Erg slecht nieuws. Slechter dan we verwacht hadden. Kan alleen maar janken..

lieve inge,

wat een naar bericht.
logisch dat jullie erg geschrokken zijn.
het is niet niks om te horen dat er een grote kans bestaat dat het niet gaat lukken.
ivf is toch de laatste mogelijkheid.
ondanks dit "slechte"bericht,
houd je vast aan het goede.
je hebt tenslotte maar 1 goede eicel nodig...!!!!
en die kans is nog steeds aanwezig bij je.
blijf positief,
en ik hoop het beste voor je.

groetjes, jana

Jeetje Inge,

Net nu jullie met goede moed aan deze stap begonnen zijn krijg je dit weer te horen...
Hopelijk groeien ze goed door, ik duim voor je!
Probeer de hoop en de positiviteit die jullie hadden vast te houden!!!

Liefs Astrid

Hi meis,

Het is toch niet waar he. Ik lees je bericht vol ongeloof en met de tranen in mijn ogen. Hoe kan het toch dat ze nu pas de FSH waarde meten, hadden ze dit niet eerder kunnen doen. Ach ik weet ook dat je daar nu niks aan hebt. Maar wel potverdorie zeg, jullie komen van zo ver, hebben zo veel overwonnen en het geluk zou jullie nu moeten gaan toelachen maar nee hoor... volgende big big big domper.
Ik hoop zo met heel mijn hart dat je eitjes gaan doorgroeien en dat ze die wel kunnen gebruiken. Meid ik heb zo te doen met jou en ook met je man. Het lijkt verdorie wel alsof sommige mensen ook alleen maar pech hebben en het alleen maar tegen kan zitten. Hoe oneerlijk is het leven toch. Maar 1 ding, hoe donker en somber alles er nu ook (weer) uitziet, geef nog niet op lieve meid.  Laat je tranen ajb de vrije loop maar geef nog niet op.  

Een hele hele dikke kus en knuffel van mij voor jou!!
Scorpy

Oh Inge,

Wat een rot nieuws.... Kan me voorstellen dat jullie er even helemaal vanaf zijn. Heb je zolang moeten wachten tot men over wilde gaan tot ivf en kan krijg je dit.
Probeer het toch van de positieve kant te bekijken, want zoals iemand al schreef: Je hebt maar 1 eitje nodig! Weet niet hoe het met het zaad is, maar toch.
Ik hoop dat deze twee eitjes toch nog zijn gaan groeien, en dat men de behandeling nog niet wil gaan staken.

Heel veel sterkte!

Juffy

He Inge,

Wat ongelovelijk KUT is dit. Volgens mij zit ik in het zelfde schuitje als jij maar ik weet niet in welk stadium. Uit mijn bloedonderzoek bleek al dat mji fsh de thoog was. Ze hebben mij hier al op voorbereid, maar we mochten wel een poging wagen. Voor mij ga ik donderdag horen wat ze willen. Weet verder even niet wat ik moet zeggen, in ieder geval dat ik heel erg met je meeleeft. Sterkte.

Liefs Roelien

Lieve meiden!

Heel erg bedankt allemaal voor jullie opbeurende reacties!! Doet me erg veel goed. Toch fijn zo'n forum al zit ik er al wel veel te lang op.......
Roelien wat hebben ze jou verteld dan? Ik schijn nog wel binnen de normale marges te vallen maar aan de bovenkant te zitten. In combinatie met maar 2 eitjes na een dosis van 300 eenheden denken ze vrij zeker te weten dat ik over mijn biologische piek heen ben en er ook weinig meer aan te doen is. Ik voel me nog steeds erg slecht. Ik ben doodsbenauwd voor de echo van aankomende woensdag. Als ze nog steeds 6,5 mm zijn dan zijn we helemaal verloren. Ik voel ook helemaal geen krampjes meer in mijn buik en dat is niet goed voor mijn gevoel aangezien ik die eerder wel had. Wat een onzekerheid en wat voel ik me intens verdrietig. Ik wist niet eens meer dat ik me zo rot kon voelen....
x ing

He Inge,

Ik weet eigenlijk nog helemaal niks. Het enige wat ik weet is dat mijn bloeduitslag zegt dat mijn fsh te hoog is. Van daaruit heeft de gyn een conclussie getrokken. 1 op de 1000 vrouwen gaat voor een 30ste in de overgang en 1 op de 100 voor hun 40ste. Ik moet echt ngo wachtem tot donderdag voor dat ik meer weet. Jij loopt nu toch in utrecht?? Ik zit in Rotterdam. Kan donderdag wel eens vragen waar hun uitgang ligt, mbt aantal eitjes...snappe???

Ik hoop voor je dat er nog iets positief achterop komt. Blijf voor je duimen!!!

veel liefs,

Roelien

Lieve Inge, ik zit hier met stomheid verslagen. Wat een vreselijk nieuws zeg, weet echt even niet wat ik moet zeggen en wist dus ook niet dat dit ook nog kon gebeuren. Ik wens jou en je man heel veel sterkte en verlies elkaar niet uit het oog. Ik hoop voor jullie dat het woensdag toch nog iets beter is.

Dikke kus van Pleun

Terug
Bovenaan