Erg slecht nieuws. Slechter dan we verwacht hadden. Kan alleen maar janken..

Hee meiden,

Bedankt weer voor jullie lieve berichten! Het doet me nog steed erg veel goed hoor!
Wilma! Ik ga meteen lezen over het ziekenhuis in Groningen!! Het vrolijkt me nu al op!

x ing

gelijk heb je.
ik duim voor je dat dit ook nog een optie mag zijn!!!
woon je toevallig in het noorden van het land???

Lieve Inge,

Wat moet het een klap voor je zijn. Maar....er is nog hoop. En ik heb inderdaad (zoals Wilma schreef) ook gehoord van een poging in eigen cyclus. Maar probeer niet te hard van stapel te lopen en (hoe moeilijk dat ook is) af te wachten tot woensdag. Probeer wat afleiding te zoeken (ga weer lekker shoppen )

Ik zal aan je denken! Liefs Indy

hoi Inge,

las net pas je berichtje....heb regelmatig meegelezen maar weinig gereageerd dus je zult me niet kennen....maar........

wil jou en je man ff heel veel sterkte wensen en hoop dat het alsnog allemaal goed komt want (helaas) weet ik dat je hier al heel lang op het forum zit en als ik het iemand gun dan ben jij het wel.........(de anderen meiden ook allemaal hoor, maar hoop dat je begrijpt wat ik bedoel)

nogmaals sterkte.

groeten,

nikita

Hee nikita,
Ik ken jou nog wel hoor!

Bedankt voor jullie geweldig lieve woorden weer meiden!!

Nee ik woon niet in het noorden van het land maar als ik daar een kans heb om zwanger te worden dan zorg ik dat ik er kom. Kan me niet schelen.

Ik ben wel gespannen hoor voor morgen. Als ze niet groeien....wat dan? Ben gewoon bang.

x ing

he inge,

wens je heel veel geluk **********************************
en succes morgen
ga zeker hard voor je duimen

tot gauw

groetjes xxx moekje

Terug
Bovenaan