Endemol zoekt baby’s voor BNN programma

quote: woedel reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-10-2007 09:37:36'));

duckie,
Ik denk dat je Ilona niet goed begrepen hebt. Ik denk dat ze bedoelt dat je een besloten forum kan openen als je het niet prettig vindt als er mensen een mening geven waar je niet op zit te wachten omdat je op een eigen forum je eigen huisregels kan maken. Ze bedoelt echt niet dat jij je mening niet mag geven. Ilona kennende vindt ze dat juist wel interessant, of hoe zal ik het noemen...

Als ik het mis heb trek je wel aan de bel he Iloon...

Klopt helemaal woedel! Ik ben ook helemaal niet ertegen dat mensen hun mening geven. Ik vind alleen dat mensen op moeten letten met hoe ze die brengen. Een jaar of 5 geleden was ik zo onzekder dat ik me echt wat aantrok van mensen die anderen idioten of erger noemden, dan durfde ik al nergens meer voor uit te komen. Je kan er donder op zeggen dat er nu zulke mensen ook op dit forum meelezen en misschien vinden ze het wel een heel leuk idee. Laat dan ook een deur open dat die wel kunnen schrijven dat ze het leuk vinden!

quote: ieloon reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-10-2007 09:40:07'));

Die laatste vraag is heel simpel! Omdat ik het in de laatste gevallen gewoon niet met jullie eens ben!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Was ik dat wel, dan had ik dat ook gezegd. Het enige wat ik gemeld heb over jullie is dat JULLIE OP MOETEN LETTEN MET DE MANIER WAAROP JE IETS ZEGT. Even groot geschreven omdat dát steeds weer en weer en weer niet over komt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Natuurlijk hoef je het er niet mee eens te zijn dat anderen dat wel doen, kan je alleen ook op een normale manier zeggen zonder die mensen vooraf voor idioten uit te maken!

Ik heb toch het woord idioot niet in mijn typ mond gehad??
En de manier waarop ik iets schrijf is dan misschien verkeerd over gekomen op jou?!
Want ja sorry ik schrijf zoals ik denk, wat mijn mening is schrijf ik.....en wat ik heb geschreven was het eerste wat er in me op kwam.

quote: woedel reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-10-2007 09:37:36'));

duckie,
Ik denk dat je Ilona niet goed begrepen hebt. Ik denk dat ze bedoelt dat je een besloten forum kan openen als je het niet prettig vindt als er mensen een mening geven waar je niet op zit te wachten omdat je op een eigen forum je eigen huisregels kan maken. Ze bedoelt echt niet dat jij je mening niet mag geven. Ilona kennende vindt ze dat juist wel interessant, of hoe zal ik het noemen...

Als ik het mis heb trek je wel aan de bel he Iloon...

Dan zal ik het verkeerd hebben begrepen

quote: Duckie19 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-10-2007 09:53:47'));

quote: ieloon reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-10-2007 09:40:07'));

Ik heb toch het woord idioot niet in mijn typ mond gehad??
En de manier waarop ik iets schrijf is dan misschien verkeerd over gekomen op jou?!
Want ja sorry ik schrijf zoals ik denk, wat mijn mening is schrijf ik.....en wat ik heb geschreven was het eerste wat er in me op kwam.

Nee, misschien het woord niet, maar je moet ook weten dat je dat heel goed kan doen zonder het woord idioot te gebruiken!

Even mij applaus toelichten;

Ook ik was ooit onzeker als de pest....en idd, dit kunnen onzekere mensen zich héél persoonlijk aantrekken en durven dan niet meer te reageren...
Onzekerheid kan zo groot worden dat je er zelfs ziek van kan worden (weet ik als geen ander)
Ws moeilijk te begrijpen voor mensen die nooit in die hoek hebben gestaan, en de reden waarom ik heb gereageert is NIET om jou (duckie) of L81 'dwars' te zitten.. maar het luchtiger te maken voor de mensen die wél interesse hebben en daardoor afgeschrikt zijn.
 En even over die oude koeien (aangezien ik nu degene was die het omhoog bracht) Dat werd (weer een oude koe) laatst ook door jou of door L81 gedaan (weet niet meer wie, ging over oorbellen.. ook een oud zeer) dus tja... ik dacht; een koekje van eigen deeg....mss dat het dan begrepen wordt dat oude-koeien bést zeer kunnen doen.

Terug
Bovenaan