hart vast voor de komende 3 weken..

quote: friezinne82 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-03-2009 10:29:46'));

Ik ben sinds begin februari 3 kilo afgevallen. Vooral omdat ik nu voor het eerst in mijn leven niet meer alles onbeperkt naar binnen kan schrokken. Ik moet eerlijk gezegd ook niet te veel aankomen want ik ben bang dat ik dan door mijn hoeven ga...

Ik ben nu 121 kilo bij een lengte van ongeveer 1.80 m. Ik hoop onder de 130 te kunnen blijven, maar als het zo door gaat komt dat goed. Ik heb namelijk helemaal geen zin in warm eten. Ik denk alleen dat dit ijdele hoop is, zodra de 12 weken voorbij zijn zal ik wel weer meer kunnen eten....

Ik ga mijn best doen. Het is alleen wel zo, als ik zin aan wat krijg dan eet ik ook omdat ik anders misselijk en beroerd wordt. Meestal brood dat wel.

Iedereen succes met de kilo's!

Ik ben blij dat ik niet de enige ben die al zwaar was voor de zwangerschap. Ik weeg nu 117 bij een lengte van 1.81. Je leest best veel over dat dat een gevaar kan opleveren voor de zwangerschap enzo.

Hoi Dames,

Ik ben in m'n 12 weken nog niets bijgekomen en niets afgevallen. Bij mijn eerste zwangerschap was ik in totaal 13 kilo bij gekomen.

Gr Els,
mama van Quentin 21092007 & 12,1 weken zwanger

ik ben de afgelopen weken flink afgevallen, al 4 kilo, door al het spugen.
nu was ik al niet zwaar (ben nu 63 kg bij 1.70m) Dus het moet nu wel ophouden, maar de misselijkheid is nu echt alleen nog  met vlagen, dus eten kan weer als vanouds!

gr Marjanne

hallo,

Ik ben afgelopen vrijdag naar de vk geweest en tot mijn verbazing was ik 2,4kg afgevallen.
Vooral ik wil niet te veel aankomen want ben al veel te zwaar. Maar warm eten staat me erg tegen. Probeer wel zoveel mogelijk voedingsstoffen binnen te krijgen natuurlijk.

groetjes Trientsje

Hoi! Ik ben nog niks aangekomen. Hoeft van mij ook niet per se, het komt wel. Ik ben nu 62 kilo bij 1,70 m. Bij mijn vorige zwangerschap ben ik 12 kilo aangekomen en daar heb ik voor moeten éten. Deze zwangerschap zal het groeien wel vooral in het derde trimester komen omdat ik dan met verlof ga en ik heb nu een redelijk drukke baan.
Maar ik kan me wel voorstellen dat je je een beetje zorgen maakt als er nu al heel veel beweging in je gewicht zit. Het moet ook niet de spuigaten uitlopen, tenslotte.
Succes allemaal met  je gewicht, welke kant dan ook op.

Terug
Bovenaan