En zijn jullie aan aangekomen?

Hoi meiden,

Ik ben nu ongeveer 2 kilo aangekomen, maar ben bang dat het er nog veel meer gaan worden. Ik heb de laatste tijd namelijk last van een kokhals reflex als ik iets probeer te eten dat gezond is of in ieder geval normaal (aardappels, vlees en groenten bijvoorbeeld).
Het enige wat ik wel gewoon naar binnen krijg zijn zoete etenswaar, dus dat is nou niet echt goed voor me. Heeft iemand hier ook last van of misschien tips om er vanaf te komen? Zelfs tandenpoetsen word namelijk al moeilijk.

Groetjes

Suzanne

Hi,

Ook ik al ong. 2kilo erbij, ben nu 14 weken. Dat is best veel, toch?
Waaschijnlijk gaat het nog wel even door, gezien mijn niet-te-stoppen behoefte aan friet, shoarma, chips, boterhammen, taart enz. enz.

En zit het bij jullie echt al op de buik, of kan je nog niet echt iets zien?
Ik had altijd al wel een klein beetje een 'vetrolletje' op mijn buik, maar kon hem nog wel redelijk inhouden. Nu komt dat wel echt naar voren! Maar ja, dat zijn dan vooral de darmen natuurlijk, want de beeb zit nog niet zo hoog.

xx Floppie

Hier nog steeds pas een kilo...
Maar ik hou me wel af en toe in hoor!
S avond heb ik vooral trek in iets lekkers...
En ik drink heel veel spa rood met een schijf citroen erin! en dan de citroen lekker opeten! hmmm misschien toch een rare tik!?

Vanochtend ongeveer 4 kilo... maar ja, ik ben redelijk ongeschonden door de eerste twaalf weken gekomen. Heeft trouwens wel even geduurd voordat ik aan begon te komen. Geloof dat ik ergens tot week 12/13 op gewicht ben gebleven, daarna ben ik pas begonnen met groeien.

Overigens begin ik de laatste week (18 weken) echt uit te buiken. Net of ik een ballon heb ingeslikt...

Ik durf niet meer op de weegschaal te gaan staan.
Was voordat ik zwanger werd 20 kilo afgevallen (moest van Gyn voor de ICSI) maar daar heb ik er toch wel weer 5 kilo van bijaan.

Na de zwangerschap ga ik weer op mijn wonderdieet en dan val ik die kilo's wel weer af.

Groetjes Marieke

Hoi meiden!

Ik ben bij de 1e zwangerschap   23 kg, gegroeid. Ik voelde me net een michelinpoppetje. Nu ben ik zelfs 1 kg afgevallen toen ik met 15 weken bij de verloskundige kwam. Dus tot nu toe valt het me wel mee. Maar je weet maar nooit. Straks met de zomer voor de deur.
Ik hoop niet dat ik weer zoveel vocht vast ga houden als bij de 1e, want dat zijn ook heel wat kilo's.
We zullen zien!
Succes meiden!!

Groetjes Marissa (16wkn en 4dgn)

Hoi meiden.

wat een leuk onderwerp.... tenminste..... Hihi....

Ik ben vanaf meet af aan heel bang geweest om aan te komen. ( ben nl nogal gefocust op mijn gewicht) maar ben nog geen gram aangekomen.... en dat met al 18 w en 3 dagen....

Haha vind het vooralsnog fantastisch, hoewel het me veel moeite kost, ´s avonds geen 3 zakken chips naar binnen te werken....
Het liefst ga ik elke dag bij de de grote gele M eten....maar probeer me dan maar te verzadigen aan groente en fruit... en heel veel water drinken. dat geeft me namelijk een vol gevoel.

Even voor de duidelijkheid...... Ik ben niet aan het lijnen ofzo, en eet alles wat ik nodig heb voor die kleine, wil alleen niet dat het uit de hand loopt met de kilo ´s-

Heb wel al een hele mooie buik gekregen intussen, waar ik ook apetrots op ben....

X miranda

Ik val nog steeds elke 3 weken een halve kilo af, en dat terwijl de baby wel goed groeit. Waarschijnlijk zijn het de kilo's die zijn blijven hangen van de vorige zwangerschap. Ik ben niet meer misselijk en eten doe ik echt voor 2, maar het wil nog niet echt groeien. Nou ik zie het positieve er maar van in dat ik straks dus niet meer zo flink hoef te lijnen. Bovendien zijn we nog niet op de helft, dus het echte groeien moet nog komen....

groetjes Marjanne

Terug
Bovenaan