Endometriose en zwanger willen worden!!!

Hoi Patries,

Bedankt voor je lieve woorden! Ja, ik ben ook heel blij dat alles goed is. Kom nu maar op met die IUI behandelingen hahahahaha!

Fijn dat het met jou ook weer beter gaat en goed dat je je werk weer langzaam gaat opbouwen, kan je lichaam daar ook rustig weer aan wennen!
Wanneer mogen jullie nu weer gaan klussen? Ik kan me heel goed voorstellen dat je, na de operatie en zo, het gevoel hebt dat je weer "schoon" bent en dat daarom dus ook je kansen groter zijn! Dat is toch ook zo! Je kansen zijn zeker groter. De "obstakels" die er zaten zijn weg dus er is nu niets meer wat voor jullie een gezonde zwangerschap in de weg staat! Heel veel geluk, dat is het enige wat je nodig hebt!

Liefs.

hoi hoi,

Ja moet 16 oktober naar de Gyn voor controle maar ook om een plan te maken hoe lang we zelf mogen proberen voor we overgaan tot IVF (wij slaan IUI over) omdat ik dus ernstige vorm heb. Maar goed wat je zegt ik heb gewoon een "grote beurt" gehad en kan er weer tegen aan. hahahahahaha zo denk ik erover dus laten we hopen dat we allebei in November of december kunnen zeggen dat het gelukt is zou toch een geweldig kerstcadeautje zijn!!!!!!!!!!!!

moet nu 7 oktober weer ongi worden dus hoop dat het pijnloos is ik ben heel beniewd en daarna mogen we het weer gaan proberen!!!!!!1 joehoe.

nou meid we spreken elkaar vast wel weer deze week of volgende week. Laat me in ieder geval weten hoe woensdag de uitslagen zijn.

groetjes
Patricia

Oh ja ik ga vanavond gezellig met 4 meiden naar Utrecht naar Dirty Dancing de   musical daar heb ik zo'n zin in. Moest ik even vertellen.

Hoi Ellenan,

typ net een berichtje wordt ik van internet afgegooid beetje jammer :(

maar hoe is het meid? ik hoor niets meer van je.

Ik hoop dat het allemaal goed gaat en dat de uitslagen goed waren.

Nou ik zie je wel weer op het forum als jij daar behoefte aan hebt

groetjes
Patries

Terug
Bovenaan