Erg slecht nieuws. Slechter dan we verwacht hadden. Kan alleen maar janken..

Hoi Inge,

Jeetje Ing, wat een ongeloofelijk k*t nieuws. Ik leeft zo met jullie mee. Ik zit echt met kippenvel je stukje te lezen.
Jullie hebben zo'n lange moeilijke weg doorlopen, en dan na zoveel jaren komen ze hier pas achter (???)  Kan me zo goed voorstellen dat je het allemaal niet meer ziet zitten. Het is zo moeilijk te bevatten allemaal.

Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik tegen je moet zeggen. Alle meiden hiervoor hebben eigenlijk alles al gezegd wat ik ook wil zeggen.
Hou moed meissie. Probeer met al  de kracht die je nog hebt, positief te blijven denken voor as woensdag. Er is nog een kans dat deze 2  follikels wel doorgroeien en een goed ei bevatten.
Ik ga zoooooooooooo hard voor je duimen en ik hoop zo dat het jullie gaat lukken.

Heel veel sterkte de komende dgn lieve Inge,

van Kruimel

Hoi Inge

Wat een k*t mededeling hebben jullie gehad. Ben je jaren bezig en dan krijg je deze mededeling. Ik werd er zelf bang van. Ik kan alleen maar voor je duimen dat het toch goed gaat komen en dat de eitjes groeien.
Heel veel sterkte jullie samen.

Lydia

Hoi lieverd,

Ik ben er echt helemaal stil van. Ik volg je verhalen al zo lang en ik vind het zo vreselijk dat jou dit moet overkomen! Ik wou dat ik wist wat ik moest zeggen om je op te beuren maar dit is gewoon nieuws dat vreselijk hard overkomt. Ik hoop ZO vreselijk erg dat die eitjes blijven groeien en al zijn het er 'maar 2'.. je hebt maar 1 goede nodig. Ik leef met je mee en duim met je mee.

Heel erg veel sterkte en probeer hoop te houden want het is nu nog niet helemaal over en uit.

X F.

Hoi Inge,

Wat een vreselijk nieuws.......
Heel veel sterkte en probeer steun bij elkaar te vinden.
Ik hoop zo voor jullie dat de eitjes wel door groeien.
succes woensdag.

Lfs, Kippie.

he inge

wat vreselijke berichten . ik leef met je mee.
maar heb wel een vraagje
ik las op je weblog dat je wel een eigen cyclus hebt normaal gesproken???
heb je dan wel eens gehoord over ivf in eigen cyclus?? dat doen ze in het UMCG in Groningen.
dat wil zeggen dat je minder hormonen krijgt. alleen om je eigen ei van elke maand van goede kwaliteit te laten worden. en die ene ei halen ze dan bij je weg.
als je zoekt bij google op   ivf UMCG dan kun je er meer over lezen.
ik wil je absoluut geen valse hoop geven maar misschien dat dit wat is voor jullie. maar dan moet je wel een goede eigen cyclus hebben.

succes liefs wilma

Hoi Inge,

Ik lees net dat je de steekjes die je eerder had niet meer voelt. Dat heb ik ook ik voel niks meer dus ik had het idee dat ze vast al gesprongen  waren uit zichzelf. Zaterdag op de echo zaten ze er echt nog, dus dat je die steekjes niet voelt zegt ook niet alles. Maar goed ik twijfel nu ook aan alles.... Zijn er wel eitjes, zullen ze bevruchten... Kortom beetje onzekere tijd dit en in jou situatie kan ik me dat helemaal voorstellen. Je hebt vast totaal geen vertrouwen meer in je eigen lichaam!
Ik wil jullie in ieder geval alvast heel veel sterkte en succes wensen woensdag. Ik zal voor jullie duimen.

Liefs,

Sanne    

He Ing,

Zelfs al hebben we elkaar al ''live'' gesproken over de MSN, ik wil je toch nog een keer heel veel sterkte wensen. Ik hoop dat je een beetje tot rust gekomen bent en dat je toch, ondanks het vreselijke nieuws, nog hoop houdt voor woensdag... Zoals al meerdere mensen zeiden, je hebt maar 1 goed ei nodig! De duimen draaien dus volop voor dat ene super-ei....

Heel veel sterkte en veel succes woensdag!

liefs, Saartje

Terug
Bovenaan