En zijn jullie aan aangekomen?

Bij mij zijn die twee kilo er weer af...
Had ik bij mijn eerste zwangerschap ook(ik heb nu wel een hele andere zwangerschap)
Toen ben ik ook niet veel aangekomen... ik weeg nu weeg 57 kilo. maar met de paasdagen zal er vast wel weer iets bijkomen.

Ik heb geen idee.
Ik heb geen weegschaal en groei niet snel (ik hou het daarom ook niet bij).
Weeg ongeveer meestal 73 kilo bij 1.80. Miscchien dat er iets bij is gekomen maar ik weet het werkelijk niet.

wanneer is het eigenlijk normaal dat je aan gaat komen??
ik begon met 82kilo ben toen afgevallen naar 80kilo..
weeg nu 81.3kilo dus eigenlijk ben ik nog steeds lichter dan bij het begin..
ik maak me daar best een beetje zorgen over aangezien ik eigenlijk ook bijna niks meer eet.. ik eet alleen omdat het moet van mijn vriend... maar overdag eet ik dan niet of nauwelijks..
mijn buik blijft wel groeien.. heb echt een erg zichtbare zwangere buik..

ik ben nu precies 15weken zwanger..
wie kan mij vertellen wanneer het normaal is aan te komen??

groetjes Femster

@Femster:

Toen ik zwanger was van mijn zoon heb ik 9 maanden bijna niets gegeten, ik was zo misselijk dat ik helemaal geen eten kon verdragen. Ik ben toen naar de huisarts geweest en heb mijn zorgen uitgesproken, die waren namelijk hetzelfde als die van jou.
Mijn huisarts verzekerde mij dat een baby in de baarmoeder net een parasiet is en van de moeder neemt dat wat hij/zij nodig heeft. Mijn huisarts zou zich alleen zorgen hebben gemaakt als ik broodmager zou zijn en geen enkele reserves zou hebben. Dat was in mijn geval gelukkig dus wel zo. Ik ben tijdens de zwangerschap van mijn zoon bijna 12 kilo afgevallen. Helaas zaten die er naar de bevalling zo weer bij.

Deze zwangerschap is compleet anders. Ik heb heel veel zin in lekkere dingen ondanks dat ik me heel erg beroerd voel. Echt heel vaag!!!
Ik ben dan ook al een paar kilo aangekomen die we er naar de bevalling wel vrolijk weer af lijnen.

Als je je zorgen blijft maken zou ik, als ik jou was, een afspraak maken met de huisarts. Wellicht kan hij/zij bovenstaande bevestigen en geeft dit jou een beter gevoel.

Groetjes Marieke

Whahaha ik ben zo blij! Ik ben 2,5 kilo afgevallen.
Ik kreeg meteen op mn donder dat ik niet mocht  lijnen omdat dat slecht is voor de baby, maar de 15 kilo die ik ben aangekomen bij mn dochter zitten er nog steeds aan en als ik nu weer 15 kilo of meer zal aankomen dan ben ik bang dat ik echt niet meer kan lopen. Ik was al veel te zwaar voor de geboorte van mn dochter dus na de geboorte al helemaal met 15 kilo zwaarder.
Ik loop nu dus bijna elke dag met de kinderwagen naar de winkel en soms zelfs naar de stad en ben ik 3,5 uur aan het lopen. Ik drink ook bijna alleen nog maar water, want ik wil echt eerst wat afvallen voordat ik weer aan kom. Tsjah moet er wat voor over hebben he haha...

hoihoi,
ben nu 15,3 wkn zwanger en volgens de weegschaal van m'n werk (heb thuis geen weegschaal) ben ik 2,5 kilo bijgekomen.
Ik heb al een flinke buik en word nu af en toe al hordedol van vragen of het er echt geen twee zijn (zelf van mensen die de foto's van de echo hebben gezien)

Vorige zwangerschap in totaal 13 kilo aangekomen. Hopelijk dit keer ook zoiets en niet er overheen, alhoewel ik ontzettend veel zin heb in chocolade en echt zoete snoep!

X Els, mama van Quentin en 15,3 wkn zwanger

Hoi,

tot nu toe 5 kilo afgevallen, maar da's niet gek met die misselijkheid.
Sinds een paar dagen is het echter opeens stukken minder en ik heb net zelfs weer een appelflap op!! Ik vrees dan ook dat ik op moet gaan letten dat ik niet wéér 20 kilo aankom, net als bij mijn zoon. Heb ook de hele tijd honger!!

Terug
Bovenaan