Endemol zoekt baby’s voor BNN programma

Nou van ons dan ook maar een familiefoto... ik had een beetje een bad hairday, sorry!

quote: jannetje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('23-10-2007 11:38:34'));

L81,

Neem het niet zo serieus.

Ze probeerden hier een relletje te schoppen (waarschijnlijk omdat dat op hun eigen forum heel erg verboden is en ze het relschoppen toch een beetje missen) en als je zo reageert gaat het zo nog lukken ook.

lekker laten lullen en foto's laten plakken en gewoon heel hard om lachen.

Hier ben ik het dus wel mee eens(MIJN MENING).Gewoon niet serieus nemen.
Het valt mij op dat zodra L81 of ik reageren op dit forum dan komt er gelijk een
hele hoos niet zulke leuke reacties naar boven.Ik geloof namelijk niet dat je je
kind mee zou laten doen aan zo'n programma en die gasten er nog voor zou
betalen bijv ook.....Die worden naar mijn idee neer gezet om ons even uit de tent
te lokken!

En DIT  is MIJN mening!        
Bespottelijk zeg!!
Onze kinderen zijn geen speeltjes hoor waar je
even leuk mee kan experimenteren!!pfff
Die je toch mag zeggen hier op het forum?En als je het wel een goed idee
had gevonden dan had je dus kunnen reageren op het email adres dat er bij
vermeld staat en dan hoeft dat niet per see op het forum....

en DIT
Tja en waarom denk je dat ik mijn reactie geplaatst heb?????????????? Zou jij nog toe durven geven na wat jullie geschreven hebben dat je wel je kind uit wil lenen???????? Let eens even op de manier waarop je wat schrijft!

IK vindt het wel slap als je niet eerlijk voor je mening uit durft te komen.
En durf je dat niet...tja dan is altijd het email adres er nog....

Ik kan ook idd niet zeggen dat er hier respectvol met elkaar omgegaan wordt....want wat
er in een vorig topic gezegt en besproken is wordt je in een ander topic weer 'kwalijk'
genomen.Het wordt weer boven gehaald...Ik geloof ook idd dat jullie vollop lol hebben als
wij ergens op reageren want dan kan je er weer even lkkr gal op spuwen.(MIJN MENIG)
En als je niet begrijpt dat je niet hoeft te rellen op een forum....hmm......

Ik geloof niet dat je van een ander kan zeggen of ze volwassen genoeg is om een kind op
te voeden.We kennen elkaar niet op de juiste manier om daar een mening over te vellen.
(OOK WEER MIJN MENING)

Aangezien dit een open forum is, heb ik ook het recht om mijn mening te geven, net als de andere "lolbroeken". Als je het daar niet mee eens bent, heb je natuurlijk altijd nog de mogelijkheid om een ander, besloten, forum op te starten. Succes daarmee, het is een hoop werk!

Hier ben ik het absoluut mee eens maar volgens mij spreek je jezelf dan een beetje tegen...
Met ik heb recht ook me mening te geven...als je het daar niet mee eens bent......
Tja waarom wordt er dan zo gereageerd op ONZE mening?????

Ik hoop toch echt dat er begrepen wordt dat als je iets neer zet dat je niet elke keer
MIJN MENING erachter hoeft te zetten, want dat is wel mijn bedoeling, dat het mijn mening
is en dat het niet die van een ander hoeft te zijn!Als we allemaal hetzelfde d8ten dan
heb je hier weinig te beleven...

xxx

ik weet niet wrom al die letters groen zijn(bijna allemaal dan)
maar ik hoop dat jullie het snappen hoe en wat enz enz....

duckie,
Ik denk dat je Ilona niet goed begrepen hebt. Ik denk dat ze bedoelt dat je een besloten forum kan openen als je het niet prettig vindt als er mensen een mening geven waar je niet op zit te wachten omdat je op een eigen forum je eigen huisregels kan maken. Ze bedoelt echt niet dat jij je mening niet mag geven. Ilona kennende vindt ze dat juist wel interessant, of hoe zal ik het noemen...

Als ik het mis heb trek je wel aan de bel he Iloon...

Die laatste vraag is heel simpel! Omdat ik het in de laatste gevallen gewoon niet met jullie eens ben!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Was ik dat wel, dan had ik dat ook gezegd. Het enige wat ik gemeld heb over jullie is dat JULLIE OP MOETEN LETTEN MET DE MANIER WAAROP JE IETS ZEGT. Even groot geschreven omdat dát steeds weer en weer en weer niet over komt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Natuurlijk hoef je het er niet mee eens te zijn dat anderen dat wel doen, kan je alleen ook op een normale manier zeggen zonder die mensen vooraf voor idioten uit te maken!

Terug
Bovenaan